Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 11. apr 2016, 12:01

Jeg er åbenbart rigtig upassende.

Til en fest for en del måneder siden havde jeg invitationer med til alle de nærmeste venner til mit bryllup. I dag finder jeg så ud af at en af vennerne aldrig har modtaget sin.
Når jeg husker tilbage (vi var ret fulde) tror jeg måske jeg har givet den til hans roommate og spurgt om han kunne tage den med hjem til ham. Og så ellers krydset det af som gjort.

Hvilket betyder at en af brudepigerne lige har haft en super akavet samtale med pågældende ikke-inviterede ven.... *indsæt smiley som banker hovedet ned i bordet*

Mest upassende fordi pågældende roommate er notorisk kendt for at være ekstremt distræt, så det kunne jeg måske have sagt mig selv ville ske.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skinkehunden » 11. apr 2016, 20:57

Gerbilwoman skrev:Min krop er upassende. Har fandeme ikke haft én dag uden smerter eller sygdom siden jeg fødte for knap 6 uger siden :nerve:
Især er den brystbyld jeg døjer med ekstremt upassende at den ikke bare skrider igen, men stadig er her uden den mindste bedring efter knap 4 uger på penicillin :sur: Og fordi det gør så åndsvagt ondt at jeg intet kan og ikke kan være den mor jeg gerne vil være :trist:


Virkelig upassende at sygehuset så laver SÅ smertefuld behandling som de gjorde på mig idag at man skriger og græder af smerterbåde undervejs og i timer efterflg :nerve: :shock: Det burde være noget der foregik i narkose!
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 11. apr 2016, 21:17

Det lyder som om min overbo flytter møbler rundt i sin lejlighed, primært ved at slæbe dem hen over gulvet. Klokken er over elleve om aftenen, jeg har ingen ide om hvad han laver men jeg sparker snart døren ind og lægger ham til at sove med en mursten if I have to :cuss:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. apr 2016, 21:32

Den mand som nærmest "indhegnede" mig i et hjørne, til en fest, og bare blev ved og ved og VED med at fortælle om den renovering af badeværelset han var igang med på sit hus. Helt fra den spæde start da de skulle optage lån for at få råd til det, og så slag i slag hvad der var sket derefter. Gab...

På et tidspunkt troede jeg at han i det mindste ville holde en pause og finde noget at drikke til mig, fordi han begyndte at kigge sig søgende omkring. Men NEJ, han ledte efter en serviet, som han kunne bruge til at tegne en skitse over badeværelset på, så jeg bedre kunne se for mig hvor meget der skulle bygges om derude. :nej:
17
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 12. apr 2016, 06:07

Hunkat skrev:Det lyder som om min overbo flytter møbler rundt i sin lejlighed, primært ved at slæbe dem hen over gulvet. Klokken er over elleve om aftenen, jeg har ingen ide om hvad han laver men jeg sparker snart døren ind og lægger ham til at sove med en mursten if I have to :cuss:


Det gør vores overboer også hver.fucking.nat. Så sent som i går aftes kørte de møbler rundt kl. 23, og hoppede (ja, hoppede!) virkelig hårdt ned i gulvet, som om de enten skulle have fat i et eller andet højt eller trampe noget ned i gulvet... Jeg har en eller anden idé om at de måske har en sovesofa eller et eller andet smart, som skal flyttes og rykkes sammen hver dag, for det lyder virkelig sådan.

Og så har de en bedroller, som de er jævnt glade for :rulle:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 12. apr 2016, 08:37

Jeg har lige fået et scam opkald fra "Microsoft".

Ikke nok med at sådan nogle opkald og forsøg på at franarre personer deres penge og oplysninger er upassende, så blev personen ved med at kalde mig Sir,jeg er altså en dame, nå!
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 12. apr 2016, 14:23

Jeg synes det er upassende at jeg endnu ikke har fået 80 kroner + transport udgifter dækket fra retten da jeg i vinterferien med 24 timers varsel skulle ind og vidne i en sag mellem et kærestepar i opgangen, som jeg ikke vidste noget som helst om.

