Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nicolait » 12. apr 2016, 17:06

Purple Haze skrev:
2SHY skrev:
Nicolait skrev:At min mor fortalte mig, at en af mine folkeskolekammeraters mor var død af en blodprop her i sidste måned. Hun var for ung til den slags, og jeg husker hende som en rigtig rar person.

Nu ved jeg slet ikke, hvordan jeg lige griber den an. Vil gerne kontakte ham, og kondolere, men jeg ved slet ikke, om det er passende at gøre her en måned efter.

Øv altså :ae: Det synes jeg sagtens du kan. Jeg ville i hvert fald sætte pris på det hvis det havde været mig. Det er især i starten folk flokkes om at kondolere men derefter kan det godt blive sådan noget man ikke snakker om. Jeg tror han vil sætte pris på det :)



X2

Det er faktisk aldrig for sent til den slags.


Jeg endte med, at jeg skrev til ham. Så er det ihvertfald gjort.
9
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 12. apr 2016, 19:04

At jeg hævede min stemme meget overfor min søn :trist: Jeg er den voksne og burde opføre mig sådan, idiot :whine:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 12. apr 2016, 19:42

Angelina skrev:Jeg har fået 3 henvendelser denne måned ... på 3 bryllupper - som jeg har booket et planlægningsmøde med (som jeg altid gør) - alle 3 har kort forinden (denne gang 2 timer inden!) meldt afbud ... det ene par havde valgt en anden fotograf, det andet par havde forældrene / svigerforældrene booket en fotograf uden at fortælle det til parret, det tredje par, der havde han lige ringet hjem og sagt han havde booket en anden - uden at konsultere med hende (hun lød i øvrigt ret sur over det, men han havde betalt!) ...

Og jeg mangler kun ET bryllup mere for at nå årets mål ... og nu er jeg bare ... AAAARGH, hvorfor kan jeg ikke bare liiiige få det der sidste i bogen!


Nu har jeg tænkt mig at være sur resten af dagen... og nok også lidt af dagen i morgen!


Ok. Jeg har et forslag: du finder en gom til mig, overtaler ham til at blive gift i år (gerne i november, jeg har altid drømt om at blive gift på 'skiftedag' - altså den dag hvor karlene og pigerne på gårdene skiftede arbejdsplads. Det blev min mormor og morfar og det holdt i 65 år - nå sidehistorie )

Men: SÅ LOVER jeg at vi booker dig! Deal? :pompom: :dance:
Senest rettet af Muspel 12. apr 2016, 20:07, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 12. apr 2016, 20:00

Muspel skrev:
Angelina skrev:Jeg har fået 3 henvendelser denne måned ... på 3 bryllupper - som jeg har booket et planlægningsmøde med (som jeg altid gør) - alle 3 har kort forinden (denne gang 2 timer inden!) meldt afbud ... det ene par havde valgt en anden fotograf, det andet par havde forældrene / svigerforældrene booket en fotograf uden at fortælle det til parret, det tredje par, der havde han lige ringet hjem og sagt han havde booket en anden - uden at konsultere med hende (hun lød i øvrigt ret sur over det, men han havde betalt!) ...

Og jeg mangler kun ET bryllup mere for at nå årets mål ... og nu er jeg bare ... AAAARGH, hvorfor kan jeg ikke bare liiiige få det der sidste i bogen!


Nu har jeg tænkt mig at være sur resten af dagen... og nok også lidt af dagen i morgen!


Ok. Jeg har et forslag: du finder en gom til mig, overtaler ham til at blive gift i år (gerne i november, jeg har altid drømt om at blive gift på 'skiftedag' - altså den dag hvor karlene og pigerne på gårdene skiftede arbejdsplads. Det blev min mormor og mormor og det holdt i 65 år - nå sidehistorie )

Men: SÅ LOVER jeg at vi booker dig! Deal? :pompom: :dance:


Alligevel ret sejt, at din mormor var så moderne, at hun blev gift med sig selv - og ikke mindst at det holdt så længe! :P
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 12. apr 2016, 20:06

ManicNinja skrev:
Muspel skrev:
Angelina skrev:Jeg har fået 3 henvendelser denne måned ... på 3 bryllupper - som jeg har booket et planlægningsmøde med (som jeg altid gør) - alle 3 har kort forinden (denne gang 2 timer inden!) meldt afbud ... det ene par havde valgt en anden fotograf, det andet par havde forældrene / svigerforældrene booket en fotograf uden at fortælle det til parret, det tredje par, der havde han lige ringet hjem og sagt han havde booket en anden - uden at konsultere med hende (hun lød i øvrigt ret sur over det, men han havde betalt!) ...

