Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 13. apr 2016, 11:57

MyGirl skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Mine æl-tests kom for resten ikke i går :( Og skal egentlig starte op på dem i dag. Lidt træls, men satser på, de ligger i postkassen, når jeg kommer hjem, så jeg kan nå at tage en i aften.


Hvis du eller manden kommer forbi Solrød, er I velkomne til at få et par stykker med herfra :blomst:


Hihi, hvor er du sød :kys:

Kører faktisk lige forbi Solrød på vej hjem fra job, så pas på, hvad du siger :P (Meeeen, de er afsendt i mandags, så tror de ligger i postkassen, når jeg kommer hjem)


Sig til hvis du ombestemmer dig - bor tæt på afkørslen :slem:
Det ville være surt at komme hjem og de så ikke er kommet, det prøvede jeg i første cyklus og måtte ned og panikkøbe de dyre i supermarkedet! :panik:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. apr 2016, 13:51

Lull skrev:
Sig til hvis du ombestemmer dig - bor tæt på afkørslen :slem:
Det ville være surt at komme hjem og de så ikke er kommet, det prøvede jeg i første cyklus og måtte ned og panikkøbe de dyre i supermarkedet! :panik:


Som sagt super sødt af dig, men tager chancen :) (æl burde først falde om et par dage eller 3, så ville undre mig, hvis jeg misser en positiv test :) )

Men så ved vi, hvor vi kan aflevere restlager, når en af os får bid :D
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. apr 2016, 15:34

Vi har nu fået tid til et tjek, i juni måned.. Synes godt nok der er længe til, selvom der jo kun er 1½ måneds tid til. Håber dog vi må aflyse tiden og jeg er blevet gravid der.
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 13. apr 2016, 17:32

Howitz: Jeg ved faktisk ikke om man kan gå på privat klinikkerne i kbh, når man bor i region Sjælland. Men jeg tænker da at hvis der ikke er nogle private uden for kbh, så ville det være unfair, hvis man ikke kunne. Prøv og ring og hør dem ad :)
Vi er startet på første ICSI forsøg, har været i gang med hormoner i en uge, og har ægudtagning inden for en uge :)

Bøtte: Fedt! Når nu trækken fra storketråden betyder hjerteblink, altså :)

Mht. B-daddy, så har min kæreste taget nogle amerikanske, der skulle være endnu bedre, siden vi fik af vide hvor slemt det stod til. http://www.amazon.co.uk/Vitabiotics-Wel ... B003JBRQ9A Jeg har læst så mange gode anmeldelser af dem, så jeg er virkelig spændt på at se hvordan sædprøven er ved ægudtagning!
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. apr 2016, 18:54

Er der i øvrigt nogen af jer der har prøvet at kontrolstregen på en graviditetstest næsten ikke tager farve? Kan man regne med en test hvor kontrolstregen er tæt på usynlig, men dog er der?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. apr 2016, 19:05

FruDulle skrev:
godtnavn skrev:Er der i øvrigt nogen af jer der har prøvet at kontrolstregen på en graviditetstest næsten ikke tager farve? Kan man regne med en test hvor kontrolstregen er tæt på usynlig, men dog er der?


Nej så er den vist ikke god nok. Der skal en ny til


Var i tvivl fordi der jo var en streg, den var bare utydelig. Og ja, jeg kunne ikke lade vær med at teste i morges, men prøver igen i morgen så. Er egentlig i mod at teste før tid (er cd28 i morgen) men den her weekend bliver så psykisk hård at jeg gerne vil være forberedt på at min mens kommer.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. apr 2016, 19:26

FruDulle skrev:
godtnavn skrev:
FruDulle skrev:
godtnavn skrev:Er der i øvrigt nogen af jer der har prøvet at kontrolstregen på en graviditetstest næsten ikke tager farve? Kan man regne med en test hvor kontrolstregen er tæt på usynlig, men dog er der?


Nej så er den vist ikke god nok. Der skal en ny til


Var i tvivl fordi der jo var en streg, den var bare utydelig. Og ja, jeg kunne ikke lade vær med at teste i morges, men prøver igen i morgen så. Er egentlig i mod at teste før tid (er cd28 i morgen) men den her weekend bliver så psykisk hård at jeg gerne vil være forberedt på at min mens kommer.


Jeg tænker at hvis kontrolstreg ikke duer så duer testen ikke.

Vi følges iøvrigt ad. Jeg er også på 28 i morgen. Jeg tør bare ikke teste, men tror nu heller ikke at der er bid.


Jeg tror heller ikke den er her, har lidt kvalme, men det er åbenbart noget jeg får når jeg nærmer mig mens, det har jeg fået i mange måneder nu, så det lægger jeg ikke rigtigt noget i. Har tynd udflåd som jeg de sidste måneder har haft før mens, så tror den kommer. Tester mest for at være psykisk forberedt på mens.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 13. apr 2016, 20:09

godtnavn skrev:
FruDulle skrev:
godtnavn skrev:
FruDulle skrev:
godtnavn skrev:Er der i øvrigt nogen af jer der har prøvet at kontrolstregen på en graviditetstest næsten ikke tager farve? Kan man regne med en test hvor kontrolstregen er tæt på usynlig, men dog er der?