Så det er på egen regning at jeg skulle ind og hjælpe med ingenting, klokken meget tidligt, aflyse planer for slet ikke at kunne hjælpe og for at de nu er kærester igen og stemningen i mellem mig og dem til gengæld er blevet virkelig sær og en smule ubehagelig.
2
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. apr 2016, 17:26

Nogen jeg kender har lavet en slags støttegruppe for en fælles veninde som er døden nær pga kræft (Jeg er ikke selv med i gruppen men kan læse med alligevel).
Gruppen er oprettet så de kan dele nyt om hendes tilstand derinde, for at spare hende for anstrengelsen med at skulle informere alle mulige om det.
Men der er virkelig en enkelt person fra gruppen som opfører sig idiotisk. Hver gang han læser om et eller andet mirakelmiddel mod kræft skal han absolut poste det derinde helt uden at være lidt kritisk. Og gerne med en "Breaking news" overskrift a la "NU KAN MARIANNE BLIVE RASK!!" (og så et link til en eller anden obskur hjemmeside der påstår at kokosolie beviseligt kan tage kampen op mod kræft.

Eller han finder random billeder, og poster dem, ligeledes med en tekst om at nu er der alligevel håb for hende. Det er simpelthen forfærdeligt.
Eksempler på stupide billeder:
ktr3.jpg


ktr2.jpg

ktr1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 12. apr 2016, 18:25

ShuruQ skrev:Dette her og dog.

På sin vis er det både groft og upassende og rimelig uheldigt at kundens to søstre lider af diabetes og jeg kan også godt forstå manageren ikke ønsker at tolerere det for man ved aldrig hvordan den man forsøger at "drille" reagerer og hvilke associationer vedkommende får men med det sagt sidder jeg, måske ganske upassende, alligevel med et lidt skævt smil :genert:.

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland ... &ocid=iehp


Jeg synes det er upassende no matter what. Man sidder da heller ikke i kassen og siger til en kunde, der lige har købt ti marsbarer, om de lige skal have tanket op på fedtdepoterne? Det er sygt mærkelig opførsel.
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 12. apr 2016, 19:38

Dirtylittledevil skrev:Nogen jeg kender har lavet en slags støttegruppe for en fælles veninde som er døden nær pga kræft (Jeg er ikke selv med i gruppen men kan læse med alligevel).
Gruppen er oprettet så de kan dele nyt om hendes tilstand derinde, for at spare hende for anstrengelsen med at skulle informere alle mulige om det.
Men der er virkelig en enkelt person fra gruppen som opfører sig idiotisk. Hver gang han læser om et eller andet mirakelmiddel mod kræft skal han absolut poste det derinde helt uden at være lidt kritisk. Og gerne med en "Breaking news" overskrift a la "NU KAN MARIANNE BLIVE RASK!!" (og så et link til en eller anden obskur hjemmeside der påstår at kokosolie beviseligt kan tage kampen op mod kræft.

Eller han finder random billeder, og poster dem, ligeledes med en tekst om at nu er der alligevel håb for hende. Det er simpelthen forfærdeligt.
Eksempler på stupide billeder:
ktr3.jpg


ktr2.jpg

ktr1.jpg

Han er en idiot.
Jeg afskyr den slags billeder og artikler. En jeg kender er også ret.. alternativ, og poster friskt åndssvage artikler.
Jeg synes det er så respektløst overfor kræftramte og pårørende.
En dag, mens min far var terminal syg af kræft, postee hun så en latterlig artikel med en "Dette vil lægerne ønske du aldrig vidste" overskrift, der handlede om at hvis man æder citroner og bagepulver, så kan man kurere kræft! Man skulle godt nok æde flere kilo om dagen, men stadig! Jeg fik lidt sådan en følelse af, at nogen sad og sagde til mig, at min far skulle gå igennem smerter og dødsangst i et halvt år, fordi medicinalindustrien tjener penge på det.
Jeg var muligvis nærtagende, men jeg fandt det fornærmende og det gjorde mig frustreret og ked af det.

Folk skal stoppe med at dele de artikler og billeder.
13
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 12. apr 2016, 19:41

Pixie88 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nogen jeg kender har lavet en slags støttegruppe for en fælles veninde som er døden nær pga kræft (Jeg er ikke selv med i gruppen men kan læse med alligevel).
Gruppen er oprettet så de kan dele nyt om hendes tilstand derinde, for at spare hende for anstrengelsen med at skulle informere alle mulige om det.
Men der er virkelig en enkelt person fra gruppen som opfører sig idiotisk. Hver gang han læser om et eller andet mirakelmiddel mod kræft skal han absolut poste det derinde helt uden at være lidt kritisk. Og gerne med en "Breaking news" overskrift a la "NU KAN MARIANNE BLIVE RASK!!" (og så et link til en eller anden obskur hjemmeside der påstår at kokosolie beviseligt kan tage kampen op mod kræft.

