Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 9. apr 2016, 10:09

Mængden af pirat taxaer som forsøgte at samle folk op inden fra byen igår, og hvor aggressive de var igår var dybt upassende.

Jeg står for enden af Skolegade i Århus ved omkring kl 4 imorges (Skolegade = en gade fuld af klubber, divserse bar og sådan noget) og forsøger at få en taxa. Der er mange mennesker, også gevaldig fulde mennesker, som nærmest bare springer ud på vejen for at stoppe hver taxa som kommer i håbet om at få en.
Og for ca hver 3 taxaer som kommer kørende forbi så er der ca 1 pirat som køre op på siden af folk og råber ud af vinduet om de skal med, blev der sagt nej så fik folk et par ukvemsord med på vejen også kørte de videre de 5 meter der var hen til den næste gruppe af mennesker.
De endte flere gange i råbe konkurrence med nogle af dem som prøvede at advare de meget fulde om at køre med.

De kørte som et hul i jorden og deres utrolig aggressive tilgang var overraskende, og skide upassende
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 9. apr 2016, 17:09

Nogen har prøvet at hæve ca. 16.000 på mit dankort i bl.a. mexicanske dollars og en valuta bankdamen ikke lige kendte. Et nyt kort tager 7-10 dage. Det er upassende lang tid når ens kort er spærret på en lørdag.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 10. apr 2016, 06:09

Kulden i Danmark efter 27 grader i Rom.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 10. apr 2016, 07:27

Modesty Blame skrev:Kulden i Danmark efter 27 grader i Rom.

Er der 27 grader? :pompom: Rejser derned på torsdag :banan:
1
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 10. apr 2016, 08:55

HappyPaww skrev:
Modesty Blame skrev:Kulden i Danmark efter 27 grader i Rom.

Er der 27 grader? :pompom: Rejser derned på torsdag :banan:

Det var der i torsdags. I går var der nærmere 16 grader, men det nåede vi ikke at mærke, for vi tilbragte dagen med at vente i lufthavnen :)

Jeg er i hvert fald blevet lidt småforbrændt.
1
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 10. apr 2016, 09:22

Allmost_Famous skrev:Det er hamrende upassende når man ikke tager sin del af slæbet i en gruppeeksamen. Vi skal aflevere i morgen, og havde aftalt, at jeg skulle korrekturlæse min makkers afsnit i går aftes. Det står så stadig som stikord, han har slet ikke formuleret noget brugbart, jeg kan efterbehandle. For helvede, altså! Jeg bliver idiot af det her...


Må jeg spørge hvilket studie du går på? Synes du har dit hyr med de studiekammerater.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 10. apr 2016, 12:20

Jeg finder det upassende, at folk kan finde på at tage sin mobil frem og begynde at rode med den midt i en samtale :nerve:
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 10. apr 2016, 15:46

En gammel veninde fyldte rundt i fredags og i dag var vi så tilfældigvis begge hjemme i vores gamle hjemby og havde derfor aftalt at mødes til en gåtur. Min veninde må så aflyse da hendes forældre, uden hendes vidende, har lavet planer der inkluderer hende. Det er selvfølgelig fair nok.
Jeg skriver så om hun vil kigge hurtigt forbi på vejen og lige få sin gave. Ikke noget længere besøg bare lige hurtigt og de kørte lige forbi på vej mod deres planer. Det var kl 9 i morges. Og jeg har ikke hørt noget siden. Nu har jeg taget fødselsdagsgaven med hjem igen og aner ikke om jeg skulle bytte den eller hvad. Hun kommer formentlig ikke til Jylland foreløbig og jeg har ingen planer om at skulle til Kbh. foreløbig.

