Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Joe » 10. sep 2015, 19:15

Er alle de flotte fyre i Aarhus? Eller holder de nærmere til i Sydamerika?
Og er de lækreste kvinder jyderne eller sjællænderne, eller findes de i virkeligheden i Rusland? Eller er det alt sammen ligemeget, vedkommende skal bare ikke bo mere end tre kilometer fra din hovedør?

Denne tråd er dedikeret til de positive forudindtagede holdninger om hvor de lækreste (eller sødeste, mest charmerende, eller helst alle tre ting) typer befinder sig.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Joe » 10. sep 2015, 19:21

Personligt opdagede jeg på et ganske vildt tidspunkt i mit liv, at australske mænd er virkeligt virkeligt nice. Dybt charmerende på sådan en fuldstændig laid-back måde. Og så er de lækre. Jeg drømmer lidt om, at skulle jeg blive single, ville jeg sige fuck set hele, tage orlov fra arbejdet, og tage et tre måneder langt reboundeventyr i Australien. Som den slut jeg nu er.

Af danske mænd (for dem kan jeg også vældigt godt lide,) opdagede jeg som 19-årig, at københavnerfyre gør mig lidt vild. Jeg er selv oprindeligt jyde, men jeg kan godt lide meget selvsikre mænd, og jeg har altid følt, der var et eller andet overdrevet selvsikkert over den måde københavnske mænd snakker på.
I dag bor jeg så også i København, måske egentlig fordi den københavnerfyr jeg mødte for fem år siden, ret hurtigt meldte ud, at han ikke skulle bo i Jylland længere end højst nødvendigt.
3
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Vixen » 10. sep 2015, 20:25

Jeg er meget enig i dine tanker om australske mænd. Ikke at de allesammen er billedskønne, men attituden... og accenten. Den australske klang ER jo bare laid back. I hvert fald hvis den ikke er alt for bondsk. Melbourne-ish. Mmmh.

Og så har jeg hørt, at verdens smukkeste kvinder er i Colombia, og jeg forestiller mig, at det passer. Jeg har godt nok ikke været der selv, men jeg har set ting om Colombia i flimmerkassen, og så må det jo være sandt.
... Jeg gad godt være Colombianer. Jeg har, hvis jeg selv skal sige det, en ret god samba-røv, men der stopper lighederne vidst også.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Akehurst2 » 10. sep 2015, 21:51

De lækreste findes i Danmark, åbenbart. Hos politiet: http://m.bt.dk/danmark/dansk-politimand ... am-ville-j

Ved ikke helt om jeg er enig generelt, men betjenten på billedet er da ret appetitlig... :-D
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. sep 2015, 22:03

Jeg har noget med skotter. Det er dialekten, tror jeg.

Ellers var den lækreste jo bosat i Bergen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 10. sep 2015, 22:43

1) Odessa; 2) Kiev; 3) skt. Peter; 4) Sevilla; 5) NY - men trashede piger fra Aalborg er nu aligevel det bedste.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. sep 2015, 05:05

De mennesker, jeg tiltrækkes af, er i 9,99 uf af 10 tilfælde subkulturelle, slet ikke nødvendigvis i deres udseende, men i hvert fald mht. holdninger og værdier, og de findes alle steder og i alle udformninger, så det kan jeg på ingen måde opgøre geografisk.
Skal det være totalt overfladisk, har jeg bemærket, at en del centraleuropæiske mennesker har en yderst tiltalende blanding af helt lys hud, sort hår og klassiske europæiske træk. Det er pænt!

I har i øvrigt lige givet mig endnu et argument for at få børn, i det jeg åbenbart er i besiddelse af nogle eftertragtede gener. Så kan jeg avle en potentiel supermodel, der kan forsøde mit otium. Muahahaha! Evil mommyplan.
5
Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Indlæg: 213
Tilmeldt: 3. sep 2015, 17:47
Kort karma: 15
Geografisk sted: Henne om hjørnet - nede i kælderen...
Likede indlæg: 300

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Hønsekræmmeren » 11. sep 2015, 06:31

Skulle JEG give mit svar på det, så måtte jeg jo ryste op med min adresse... :genert:

- ser I.... - hende 'kragen' jeg deler katte med, hende har jeg været sammen med i over 28 år..

