Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 10. apr 2016, 18:22

Og hvad kan vi lære af det? En mand med for lav en fedtprocent i hakkebøffen forstår bare ikke, hvad der skal til for at få en tur i frikadellen ... Eller altså.

Sætter det sgu på min Facebookstatus. Som sådan én "sæt dette på din status, hvis du er enig og gerne vil undgå skoldkopper, byldepest og økonomiske problemer i den nærmeste fremtid".

:P
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 10. apr 2016, 18:42

Skralde skrev:Så er der svar! :slem:

"Held og lykke med at finde en sød fyr, der kan give dig et godt klask i måsen fremover. Jeg har ikke lyst til at bruge mere tid på dig nu, hvor jeg har skrevet en masse dejlige ting til dig, uden, at du udviser taknemmelighed."

Jeg er lidt skuffet over at vi slet ikke skulle rim-battle :(


Tsk tsk! Han værdsatte jo ikke engang selv dine gode råd om, hvad der virker.
6
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. apr 2016, 16:33

"Vi har stadig 10 gode år inden jeg skal fortære mig selv, skat"

spise.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 11. apr 2016, 16:50

Skralde skrev:Så er der svar! :slem:

"Held og lykke med at finde en sød fyr, der kan give dig et godt klask i måsen fremover. Jeg har ikke lyst til at bruge mere tid på dig nu, hvor jeg har skrevet en masse dejlige ting til dig, uden, at du udviser taknemmelighed."

Jeg er lidt skuffet over at vi slet ikke skulle rim-battle :(

Bah! Sikke et lortesvar :rulle:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 12. apr 2016, 06:36

"Det gør mig lidt trist,
og en anelse skuffet.
At jeg her mine evner for dig har luftet,
og har forfattet et rim alene til dig
Og du så ikke rimer tilbage til mig ".... :P
26
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. apr 2016, 09:33

"Hej med dig hvad går du laver hvad hedder du hvor længer du hvad single"
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 12. apr 2016, 09:43

Dirtylittledevil skrev:"Hej med dig hvad går du laver hvad hedder du hvor længer du hvad single"


Spis her mæ hjæm?
6
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 12. apr 2016, 09:44

Dirtylittledevil skrev:"Hej med dig hvad går du laver hvad hedder du hvor længer du hvad single"


Så bliver man (jeg) lidt træt...
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. apr 2016, 12:03

Jeg kom lige forbi en mandeprofil uden billede. Beskrivelsen af ham selv var meget kortfattet, noget med positiv og elsker rødvin og at han "skulle opleves".
Men han ønskede kun at kvinder skrev til ham hvis de mente det seriøst, og var sikre på at de kunne se en fremtid sammen med ham.
Så ud fra stikordene: glad mand, rødt hår, 172 høj, elsker rødvin, skal man altså afgøre om der er en fælles fremtid før man begynder at skrive. Jeg forudser en flodbølge af tavshed fra Zhe Ladiez.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf limitededition » 12. apr 2016, 13:34

Jeg er kun nået til side 50 men jeg elsker simpelthen den her tråd! Jeg har også set lidt af hvert på min tid på datingsider :D
2
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf limitededition » 12. apr 2016, 14:59

Nå men for at dele lidt ud fra mit datingliv online, inden jeg fandt min søde kæreste til nytår:

Der var ham, jeg mødte på single.dk som meget hurtigt nærmest havde planlagt resten af vores liv og har helt vild med mig. Vi skrev hele tiden. Hele tiden. Det blev jeg træt af efter et par dage og ventede ofte med vilje med at svare. Tog det 5 minutter eller mere at svare hvis jeg feks var i bad så kunne jeg sagtens komme tilbage til flere rykkere. Jeg fik ligefrem hovedpine af det og prøvede at sige det pænt, for jeg var egentlig interesseret, men det blev simpelthen for meget. Så jeg sagde fra. Han svarede aldrig. Han har siden fundet mig på dating.dk og tinder. :stoned: :panik:

Så var der ham, jeg mødte på dating.dk, som efter vi havde sex pludselig skulle hjem kl 2 om natten. Jeg tænkte at ham ser jeg ikke igen. Han strudsede mig i noget tid hvorefter han bad om en chance, som han fik. Det fortrød jeg meget hurtigt. Han har siden skrevet til mig på sms og fundet mig på tinder.