Nej så er den vist ikke god nok. Der skal en ny til


Var i tvivl fordi der jo var en streg, den var bare utydelig. Og ja, jeg kunne ikke lade vær med at teste i morges, men prøver igen i morgen så. Er egentlig i mod at teste før tid (er cd28 i morgen) men den her weekend bliver så psykisk hård at jeg gerne vil være forberedt på at min mens kommer.


Jeg tænker at hvis kontrolstreg ikke duer så duer testen ikke.

Vi følges iøvrigt ad. Jeg er også på 28 i morgen. Jeg tør bare ikke teste, men tror nu heller ikke at der er bid.


Jeg tror heller ikke den er her, har lidt kvalme, men det er åbenbart noget jeg får når jeg nærmer mig mens, det har jeg fået i mange måneder nu, så det lægger jeg ikke rigtigt noget i. Har tynd udflåd som jeg de sidste måneder har haft før mens, så tror den kommer. Tester mest for at være psykisk forberedt på mens.


Åh godtnavn hvor jeg dog håber i snart får bid - det har du fortjent :ae:

Jeg skal på hospitalet start maj og have taget blodprøve angående mit stofskifte, og så til opfølgning en uge efter. Er glad for der ikke er alt for lang ventetid til sådan noget. Og så bliver denne cyklus forhåbentligt kort så jeg kan få lavet den hsg undersøgelse :kryds:

Men nu står den snart på ferie forhåbentligt kombineret med ægløsning :slem:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. apr 2016, 06:23

Nå, mens kom en dag før forventet så denne cyklus blev kun 27 dage, så ingen julebaby her.
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 14. apr 2016, 06:35

Godtnavn: øv hvor dumt og ærgerligt :(
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 18:13

Øv bøv godtnavn :( håber du kommer ok gennem weekenden alligevel.. :ae:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 18:17

Jeg fik mine æl-tests hjem i går.. Indtil videre er de ret negative (men der er streg), så satser på den kommer i morgen eller lørdag. Har haft niv og slim siden i går.

Livets store spørgsmål - skal man knalde i aften eller "gemme" til i morgen? :D vi var sidst på den tirsdag.. :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 19:28

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:Jeg fik mine æl-tests hjem i går.. Indtil videre er de ret negative (men der er streg), så satser på den kommer i morgen eller lørdag. Har haft niv og slim siden i går.

Livets store spørgsmål - skal man knalde i aften eller "gemme" til i morgen? :D vi var sidst på den tirsdag.. :genert:


Det er vist lidt en myte det med at det er bedst at knalde hver 2. dag. Det sagde både min gynækolog og lægen på fertilitetsklinikken. I princippet, jo mere man knalder jo mere dannes der som dagene går.


Problemet er, at min kæreste godt kan have lidt svært ved at 'nå i mål' flere dage i træk..
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. apr 2016, 19:58

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:
MyGirl skrev:Jeg fik mine æl-tests hjem i går.. Indtil videre er de ret negative (men der er streg), så satser på den kommer i morgen eller lørdag. Har haft niv og slim siden i går.

Livets store spørgsmål - skal man knalde i aften eller "gemme" til i morgen? :D vi var sidst på den tirsdag.. :genert:


Det er vist lidt en myte det med at det er bedst at knalde hver 2. dag. Det sagde både min gynækolog og lægen på fertilitetsklinikken. I princippet, jo mere man knalder jo mere dannes der som dagene går.


Problemet er, at min kæreste godt kan have lidt svært ved at 'nå i mål' flere dage i træk..


Men i så fald ville jeg sige gør det i dag hvis I har lyst, og ellers i morgen. Sæd lever jo flere dage i livmoderen, så har du ægløsning i morgen vil der være en masse sæd til at starte med og så kan I have sex igen lørdag og måske også ramme der (ægget har jo 12-24 timer hvor det kan befrugtes.


Jeg er slået ret meget ud af ikke at få et barn i år, nu hedder det tidligst januar termin. Havde godt nok ikke gættet det ville ende sådan her da vi for et år siden stoppede med at bruge prævention. Suk. Tror heller ikke det hjælper jeg er slået helt ud af smerter i dag, synes mine mens-smerter har været meget voldsomme de sidste måneder, bløder også mere end jeg er vant til. Gider ikke mens mere, så jeg håber det bliver sidste mens i år :kryds:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 20:13

Vi lod lysten råde, og så må vi se, om vi kan mønstre en gang mere, når den positive test kommer :)

Godtnavn - kan godt forstå, den gør lidt ondt. :ae: vi krydser for, at det bliver et meget tidligt '17-barn i stedet!
0

Tilbage til "Graviditet"