Og jeg mangler kun ET bryllup mere for at nå årets mål ... og nu er jeg bare ... AAAARGH, hvorfor kan jeg ikke bare liiiige få det der sidste i bogen!


Nu har jeg tænkt mig at være sur resten af dagen... og nok også lidt af dagen i morgen!


Ok. Jeg har et forslag: du finder en gom til mig, overtaler ham til at blive gift i år (gerne i november, jeg har altid drømt om at blive gift på 'skiftedag' - altså den dag hvor karlene og pigerne på gårdene skiftede arbejdsplads. Det blev min mormor og mormor og det holdt i 65 år - nå sidehistorie )

Men: SÅ LOVER jeg at vi booker dig! Deal? :pompom: :dance:


Alligevel ret sejt, at din mormor var så moderne, at hun blev gift med sig selv - og ikke mindst at det holdt så længe! :P


Ha ha ja. En ren feminist. Ej. Jeg retter lige ;)
1
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 12. apr 2016, 20:07

Angelina skrev:
Muspel skrev:
Angelina skrev:Jeg har fået 3 henvendelser denne måned ... på 3 bryllupper - som jeg har booket et planlægningsmøde med (som jeg altid gør) - alle 3 har kort forinden (denne gang 2 timer inden!) meldt afbud ... det ene par havde valgt en anden fotograf, det andet par havde forældrene / svigerforældrene booket en fotograf uden at fortælle det til parret, det tredje par, der havde han lige ringet hjem og sagt han havde booket en anden - uden at konsultere med hende (hun lød i øvrigt ret sur over det, men han havde betalt!) ...

Og jeg mangler kun ET bryllup mere for at nå årets mål ... og nu er jeg bare ... AAAARGH, hvorfor kan jeg ikke bare liiiige få det der sidste i bogen!


Nu har jeg tænkt mig at være sur resten af dagen... og nok også lidt af dagen i morgen!


Ok. Jeg har et forslag: du finder en gom til mig, overtaler ham til at blive gift i år (gerne i november, jeg har altid drømt om at blive gift på 'skiftedag' - altså den dag hvor karlene og pigerne på gårdene skiftede arbejdsplads. Det blev min mormor og mormor og det holdt i 65 år - nå sidehistorie )

Men: SÅ LOVER jeg at vi booker dig! Deal? :pompom: :dance:


Vi laver et lonely bride shoot ... dig - brudekjole -hele pivtøjet, der leder efter en gom! :D


Ha ha. Jeg tænker det kunne skræmme rimeligt mange potentielle dates væk :klap:
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 13. apr 2016, 05:25

Jeg kunne ikke få en videooverførsel til at fungere i går og jeg var/er så frustreret at jeg ikke har sovet ordentligt over det :sur:
Nu er jeg taget tidligt på arbejde for at se om en af mine løsninger har virket, ellers må jeg tage videoen om i små bidder. Pis'os.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 13. apr 2016, 06:15

At være skilt. At være skilt har virkelig påvirket min dag negativt.

Dette indlæg kan uden videre redigering gentages i "hvad irriterer dig grænseløst?" og "upassende"-tråden.

Fuck :(
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 13. apr 2016, 16:27

At scanningen viste, at min underlivssygdom er blusset op, efter at jeg smed p-pillerne. Så nu er det på den igen - nu med minipiller. Jeg er så bange for, at jeg skal blive depressiv og følelsesløs af dem, på samme måde som jeg blev med p-pillerne. Eller få andre latterlige bivirkninger.

Well. Får jeg det, må jeg efter min speciallæges anvisning smide dem, og så bliver jeg opereret. Men altså ... flere måneder, hvor man render rundt og føler sig som forsøgskanin og måske bliver en omvandrende humør(udsvings)bombe. Det er bare nederen, når nu jeg har haft det FANTASTISK i de måneder, der er gået uden noget kunstigt lortehormon. Det er virkelig pest eller kolera, det her: Enten gror der cyster på størrelse med tennisbolde i mit underliv. Eller også er jeg en følelsesmæssig zombie uden skyggen af sexlyst.

