Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 14. apr 2016, 18:17

Nutella.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lucia » 14. apr 2016, 18:34

Masser af rar øjenkontakt med en fra studiet som jeg har et vildt crush på :lun:
3
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Modesty Blame » 14. apr 2016, 19:02

At jeg har fået min næste rejse 900 kr. billigere.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf vibbsen » 14. apr 2016, 21:14

Jeg har tilbragt en skøn eftermiddag sammen med en pragtfuld kollega som jeg arbejdede sammen med for år tilbage, og som blev fyret mens jeg var på barsel for godt 4 år siden. Og herefter en fantastisk aften sammen med nogen andre gamle kollegaer fra den samme arbejdsplads. Hvor jeg for nylig blev fyret pga. sygdom.

Det er simpelthen så fedt at jeg stadig kan formå at bibeholde disse mennesker i mit liv. For vi har det simpelthen skide sjovt sammen. Og de kender mig rigtig rigtig godt. Det kan godt være jeg ikke savner arbejdspladsen. For det gør jeg vitterlig ikke. Men jeg savner personerne.

Nårh-ja...Og så hjalp det selvfølgelig at min gamle chef (som var med til del 2) sagde til mig at hun virkelig var ked af at jeg ikke havde holdt ud. For nu havde hun det absolut perfekte job til mig. Det job som både hun og vores direktør vidste at jeg ville være den aller-allerbedste til. Desværre havde de ikke kunne sige noget til mig dengang. For der var ikke noget der var sikkert.
Løbet er kørt for mig i den virksomhed og jeg sætter aldrig mine ben der igen. Men det var en kæmpe bekræftelse at få at vide at man er at betragte som den mest velegnede til jobbet :-D

Nu skal jeg videre ud over stepperne....Og hende som jeg tilbragte eftermiddagen sammen med ville gerne hjælpe mig...Hun er i branchen. Og kender alle mulige. Og selvom jeg havde forsvoret at jeg nogensinde skulle arbejde der igen...Ja, så må jeg indrømme at jeg måske godt kunne alligevel :blush: Hvis altså det rigtige job melder sig.
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 15. apr 2016, 04:12

Dette er måske nærmere, hvad der VIL påvirke min dag positivt, eftersom klokken er seks om morgenen, og jeg er på vej til job:

Fri 14:30 og udsigt til friweekend og lækker og vildt tiltrængt selvforkælelse hos frisøren kl 15.

Glæder mig også for vildt til at få sat skik på min lejlighed (som ligner et bombekrater) i aften og så at kunne tage op til forældrene i morgen eftermiddag og lave lækker mad til dem og Brormand. Kæft, det er længe siden sidst!

Jeg ser også frem til onsdag at besøge en veninde på Fyn. Har ikke set hende i mange, mange måneder. Oveni er det oplivende, at jeg efter turen til Fyn, der hvis jeg kender os ret bliver fuld af intens samtale, op til arbejdsweekend har ikke blot den sædanlige ene fridag inden og så én efter, men to inden og én efter. Man skal virkelig ikke undervurdere betydningen af to fridage i rap frem for kun én! Dét har min krop fortalt mig mange gange ...

Alt i alt nok at glæde sig over - ikke mindst at de dér sære, sære sommerfugle forsvandt. Føler mig lettet her til morgen. Sært, men helt sikkert rart! :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf vibbsen » 15. apr 2016, 10:50

At jeg har fået støvsuget og vasket gulv over det hele...Det var min sorte samvittighed :lol:

Til gengæld så har jeg vist ødelagt begge kattes dag noget så eftertrykkeligt....Ikke blot støvsugede jeg. Men de blev også forhindret i at komme ind i stuen fordi gulvet skulle tørre.... :gisp:

Så hvis der er nogen som søger et par ældre men velholdte (uk)ærlige huskatte som sætter pris på fred, ro og ingen støvsugere, og som foretrækker den dyre kattemad fra sheba, ja så vil de gerne give sig selv væk :-D
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8238

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Fru Himmelblå » 15. apr 2016, 13:38

Er blevet inviteret til 2. samtale på et job, jeg var fuldstændig overbevist om, at jeg ville blive sorteret fra til :D
8
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11238
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23214

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mani » 15. apr 2016, 14:06

At min kat trods den halter og har skrammer ikke har noget brækket eller betændelse. Nu har han fået antibiotika og skal have hvile & god mad - så burde han blive helt frisk igen :lun:
8
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 14:31

Jeg havde sat noget til salg på DBA og det blev (lidt overraskende) snupset samme aften til fuld pris, køber gad ikke engang prutte om prisen.

Dét var i sig selv dejligt, og har i dagevis gjort mig positivt stemt :D
Men næste morgen fik jeg så en lang skriftlig henvendelse på annoncen. Det hele var gået så hurtigt at jeg havde glemt at deaktivere den, my bad. Nå men en person skrev altså en lang smøre om den ting jeg solgte, at den var ikke ret meget værd, og han ville måskeeee strække sig til at give halv pris hvis ellers den var helt perfekt og yada yada.
Han troede rigtigt han kunne narre mig til nærmest at give min ting væk ved at nedgøre den. Så ja, det var da en lille ekstra fryd at kunne svare ham at tingen var blevet revet væk til fuld pris :-D og at han måtte meget undskylde at annoncen stadig var aktiv, det hele var bare gået så stærkt :-D
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9020
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21850

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Purple Haze » 15. apr 2016, 14:37

Purple Haze skrev:Er blevet indkaldt til 2. Samtale på er job jeg gerne vil have :banan:



Woop woop. Har lige fået at vide at jeg har fået jobbet!
31
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Lykke
Indlæg: 6932
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6457

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lykke » 15. apr 2016, 15:25

At jeg endelig har fået forsikret mit barn. Troede hun var det automatisk, men niks. Men nu er der styr på det! Puha, lidt sort samvittighed der.
Har fået skiftet teleselskab til et ordentligt et som ikke står og råber på gaden.
Og taget hul på rengøring og klargøring af terassen.
Dejligt når jeg får taget mig sammen til at gøre sådan nogle ting som bare tit bliver ved med at stå på en to do liste.
1
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Suzan » 15. apr 2016, 15:48

Har lavet rødgrød helt selv :lol: og fortæret to store portioner med fløde på :ivrig: :ivrig:
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 16. apr 2016, 15:28

Min mor har givet mig en Lenovo tablet, og jeg har givet kaffe på en cafe :)
0
...
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sukisaki » 16. apr 2016, 17:01

Har hygget med min farmor idag, og fået kage :)
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11238
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23214

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mani » 16. apr 2016, 23:03

Mine tre drenge, som fuldstændig overtog husholdningen, da jeg blev migræneramt.
4
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Generelt"