Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. apr 2016, 05:59

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Som nogle af jer måske har set, så fik jeg en "jeg har følelser for dig"-besked fra en af mine rigtig gode venner i går. Det synes jeg faktisk er super træls. Han er i et forhold med alt hvad det indebærer, så jeg har altid haft ham i min "kun venner"-boks. Derfor har jeg selvsagt heller ingen følelser for ham.
Det er da smigrende, at han synes jeg er dejlig, men hvor er det også bare noget rod han trækker mig ind i ved at fortælle mig det, synes jeg. Han skulle have holdt det for sig selv og arbejdet på sit forhold!


Ja, den er jo lidt to-delt, fordi det både gør noget ved jeres venskab, at han har følelser for dig, men måske gør det også noget ved dit syn på ham, at han agerer sådan, når han har en kæreste?


Ja! Jeg troede han var et helt igennem godt menneske, men jeg får mine tvivl når han sideløbende med et forhold fortæller mig om sine følelser. En ting er at få et crush mens man er i et forhold, men det fortæller man da ikke nogen om - slet ikke personen selv!
Så jeg ved sgu ikke hvad det er han regner med. At jeg siger "gud, den er jeg sgu med på, gå fra hende derhjemme!"? No fucking way.
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. apr 2016, 09:06

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:


Bestemt! Dem er der heldigvis en hel del af - lyder dejligt, Potteplante!

Det er der :) men hov hov, mit navn kommer af vandplante - det hed jeg nemlig i rigtig gamle dage :)


Hahaha! Jeg vidste bare, du ville kommentere mit lille fjol med dit alias. :D Bare pas på, hvis det bliver rigtig kærligt, så bliver du til Potte ... :P

Ja? Det er jo ikke anderledes, end at du kommenterer, når folk kalder dig noget andet end dit nick? :)


Der er dem, der tror, jeg hedder MagicNinja. Det retter jeg, ja. Så er der folk, der driller lidt kærligt og kalder mig andre ting. Det retter jeg ikke.

Og det var KUN kærligt ment. :kys: Anyway, nok om det. Jeg dropper Potten. :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 7. apr 2016, 10:35

ManicNinja skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:Åh gud.. Så i Singleliv her til aften?

Jeg så kun de sidste 15 minutter ca., men mine tæer er allerede voldkrummede :tie:

Hvilken kanal kommer det på? :)

Kanal 4.

Jeg ved desværre ikke hvornår det bliver genudsendt.


Efter et par uger kan afsnittene ses gratis på hjemmesiden.

Ved ikke helt, hvad der er mest ynkeligt. At jeg ser dem, eller at jeg ser dem gratis ...

Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:Åh gud.. Så i Singleliv her til aften?

Jeg så kun de sidste 15 minutter ca., men mine tæer er allerede voldkrummede :tie:

Hvilken kanal kommer det på? :)

Kanal 4.

Jeg ved desværre ikke hvornår det bliver genudsendt.

Ah, har ikke den kanal - plus jeg var i lufthavnen :lol:

Jeg har lige fundet ud af at afsnittene kan ses gratis på dplay.dk :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Singletråden

Indlægaf Metsen » 7. apr 2016, 13:18

ManicNinja skrev:
Der er dem, der tror, jeg hedder MagicNinja. Det retter jeg, ja. Så er der folk, der driller lidt kærligt og kalder mig andre ting. Det retter jeg ikke.

Og det var KUN kærligt ment. :kys: Anyway, nok om det. Jeg dropper Potten. :)


...og det er så først NU, det går op for mig, at du netop IKKE hedder MagicNinja :stoned: :lol:
7
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 7. apr 2016, 14:36

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:


Bestemt! Dem er der heldigvis en hel del af - lyder dejligt, Potteplante!

Det er der :) men hov hov, mit navn kommer af vandplante - det hed jeg nemlig i rigtig gamle dage :)


Hahaha! Jeg vidste bare, du ville kommentere mit lille fjol med dit alias. :D Bare pas på, hvis det bliver rigtig kærligt, så bliver du til Potte ... :P

Ja? Det er jo ikke anderledes, end at du kommenterer, når folk kalder dig noget andet end dit nick? :)


Der er dem, der tror, jeg hedder MagicNinja. Det retter jeg, ja. Så er der folk, der driller lidt kærligt og kalder mig andre ting. Det retter jeg ikke.