Denne gang vil jeg holde godt øje med mit eget humør, har jeg lovet mig selv. Bum! Jeg ved, man siger, der skal gå et halvt år med den slags, før kroppen har vænnet sig. Men jeg nægter at gå rundt i måneder og tude og slå (de samme) folk ihjel flere gange dagligt ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 13. apr 2016, 16:48

At Maja (lille katten) ikke har været hjemme siden i aftes.

Det var for pokker i sidste uge vi fik aflivet gamle Laban, så jeg magter slet ikke hvis ikke snart hun kommer hjem. :trist:
Tror heldigvis ikke ungerne endnu har opdaget hun ikke har været hjemme idag.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 13. apr 2016, 17:30

Studsgaard skrev:At Maja (lille katten) ikke har været hjemme siden i aftes.

Det var for pokker i sidste uge vi fik aflivet gamle Laban, så jeg magter slet ikke hvis ikke snart hun kommer hjem. :trist:
Tror heldigvis ikke ungerne endnu har opdaget hun ikke har været hjemme idag.

Jeg kom ind for at skrive det samme om Skævse - håber bare det er forårskuller der holder dem ude :ae:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 13. apr 2016, 18:16

Mani skrev:
Studsgaard skrev:At Maja (lille katten) ikke har været hjemme siden i aftes.

Det var for pokker i sidste uge vi fik aflivet gamle Laban, så jeg magter slet ikke hvis ikke snart hun kommer hjem. :trist:
Tror heldigvis ikke ungerne endnu har opdaget hun ikke har været hjemme idag.

Jeg kom ind for at skrive det samme om Skævse - håber bare det er forårskuller der holder dem ude :ae:


Ja det håber jeg også, selvom vores Maja er steriliseret, så hun burde ikke rende med drenge.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 13. apr 2016, 19:51

Studsgaard skrev:
Mani skrev:
Studsgaard skrev:At Maja (lille katten) ikke har været hjemme siden i aftes.

Det var for pokker i sidste uge vi fik aflivet gamle Laban, så jeg magter slet ikke hvis ikke snart hun kommer hjem. :trist:
Tror heldigvis ikke ungerne endnu har opdaget hun ikke har været hjemme idag.

Jeg kom ind for at skrive det samme om Skævse - håber bare det er forårskuller der holder dem ude :ae:


Ja det håber jeg også, selvom vores Maja er steriliseret, så hun burde ikke rende med drenge.


Hun kom hjem lige da jeg var på vej afsted - hun skulle lige have noget mad, gik hen til drengenes lukkede døre og miavede for at komme ind og se til dem, gik en ekstra runde i huset, åd noget mere og gik så ud igen....
Tror hun har fået forårskuller :wacko:

Håber også jeres snart kommer hjem mani
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 13. apr 2016, 22:27

En sølvgrå bil med nummerpladen "STIEG"
Jeg har aldrig set nogen køre så farligt.
Han lå i inderbanen med ca 85km/h. Så kørte han halvt ud i midterbanen. Så lidt tilbage. Længe lå han mellem de to spor.
Så helt ud i midterbanen og så lå han der og slingrede mellem yderbanen og midterbanen.
Jeg ved ikke hvad fanden der foregik og da jeg holdt ind til siden og ringede til politiet sagde de desværre til mig, at næste gang skulle jeg ringe mens jeg kørte bagved. For de skulle tage ham "på hjul."
Øv, jeg ville virkelig gerne have haft, at politiet lige havde kigget lidt på ham.
Det var virkelig farligt altså :(

NB jeg skriver "han" for nemheds skyld. Jeg ved ikke om det var en mand eller en kvinde. Jeg turde ikke overhale af skræk for at blive påkørt.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Newsugar
Indlæg: 133
Tilmeldt: 16. nov 2015, 23:22
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 62

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Newsugar » 13. apr 2016, 22:50

Atmin lejlighed måske bliver solgt efter jeg knap har boet her i 2 mdr. Jeg fandt denne lejlighed efter at have ledt i 5 måneder og imellem dette, været blevet snydt af en udlejer. Nu står jeg måske og skal flytte igen uden jeg har betalt mit lån tilbage fra depositummet og ikke nok tid til at spare op til et nyt :trist:
0

Tilbage til "Generelt"