Utallige fyre som man ikke svarer, da de bare skriver "hej" eller whatever. Så får man en skideballe for ikke at svare. Og hvis man svarer at man ikke er interesseret skal de prøve at overbevise en om at give dem en chance.

For et halvt års tid siden mødtes jeg med en tinder date. En jyde der var flyttet til København. Uanset hvad jeg næsten sagde, snakkede jeg goooooodt nok københavnsk ifølge ham. Det gør jeg så ikke. Han var ellers meget sød og vi snakkede om at ses igen, men han arbejdede nat og jeg arbejdede dag så det var svært at finde en dag. Det fik jeg lidt skylden for så jeg stoppede bare med at svare ham. :forvirret2:
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. apr 2016, 15:20

limitededition skrev:En jyde der var flyttet til København. Uanset hvad jeg næsten sagde, snakkede jeg goooooodt nok københavnsk ifølge ham.


Det er faktisk også skideirriterende når en person bliver ved og ved med at hæfte sig ved ens måde at snakke på. Det er da okay at sige det en enkelt gang, og så griner man måske lidt af det, men hvis man skal høre for det i tide og utide bliver det belastende.

Jeg havde selv et par dates med en mand der gjorde cirka det samme og så havde han set sig sur på bestemte ord, som efter hans mening burde afskaffes. Hvis jeg formastede mig til at bruge et af de ord var det egentlig ikke fordi han sagde noget, men han sendte mig sådan et "Tsk tsk hvad skal der dog blive af dig"-blik (Selvom det var mig der på de fleste områder klarede mig glimrende, og ham som var arbejdsløs og boede i noget der lignede en ruin :sarkasme: )
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 12. apr 2016, 15:32

Wuhuu, jeg har modtaget mit første pikbillede i denne omgang :banan: Jeg var lige ved at tro at der var noget galt med mig siden jeg endnu ikke havde fået et!
Så nu har jeg sendt et pikbillede retur - han skal jo ikke føle sig snydt :lun:
35
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf limitededition » 12. apr 2016, 15:37

Dirtylittledevil skrev:
limitededition skrev:En jyde der var flyttet til København. Uanset hvad jeg næsten sagde, snakkede jeg goooooodt nok københavnsk ifølge ham.


Det er faktisk også skideirriterende når en person bliver ved og ved med at hæfte sig ved ens måde at snakke på. Det er da okay at sige det en enkelt gang, og så griner man måske lidt af det, men hvis man skal høre for det i tide og utide bliver det belastende.

Jeg havde selv et par dates med en mand der gjorde cirka det samme og så havde han set sig sur på bestemte ord, som efter hans mening burde afskaffes. Hvis jeg formastede mig til at bruge et af de ord var det egentlig ikke fordi han sagde noget, men han sendte mig sådan et "Tsk tsk hvad skal der dog blive af dig"-blik (Selvom det var mig der på de fleste områder klarede mig glimrende, og ham som var arbejdsløs og boede i noget der lignede en ruin :sarkasme: )


Præcis, jeg kørte jo heller ikke på hans måde at snakke på. Og helt almindelige danske udtryk forstod han ikke :rulle:
Så var det alligevel mig den var gal med :lol:
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. apr 2016, 15:41

Mand med brugernavn "Den-søde-ærlige-M" (Lidt omskrevet pga anonymitet) har henvendt sig nu 3 gange og spurgt om jeg vil skrive sammen. Det eneste man kan se er at han er 37 år. Intet andet om ham er udfyldt.

Her 3. gang han spørger, vælger jeg at svare: Du kan jo starte med at fortælle om dig selv og hvem du er, for det eneste jeg kan se er din alder.

Han sender så dette fyldestgørende svar: Jeg er en sød og ærlig mand på 37 år, jeg er høj og til at stole på.

:forvirret2: Dvs han ender faktisk med bare at gentage de få ting jeg allerede ved + at han er høj :lol:

Jeg blev dristig og spurgte til hans tanker om fremtiden, om han havde nogle mål for fremtiden osv. Det har han ikke svaret på, men han har besøgt min profil flere gange siden da :-D
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"