- jeg kan stadig få det lille sug i maven over hende - igår stod hun feks. og pillede tøj ned fra snoren - aftensolen modlyste gennem hendes viltre hår og jeg tænkte bare: 'kææft, hvor er hun dog bare smuk..!'

Jeg kan stadig ligge om morgenen og studere hende mens hun endnu sover - og tænke: [i]'Hvor er jeg dog en heldig kartoffel!'[/i]

De 'lækreste' mennesker findes altså der hvor man er, lige når man mærker 'suget' - det kan således både være i Frankrig, i Slagelse - eller i køen henne hos brillemanden.. :ad!:
5
'Vi kan ikke løse vores problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem'.. (Albert Einstein)
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Mulan » 11. sep 2015, 06:38

Danmark generelt har FUCKING lækre mænd. De venner, som jeg har haft besøg af fra udlandet, har syntes at de danske mænd er supernice. Kan kun være enig.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Garfield » 11. sep 2015, 07:50

Jeg er med på Australien holdet + England holdet + Skotland holdet. Skulle jeg vælge én blandt de tre er det Australien pga. deres afslappede facon. Jeg er vild med alle dialekterne.

Og så må jeg tilføje Holland. Jeg har godt nok kun været der i tre dage engang, men nærmest alle de mænd, jeg mødte var kønne, høje og super-flinke.

Kvinderne kigger jeg ikke så meget på, men jeg har gennem mit tidligere arbejde haft snakket med ret mange udenlandske mænd og de er vilde med danske kvinder.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Zombie » 11. sep 2015, 14:52

Når min kæreste snakker enten meget århusiansk eller meget Midtsjællandsk, falder mit tøj af mig helt spontant. :D

Århus og Roskilde, der er jævnt mange, virkelig lækre fyre.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Zombie » 11. sep 2015, 14:57

Fru Sunshine skrev:Jeg har noget med skotter. Det er dialekten, tror jeg.

Ellers var den lækreste jo bosat i Bergen.


Måske er han efterkommer af Dyveke, der blev kong Christian D. Etellerandets elskerinde, og som oprindeligt beboede Hvidøre, inden hun fik gift. Hun var så smuk, at kongen risikerede oprør fra adlen pga hende (og hendes mor), og hun var fra Bergen.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. sep 2015, 15:09

Zombie skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har noget med skotter. Det er dialekten, tror jeg.

Ellers var den lækreste jo bosat i Bergen.


Måske er han efterkommer af Dyveke, der blev kong Christian D. Etellerandets elskerinde, og som oprindeligt beboede Hvidøre, inden hun fik gift. Hun var så smuk, at kongen risikerede oprør fra adlen pga hende (og hendes mor), og hun var fra Bergen.


Naaaah.... han er vist bare lækker.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf hotlips » 11. sep 2015, 15:29

der er virkelig mange smukke iranske mænd synes jeg,og så har jeg kendt en del fra Canada der ikke var decideret lækre men på en eller anden måde bare vildt tiltalende på sådan en rolig naturlig måde.

dem der virkelig dyrker det der Nordsjælland-whiskeybæltet,semi wanna be kendis image kan jeg slet ikke ha,hvis en mand ligner sådan en får jeg nærmest myrekryb.
2
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3228

Re: Hvilke områder har de lækreste mennesker?

Indlægaf flicka » 11. sep 2015, 19:26

Jeg er fuldstændig enig i jeres betragtninger om australske mænd :slem:

Det er SÅ pudsigt at tænke på at de fleste er efterkommere af engelske straffefanger, der er blevet sat af i Australien for længe siden - når de engelske mænd generelt er mindre heldige af udseende nu om dage...
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll

Tilbage til "Forhold og sex"