Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Studsgaard » 4. apr 2016, 16:37

Maja holder godt øje med Nadia der laver mad.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf girl_beat » 5. apr 2016, 10:50

KitKat skrev:Viggo og Alfred, bare 2 dage efter de mødte hinanden for første gang.

Viggo er teen-killing, har været indekat altid og er en rigtig baryler!

Alfred er min tilløber så jeg kender ikke hans historie, men han har levet ude på egen hånd i mindst 2-3 år, og har i løbet af bare 14 dage skulle forholde sig til en helt ny verden indendøre, og han har været nøgen i processen :lol:

De har begge to klaret det over al forventning, især Viggo overraskede positivt i forhold til at læse Alfreds signaler og beherske sin egen "vi skal lege nu nu nu nu NU!!!!" trang.

Jeg er SÅ stolt af mine to drenge :dåne:

Billedet er lidt gnidret i øvrigt, fordi de lå og sov på hver sin spisestuestol under bordet, så det var lidt svært at komme til.

Fantastisk at følge historien om Alfred i din anden tråd - og post endelig gerne flere billeder med tiden :lun:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Modesty Blame
Indlæg: 4365
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9497

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Modesty Blame » 6. apr 2016, 06:41

Jeg savner Mikkel - er på ferie, men min roomie passer ham. Så i går var det tætteste, jeg kom på et kæledyr, dette fine eksemplar. De var over alt, og i starten får man lidt et chok, men så bliver det lidt sjovt, at de der firben er overalt.

20160405_115207.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 6. apr 2016, 18:37

Rigtige kæledyr har pels. Masser af pels!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Sukisaki » 8. apr 2016, 11:01

Jeg tror Freja har fået øjenbetændelse. Hun har "blinket" med det ene øje siden sent i går aftes, sådan lidt on/off, og nu er der også kommet en smule snask. Har fået tid hos dyrlægen her i eftermiddag, så det bliver vores første tur. Skulle ikke have googlet det! Kan godt mærke at jeg er lidt nervøs -det er jo min baby :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Sukisaki » 8. apr 2016, 14:09

Tilbage fra dyrlægen - hun havde noget i øjet, som hun ikke selv kunne få ud. Det har lavet en lille uddybning i hornhinden, så nu står den på øjendråber de næste 5 dage. Men ikke noget farligt :)
5
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 8. apr 2016, 14:11

Ikke helt det samme :genert: Urnen skal I nok slippe for
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Tilly » 11. apr 2016, 17:52

Er jeg den eneste der kan finde på at fælde en tåre når en "kendt" kat dør? Jeg følger en fyr på youtube der hedder Steve Cash, der har lavet en lang serie af videoer der "Talking kitty cat", hvor han har givet sine katte "stemmer". Jeg synes hans videoer er vildt sjove, selvom han har givet hans kat Sylvester en personlighed hvor han er lidt af et røvhul. Anyway, hans kat Gibson er åbenbart lige død, hvilket han fortæller til sidst i denne video



Og et billede af Gibson

Billede

Det er ikke første gang jeg græder over en "berømt" kats død, så tror bare lige jeg havde brug for at dele det i et forum, hvor der måske er nogen der kan forstå det :genert: :(
3
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 11. apr 2016, 17:57

Tilly skrev:Er jeg den eneste der kan finde på at fælde en tåre når en "kendt" kat dør? Jeg følger en fyr på youtube der hedder Steve Cash, der har lavet en lang serie af videoer der "Talking kitty cat", hvor han har givet sine katte "stemmer". Jeg synes hans videoer er vildt sjove, selvom han har givet hans kat Sylvester en personlighed hvor han er lidt af et røvhul. Anyway, hans kat Gibson er åbenbart lige død, hvilket han fortæller til sidst i denne video



Og et billede af Gibson

Billede


Det er ikke første gang jeg græder over en "berømt" kats død, så tror bare lige jeg havde brug for at dele det i et forum, hvor der måske er nogen der kan forstå det :genert: :(

Ham kender jeg ikke lige. Men jeg kan godt sætte mig ind i det. Jeg tror virkelig jeg bliver ked af det når Moki the Wobbly Cat engang ikke er her længere. Også selvom jeg tit har tænkt det måske var bedre den havde fået fred fordi det virker til at være så hårdt et liv den har. Grumpy Cat vil det også være underligt at miste
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 11. apr 2016, 18:28

Uuh, bettemisserne er blevet store! De er stadig super nuttede, men hold nu OP hvor et der sket meget på 10 dage. Ninja har udviklet sig fra et genert skravl til en storsnakkende, storcharmerende hankat med stort H, John Wayne'ske gangarter og en selvtillid større end hans nye hjem-ø (så længe ting ikke er nye og farlige, så gemmer han sig bag hans søster :-D ). Yolandi er bare Landi - sød og mild men også selvstændig, modig og hamrende nysgerrig.

Nurh, de er skønne! :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf POCKETKITTEN » 11. apr 2016, 18:45

Åh, hvor gør det stadig ondt i hjertet at komme ind i denne tråd. :( Jeg savner vores mis så frygtelig meget. Men jeg elsker også at kigge på jeres fine eksemplarer.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 11. apr 2016, 19:35

POCKETKITTEN skrev:Åh, hvor gør det stadig ondt i hjertet at komme ind i denne tråd. :( Jeg savner vores mis så frygtelig meget. Men jeg elsker også at kigge på jeres fine eksemplarer.


Åh, det er det værste at miste og savne. Håber killingebilleder trods alt kan opmuntre lidt :kys:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Filipai » 11. apr 2016, 21:07

"Nogen" mener ikke at jeg hækler hurtigt nok, og lagde sig i protest op i kurven, mens jeg hæklede. Da jeg fik løftet ham væk, lagde den anden sig, så nu har jeg givet op, og de to missere hygger sig gevaldigt.

Screen Shot 2016-04-11 at 23.02.04.jpg
Screen Shot 2016-04-11 at 23.03.57.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
21
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pussikat82 » 13. apr 2016, 11:07

Phoebe i haven i weekenden :) Hun er en fantastisk kat. Sød, sjov og virkelig hengiven :love: Når jeg står op, skal hun med på toilettet hver morgen. Her går hun og "pipper" og kræver kæl, mens hun napper mig i knæene, fordi hun synes, jeg er for lang tid om at gå ud til madskålen :-D Skøre kat! Lige nu er hun i haven og pipper højlydt til havens fugle.

Billede
16
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11592
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf PaleSeptember » 14. apr 2016, 16:03

Fem killinger på stribe :love2:

Billede
22
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Kæledyr"