Og det var KUN kærligt ment. :kys: Anyway, nok om det. Jeg dropper Potten. :)

Der var altså heller ikke surheds eller fornærmethed her :) syntes bare det var morsomt at kommentere tilbage. Ellers er der jo heller ikke noget hygge kærlige kommentarer :kys:
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 8. apr 2016, 17:53

Tumblr er et hyggeligt sted, med mange forskellige og spændende mennesker rundt omkring på kloden. Men kors hvor er det dumt at flirte med nogen der bor på den anden side af jorden :stoned:
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. apr 2016, 19:19

klumphen skrev:Tumblr er et hyggeligt sted, med mange forskellige og spændende mennesker rundt omkring på kloden. Men kors hvor er det dumt at flirte med nogen der bor på den anden side af jorden :stoned:

Flirt er sjældent dumt eller noget der sådan nødvendigvis skal blive til noget :) flirt er da hyggeligt :)
2
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf Vaginetta » 8. apr 2016, 21:19

klumphen skrev:Tumblr er et hyggeligt sted, med mange forskellige og spændende mennesker rundt omkring på kloden. Men kors hvor er det dumt at flirte med nogen der bor på den anden side af jorden :stoned:


Det er da dejligt. Og man kan altid dagdrømme. :lun:
2
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 9. apr 2016, 08:31

I har selvfølgelig begge ret. Men jeg er efterhånden nået til et punkt hvor jeg ikke ville være ked af, hvis en flirt kunne udvikle sig til noget mere. Og set i den kontekst, er det lidt øv med modparten på den anden side af jorden.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. apr 2016, 08:39

klumphen skrev:I har selvfølgelig begge ret. Men jeg er efterhånden nået til et punkt hvor jeg ikke ville være ked af, hvis en flirt kunne udvikle sig til noget mere. Og set i den kontekst, er det lidt øv med modparten på den anden side af jorden.

Den tanke forstår jeg godt. Det er da helt klart fedt, hvis flirt kan udvikle sig til mere :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. apr 2016, 19:17

For hunnan da ... Jeg går faktisk og føler mig lidt småfjollet for (løbe-)tiden. :genert:
Jeg ved ikke helt, hvordan filen det lige begyndte. Men faktum er, at jeg går og kigger en liiiillebitte smule efter kollega (i anden afdeling). Og han er altså en hel del år yngre end jeg. :gisp: (Han prøvede faktisk engang for længe siden at gætte, hvor gammel jeg var og var ved at tabe James Dean-smøgen, da han erfarede sandheden - han blev da heldigvis positivt overrasket, altid noget :wacko: )
I sin tid tilføjede han mig som ven på Facebook (vist nok i øvrigt en eller anden fredag eller lørdag aften kl midt om natten - hm. :gruble:) Dengang havde jeg kæreste og tænkte ikke meget mere om det, end at jeg var lidt *mimre* ... flatteret. For han ER sgu lidt småhandsome (hvilket er mig ret fremmed at tænke, da jeg nærmest ALDRIG tænker om mænd, at de er sådan bare fysisk lækre - det er normalt charme og vid, der trigger mig først. Nu ER ham hér så også pænt charmerende og flabet på gadedrengemåden, men det fysiske fornægter sig bare ikke ...).

Fordi jeg er blevet en ældre dame, der ikke længere har komplekser over helt så mange ting som for ti eller femten år siden, og dermed selv synes, at jeg visse dage kan være ret lækker trods strækmærker, stor røv og lange bryster ... så har jeg så rent faktisk også modet til at observere ham en anelse og til at tænke andet, end at det da er ganske umuligt, at han skulle kunne fatte interesse for sådan en gamling som mig.

Og hvad har jeg så fået øje på? Han stopper sgu op og snakker, når jeg dumper forbi, gør han. Og kigger meeeeget diskret efter mig, når jeg kommer igennem hans afdeling. Eller han samler op på en ligegyldig samtale, han tilfældigt tidligere overhørte mig have med en kollega (ret tydeligt for at holde mig fast). Og så det dér kropssprog (som jeg altså stadig ikke kan finde ud af trods glimrende sprogøre i øvrigt og lang tids forsøg på øvelse): Men nogle gange når jeg har stået og talt med ham og tredje kollega og ligesom forsøger at have front lige meget mod begge, så står han dér høj og bredskuldret med hele facaden hundrede procent min vej.

Ajmen, altså. Jeg ved sgu ikke engang helt, hvad jeg forsøger at sige, folks. Men han har gjort mig lidt fjollet, den her høje, blonde mand med den velmodulerede stemme. Og jeg fatter hat. Jeg har kendt ham (eller rettere: Kendt til ham) i 2½ år. But why? Er det den type farer, der lurer, hvis man smider p-pillerne og pudser brillerne? Kunne han ikke bare være sådan én, der skrev alle mulige ligegyldige updates på sin Facebook? Så kunne jeg skrive noget ævl tilbage, og så kunne man lissom ... Ja, hvad egentlig? Ih.

Men jeg hygger mig. Og har lidt hjertebanken, hver gang jeg skal igennem den dér forpulede afdeling. Bumbuuum. :stoned:
Senest rettet af ManicNinja 11. apr 2016, 19:20, rettet i alt 1 gang.
12
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kantstenen Knud
Indlæg: 24
Tilmeldt: 4. apr 2016, 17:19
Kort karma: 3
Geografisk sted: Langå
Likede indlæg: 17
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Kantstenen Knud » 10. apr 2016, 19:37

