Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 5. apr 2016, 13:49

En dame flipper på Bilka, fordi de har sat en udlænding til at fylde varer op. Eller var det bare, at hun havde en fejl på sin bon?

"I denne uge har i tilbud på pålæg 10 for 79 kr, det er billigt. Meeeeeen så sætter i en udlændning til at fylde op, og han går og fortæller alle kunder, at man kan blande det som man vil fra to kølere. Det gjorde jeg, men havde lidt travlt, så fik ikke tjekket min bon, før jeg kom hjem. Og hold nu kæft jeg blev hidsig, for jeg havde betalt fuld pris for det pålæg og det vil sige i stedet for 79 kr havde jeg betalt 160 kr det er simpelhen så dårlig en måde at drive forretning på at jeg kunne kaste op over det. Håber jeg får noget respons fra Bilka, jeg føler mig godt nok røvrendt "

Folk - og Bilka - reagerer på udlændingedelen, så flejner hun over at blive misforstået...

(Der er fjernet en masse sure smileys, som åbenbart ikke kan bruges her)
4
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 5. apr 2016, 14:26

Eb har på Fb historien om "Den stormende forelskelse mellem Nikita Klæstrup og Oliver Bjerrehuus er allerede forbi."

Der er en som har kommenteret:

"No Wonder, hun er jo åbenbart en rundetrunte som stræber efter 1 min fame koste hvad det vil, ja også selvom hun skal fedte pjorten på diverse mænd for at få kameraets opmærksomhed...

Oliver er sgu bedre tjent med en rigtig kvinde med ben i næsen og begge ben solidt plantet på jorden frem for sådan en skøge !

Ja undskyld mig, men den tøs har sgu mere travlt end en havneluder, der prøver på at trække dagens omsætning hjem, hun burde samle de ben lidt ..

Op med humøret Bjerre, der er sgu fisk nok !
Så ud med stangen og den rigtige madding så du ikke får en søulk på krogen igen."


Og har fået 15 likes :puke:
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aima » 5. apr 2016, 16:03

Persnikedy skrev:Eb har på Fb historien om "Den stormende forelskelse mellem Nikita Klæstrup og Oliver Bjerrehuus er allerede forbi."

Der er en som har kommenteret:

"No Wonder, hun er jo åbenbart en rundetrunte som stræber efter 1 min fame koste hvad det vil, ja også selvom hun skal fedte pjorten på diverse mænd for at få kameraets opmærksomhed...

Oliver er sgu bedre tjent med en rigtig kvinde med ben i næsen og begge ben solidt plantet på jorden frem for sådan en skøge !

Ja undskyld mig, men den tøs har sgu mere travlt end en havneluder, der prøver på at trække dagens omsætning hjem, hun burde samle de ben lidt ..

Op med humøret Bjerre, der er sgu fisk nok !
Så ud med stangen og den rigtige madding så du ikke får en søulk på krogen igen."


Og har fået 15 likes :puke:


Jeg faldt over en nyhed om, at Julie Zangenberg og Nicklas Bendter var gået fra hinanden. En del kommenterede hvor stor en idiot Bendtner, med reference til alle skandalerne, jo også er, men Julie Zangenberg fik også med grovfilen. Når hun nu ikke har nogle handlinger og skandaler folk kan bruge i deres tilsviningsrus, er hun jo gudskelov ung og smuk, så den fik ikke for lidt med 'tomhjernede gås', 'golddigger', 'hjernedøde dulle' og tilsvarende kommentarer om køn og udseende.
6
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 5. apr 2016, 20:13

"Please put this on your status if you know or are related to someone who suffers from stupidity.... People need to understand that stupidity is real and should be taken seriously. You could be sitting next to a sufferer right now.There is still no known cure for stupidity and sympathy does not help. But we can raise awareness....93% won't copy and paste this because they don't know how to copy and paste









:klap:
17
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. apr 2016, 22:59

Når man er for ung eller for gammel til facebook...

off.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 10. apr 2016, 08:49

Lama skrev:Hold da op :nerve:


Det virker næsten helt karikeret, men sørgeligt nok er det sikkert dybt seriøst :lol:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. apr 2016, 08:57

Lama skrev:
Miss_no_More skrev:
Lama skrev:Hold da op :nerve:


Det virker næsten helt karikeret, men sørgeligt nok er det sikkert dybt seriøst :lol:


Det er en gammel skolekammerats veninde, jeg tjekkede lige hende alder og hun er 27! kan se hun laver mange statusopdateringer i den stil og hun er vældig seriøs omkring det.
Men skal jo ikke kunne sige om hun er ked af det fordi folk har skrevet/sagt noget grimt til hende og det så bare er hendes måde at udtrykke sig på. Synes bare det lyder ret voldsomt.


Det lyder utroligt umodent og aggressivt
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 12. apr 2016, 14:16

Lama skrev:Hold da op.


Jeg kan allerede se EBs forside for mig.



