Jeg syntes Cybertruck er den mest nyskabende og markante bil i årtier. Måske siden slut 60erne. Både med hensyn til udseende og materialer. Ellers ligner stort set alle andre biler hinanden (F150 ligner til forveksling Toyota Tundra, og alle de andre fra Toyota, Nissan, GMC, Chevrolet, etc.). Men her er endelig en bil der ikke ser ud til at være designet af en feminiseret risk adverse komite af midwits. Så hurrah for Cybertruck. Om den er flot ved jeg ikke. Ikke så mange bløde runde former. Den har et mere maskulint udtryk, ligesom muskelbiler fra 1960/70erne. Den ligner en bil der kan overleve zombieapokalypsen, hvor alle de andre biler ligner props fra en Barbiefilm. Men hvis man er mere til Barbie end Mad Max er den sikkert ikke flot.Artem skrev:Føj for satan den er grim, og er slet ikke til Tesla.Vlad Kalashnikov skrev:Du skal have en Cybertruck Om end den nok kommer over 700k.Artem skrev:Jeg har et par store trailere jeg gerne vil kunne trække, så har brug for en bil der kan trække 2000-2500 kg.
Men hensyn til Tesla, så ved jeg det er blevet moderne for progressive elementer i USA at hade på Elon Musk (AOC måtte vist skille sig af med sin da det pludseligt var et dårlig identitetspolitiks signal), men Elon Musk har med Tesla givetvis formået enehåndigt skubbet elbiler frem med 5 år eller mere. Ved selv at lave nye biler, og ved at presse de andre til at investerer i elbiler og batterier. Uden Tesla ville vi ikke bare ikke have Model 3. Vi ville givetvis heller ikke have alle de tyske, franske og kinesiske elbiler.
Artem skrev:Men det er lidt interessant med eldrevne pickups som Ford F-150 Lightning