ManicNinja skrev:For hunnan da ... Jeg går faktisk og føler mig lidt småfjollet for (løbe-)tiden. :genert:
Jeg ved ikke helt, hvordan filen det lige begyndte. Men faktum er, at jeg går og kigger en liiiillebitte smule efter kollega (i anden afdeling). Og han er altså en hel del år yngre end jeg. :gisp: (Han prøvede faktisk engang for længe siden at gætte, hvor gammel jeg var og var ved at tabe James Dean-smøgen, da han erfarede sandheden - han blev da heldigvis positivt overrasket, altid noget :wacko: )
I sin tid tilføjede han mig som ven på Facebook (vist nok i øvrigt en eller anden fredag eller lørdag aften kl midt om natten - hm. :gruble:) Dengang havde jeg kæreste og tænkte ikke meget mere om det, end at jeg var lidt *mimre* ... flatteret. For han ER sgu lidt småhandsome (hvilket er mig ret fremmed at tænke, da jeg nærmest ALDRIG tænker om mænd, at de er sådan bare fysisk lækre - det er normalt charme og vid, der trigger mig først. Nu ER ham hér så også pænt charmerende og flabet på gadedrengemåden, men det fysiske fornægter sig bare ikke ...).

Fordi jeg er blevet en ældre dame, der ikke længere har komplekser over helt så mange ting som for ti eller femten år siden, og dermed selv synes, at jeg visse dage kan være ret lækker trods strækmærker, stor røv og lange bryster ... så har jeg så rent faktisk også modet til at observere ham en anelse og til at tænke andet, end at det da er ganske umuligt, at han skulle kunne fatte interesse for sådan en gamling som mig.

Og hvad har jeg så fået øje på? Han stopper sgu op og snakker, når jeg dumper forbi, gør han. Og kigger meeeeget diskret efter mig, når jeg kommer igennem hans afdeling. Eller han samler op på en ligegyldig samtale, han tilfældigt tidligere overhørte mig have med en kollega (ret tydeligt for at holde mig fast). Og så det dér kropssprog (som jeg altså stadig ikke kan finde ud af trods glimrende sprogøre i øvrigt og lang tids forsøg på øvelse): Men nogle gange når jeg har stået og talt med ham og tredje kollega og ligesom forsøger at have front lige meget mod begge, så står han dér høj og bredskuldret med hele facaden hundrede procent min vej.

Ajmen, altså. Jeg ved sgu ikke engang helt, hvad jeg forsøger at sige, folks. Men han har gjort mig lidt fjollet, den her høje, blonde mand med den velmodulerede stemme. Og jeg fatter hat. Jeg har kendt ham (eller rettere: Kendt til ham i 3½ år). But why? Er det den type farer, der lurer, hvis man smider p-pillerne og pudser brillerne? Kunne han ikke bare være sådan én, der skrev alle mulige ligegyldige updates på sin Facebook? Så kunne jeg skrive noget ævl tilbage, og så kunne man lissom ... Ja, hvad egentlig? Ih.

Men jeg hygger mig. Og har lidt hjertebanken, hver gang jeg skal igennem den dér forpulede afdeling. Bumbuuum. :stoned:



En skam der er så længe til julefrokosten hva ;) men ellers må du arrengere en team bowling aften med rød kegle, så kan man da altid se hvor munter han bliver. (PS: Det er altid en fandens god ide at bowle, det er hyggligt, der er lidt fysisk aktivitet, så han kan være lidt macho, få blodet til at rulle osv. samt rød kegle er fandens sjovt hvis der bare er en der kan lave strikes når den er der)

om ikke andet så er det da sjovt med en lille firmatur, i kan jo altid tage derind for sjov om ikke andet, den er STEN sikker !!! :D
0
-------------
Rock and Roll
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. apr 2016, 19:26

Haha - grin du bare, Knud. :) Ved sgu ikke lige, hvad jeg finder på. Eller om jeg overhovedet finder på noget.

Rendte da på ham igen i dag. Fik masser af opmærksomhed og har nu tilmed fået mig et kælenavn, åbenbart. Herligt. Eller ... Er lidt splittet. Havde rent faktisk problemer med at koncentrere mig bagefter. Det er jo komplet latterligt, altså. Føler mig sindssygt åndssvag. Og jeg, der om nogen burde være færdig med kolleger. Helt færdig! *Facepalm*

Hvis jeg bare klapper i, går det nok snart over.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 12. apr 2016, 05:48

ManicNinja skrev:Haha - grin du bare, Knud. :) Ved sgu ikke lige, hvad jeg finder på. Eller om jeg overhovedet finder på noget.

Rendte da på ham igen i dag. Fik masser af opmærksomhed og har nu tilmed fået mig et kælenavn, åbenbart. Herligt. Eller ... Er lidt splittet. Havde rent faktisk problemer med at koncentrere mig bagefter. Det er jo komplet latterligt, altså. Føler mig sindssygt åndssvag. Og jeg, der om nogen burde være færdig med kolleger. Helt færdig! *Facepalm*

Hvis jeg bare klapper i, går det nok snart over.


Du har et crush! Det er da vildt dejligt - prøv at nyde det lidt :kys:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 12. apr 2016, 05:52

Jeg ved slet ikke hvorfor jeg fik lyst til at poste det her billede herinde :fløjt: Det kan bestemt ikke være mig de tænker på! (Jeg er nemlig bange for katte, så det er nok nærmere en hund...)
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"