Øv jeg synes det er træls og upassende, at hun ikke svarer. Jeg har fakisk brugt lang tid på at finde en gave der passede til hende og som var indenfor budgettet og nu står den bare her og vi ses formentlig ikke før til jul.
1
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 10. apr 2016, 15:50

Allmost_Famous skrev:Det er hamrende upassende når man ikke tager sin del af slæbet i en gruppeeksamen. Vi skal aflevere i morgen, og havde aftalt, at jeg skulle korrekturlæse min makkers afsnit i går aftes. Det står så stadig som stikord, han har slet ikke formuleret noget brugbart, jeg kan efterbehandle. For helvede, altså! Jeg bliver idiot af det her...

Hvad sker der, hvis I afleverer jeres opgave med hans makværk, og tydeligt angiver, hvad han har lavet?
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 10. apr 2016, 16:06

Allmost_Famous skrev:
Modesty Blame skrev:
Allmost_Famous skrev:Det er hamrende upassende når man ikke tager sin del af slæbet i en gruppeeksamen. Vi skal aflevere i morgen, og havde aftalt, at jeg skulle korrekturlæse min makkers afsnit i går aftes. Det står så stadig som stikord, han har slet ikke formuleret noget brugbart, jeg kan efterbehandle. For helvede, altså! Jeg bliver idiot af det her...

Hvad sker der, hvis I afleverer jeres opgave med hans makværk, og tydeligt angiver, hvad han har lavet?

Vi skal skrive under på, at vi har bidraget lige meget til opgaven osv., så det vil bare betyde en lavere bedømmelse for hele opgaven. Jeg har nu fået fat i ham og banket lidt i bordet, og meldt ud, at jeg forventer en all-nighter, når nu tingene er som de er. Nu får vi så at se..

Forventede han at du skulle skrive det til en sammenhængende tekst baseret på hans stikord eller hvad havde han at sige til det?

Godt at du fik banket i bordet! :gogo:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 10. apr 2016, 17:31

Allmost_Famous skrev:
Modesty Blame skrev:
Allmost_Famous skrev:Det er hamrende upassende når man ikke tager sin del af slæbet i en gruppeeksamen. Vi skal aflevere i morgen, og havde aftalt, at jeg skulle korrekturlæse min makkers afsnit i går aftes. Det står så stadig som stikord, han har slet ikke formuleret noget brugbart, jeg kan efterbehandle. For helvede, altså! Jeg bliver idiot af det her...

Hvad sker der, hvis I afleverer jeres opgave med hans makværk, og tydeligt angiver, hvad han har lavet?

Vi skal skrive under på, at vi har bidraget lige meget til opgaven osv., så det vil bare betyde en lavere bedømmelse for hele opgaven. Jeg har nu fået fat i ham og banket lidt i bordet, og meldt ud, at jeg forventer en all-nighter, når nu tingene er som de er. Nu får vi så at se..

Det er godt nok en unfair eksamensmetode.
9
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Filipai » 10. apr 2016, 18:40

Pisse upassende at fuldstændigt oversprøjte sig med parfume i omklædningsrummet i fitness, og så INDEN at træningen skal begynde, så man bare får hele fornøjelsen af "duften" hele timen igennem. Øv hvor er det pisse ubetænksomt. Hvis det havde været efter endt træning og bad, ville de færreste nogensinde sprøjte så meget på.
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 10. apr 2016, 19:22

Min mand er forkølet. Nuff said.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sjo » 10. apr 2016, 19:23

Temmelig upassende af mig først at få set "Smagen af rust og ben" nu. Pissegod film i øvrigt.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skinkehunden » 10. apr 2016, 20:56

Min krop er upassende. Har fandeme ikke haft én dag uden smerter eller sygdom siden jeg fødte for knap 6 uger siden :nerve:
Især er den brystbyld jeg døjer med ekstremt upassende at den ikke bare skrider igen, men stadig er her uden den mindste bedring efter knap 4 uger på penicillin :sur: Og fordi det gør så åndsvagt ondt at jeg intet kan og ikke kan være den mor jeg gerne vil være :trist:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)

Tilbage til "Generelt"