Indeholdende alt andet end historien om 'pizzatyveriet'.
13
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 17:49

Når folk vil forklare mig om global opvarmning, så gør de det altid som om jeg ikke forstår situationen. Det gør jeg. Jeg er bare ligeglad.







:ninja:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 20:13

Billede
Billede

Advarsel! Jeg købte friske ærter i Rema idag. Min dreng på 4 år var med til at pille dem.
Vi vaskede både ærter og hænder (før og efter). Billedet taler vist for sig selv! Han fik en meget kraftig allergisk reaktion.
Tør simpelthen ikke tænke på hvor mange kemikalier ærterne er sprøjtet med!
Køb ikke disse ærter!
Måtte søge lægehjælp!



Kunne det tænkes, at den allergiske reaktion ikke skyldes ærterne? :gruble:

Lidt pudsigt, at ovenstående ligger lige over denne artikel i mit newsfeed:

http://livsstil.tv2.dk/sundhed/2016-04-12-malte-fik-kraftigt-udslaet-i-ansigtet-traek-vaadservietter-tilbage?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 12. apr 2016, 20:24

icelady skrev:
Billede
Billede

Advarsel! Jeg købte friske ærter i Rema idag. Min dreng på 4 år var med til at pille dem.
Vi vaskede både ærter og hænder (før og efter). Billedet taler vist for sig selv! Han fik en meget kraftig allergisk reaktion.
Tør simpelthen ikke tænke på hvor mange kemikalier ærterne er sprøjtet med!
Køb ikke disse ærter!
Måtte søge lægehjælp!



Kunne det tænkes, at den allergiske reaktion ikke skyldes ærterne? :gruble:

Lidt pudsigt, at ovenstående ligger lige over denne artikel i mit newsfeed:

http://livsstil.tv2.dk/sundhed/2016-04-12-malte-fik-kraftigt-udslaet-i-ansigtet-traek-vaadservietter-tilbage?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social


Jeg har et par spørgsmål: Spiste han ærterne eller pillede han dem bare? Hvis han spiste dem: Er det første gang, han indtager ærter? :gruble:

Kan han ikke bare være allergisk overfor ærter generelt? (en i min familie er meget allergisk overfor ærter og bliver meget syg, hvis h#n spiser dem)
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 21:10

Mangoness skrev:
Jeg har et par spørgsmål: Spiste han ærterne eller pillede han dem bare? Hvis han spiste dem: Er det første gang, han indtager ærter? :gruble:

Kan han ikke bare være allergisk overfor ærter generelt? (en i min familie er meget allergisk overfor ærter og bliver meget syg, hvis h#n spiser dem)


Jeg synes jeg kan spore en form for "Arh, er det ikke for letkøbt (hehe) at give ærterne skylden"-eftertænksomhed i dit indlæg. :D

Jeg mangler mere en bekræftelse af, at det ER ærterne, der har gjort det. Det kan vel være en reaktion på en del ting. Kan se, at hun ikke har fulgt op på sit opslag.

(Eneste kommentar er en, der skriver "Det er derfor man skal købe økologisk." )
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 12. apr 2016, 21:33

icelady skrev:
Mangoness skrev:
Jeg har et par spørgsmål: Spiste han ærterne eller pillede han dem bare? Hvis han spiste dem: Er det første gang, han indtager ærter? :gruble:

Kan han ikke bare være allergisk overfor ærter generelt? (en i min familie er meget allergisk overfor ærter og bliver meget syg, hvis h#n spiser dem)


Jeg synes jeg kan spore en form for "Arh, er det ikke for letkøbt (hehe) at give ærterne skylden"-eftertænksomhed i dit indlæg. :D

Jeg mangler mere en bekræftelse af, at det ER ærterne, der har gjort det. Det kan vel være en reaktion på en del ting. Kan se, at hun ikke har fulgt op på sit opslag.

(Eneste kommentar er en, der skriver "Det er derfor man skal købe økologisk." )


Haha ja, jeg vil også meget gerne have en bekræftelse af, om det nu også er ærterne, fordi der - netop som du siger - kan være masser af ting, som har gjort det. Så jeg vil meget gerne have lidt flere informationer om hændelsen, så vi kan opklare mysteriet! Man kan ikke bare sådan udelade detaljer! :-D
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. apr 2016, 17:43

Folk der tager de der facebook-tests og så kommenterer dem harmdirrende som om de havde noget med virkeligheden at gøre :lol2:
"Ullas næste kæledyr vil blive en hund og de mødes første gang tirsdag aften"
Ulla: Nej DET kan i hvert fald ikke passe for jeg er allergisk overfor hunde!!! Og forresten går jeg altid til squaredance hele tirsdag aften!!

Jaja rolig nu :sarkasme:
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 14. apr 2016, 18:31

^^
Sådan én ven har jeg også. Sidst hun bitchede over en test, var da hun tog en test som angiveligt blev brugt i folkeskolen. Hun har bare intet filter. :rulle:
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"