Eller han finder random billeder, og poster dem, ligeledes med en tekst om at nu er der alligevel håb for hende. Det er simpelthen forfærdeligt.
Eksempler på stupide billeder:
ktr3.jpg


ktr2.jpg

ktr1.jpg

Han er en idiot.
Jeg afskyr den slags billeder og artikler. En jeg kender er også ret.. alternativ, og poster friskt åndssvage artikler.
Jeg synes det er så respektløst overfor kræftramte og pårørende.
En dag, mens min far var terminal syg af kræft, postee hun så en latterlig artikel med en "Dette vil lægerne ønske du aldrig vidste" overskrift, der handlede om at hvis man æder citroner og bagepulver, så kan man kurere kræft! Man skulle godt nok æde flere kilo om dagen, men stadig! Jeg fik lidt sådan en følelse af, at nogen sad og sagde til mig, at min far skulle gå igennem smerter og dødsangst i et halvt år, fordi medicinalindustrien tjener penge på det.
Jeg var muligvis nærtagende, men jeg fandt det fornærmende og det gjorde mig frustreret og ked af det.

Folk skal stoppe med at dele de artikler og billeder.

Jeg er fuldstændig enig. Jeg er ved at få spat af at min bror linker og liker alt muligt med cannabis og vi i tide og utide skal høre om at det kan helbrede det ene og det andet. Og det er alt fra fodvorter til sindslidelser og jeg ved ikke hvad. Jeg blokerer alt lortet for det pisser mig simpelthen SÅ meget af
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 13. apr 2016, 12:24

Jeg er vist lidt upassende. De har virkelig larmet ovenpå, sådan hoppet og trampet virkelig hårdt i gulvet, så vi faktisk fik nogle små revner i vores loft og vores møbler stod og rystede. Det havde også været aftenen før, så jeg gik derop og bankede på, men der var ingen hjemme. Jeg lagde så en seddel i deres postkasse om de måske ville være lidt opmærksomme på, at her kan være lidt lydt, og jeg tror at jeg i vredens øjeblik ikke fik skrevet sedlen helt så velment, som jeg havde tænkt mig.

... nu kom jeg så hjem til en flaske vin og en seddel hvor der står at kæresten deroppe har forstuvet foden, så at han har måtte humpe rundt og at han får krykker i dag. Og at de meget kede af det, men at de selvfølgelig håber at larmen bliver mindre med krykkerne. Øh, føler man sig lige som en kæmpe idiot nu? :/

Jeg må derop senere og sige undskyld.
14
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sjo » 13. apr 2016, 12:49

lillebjoern skrev:Jeg er vist lidt upassende. De har virkelig larmet ovenpå, sådan hoppet og trampet virkelig hårdt i gulvet, så vi faktisk fik nogle små revner i vores loft og vores møbler stod og rystede. Det havde også været aftenen før, så jeg gik derop og bankede på, men der var ingen hjemme. Jeg lagde så en seddel i deres postkasse om de måske ville være lidt opmærksomme på, at her kan være lidt lydt, og jeg tror at jeg i vredens øjeblik ikke fik skrevet sedlen helt så velment, som jeg havde tænkt mig.

... nu kom jeg så hjem til en flaske vin og en seddel hvor der står at kæresten deroppe har forstuvet foden, så at han har måtte humpe rundt og at han får krykker i dag. Og at de meget kede af det, men at de selvfølgelig håber at larmen bliver mindre med krykkerne. Øh, føler man sig lige som en kæmpe idiot nu? :/

Jeg må derop senere og sige undskyld.

Hahaha, åh øv altså! :lol: Du kunne tage vinen med tilbage og stikke dem en undskyldning?
6
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 13. apr 2016, 12:57

Det er upassende at jeg lige har oplevet at en VOKSEN man stjæle min ½ L. Harboe ananas sodavand på rullebåndet i Netto! Han nåede da heldigvis ikke at nuppe den grønne sodavand også selvom han prøvede, og kassedamen gav mig en ny. Men hvad sker der? :cuss:
3
...
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mani » 13. apr 2016, 13:37

Upassende at elektrikeren stadig ikke er kommet. Mellem 12-15 ville han være her - bah!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Generelt"