Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyPaww » 13. apr 2016, 06:06

Skralde skrev:Apropos billedealbum, så har jeg har fået et brev fra én der bare lige ville fortælle mig at "man altså kan se alle mine billeder på min profil, når jeg har gjort det offentligt, for det betyder altså at de ikke er hemmelige."

Tak! For det havde jeg slet ikke forstået da jeg valgte at gøre mit album offentligt. :stoned:

Hvad ligner det dog også sådan at kaste sig i grams og udstille sig for gud og hvermand :gammel:
7
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 13. apr 2016, 07:30

Dirtylittledevil skrev:Vi bør da bare allesammen gøre det til en vane at have et foto af en usædvanligt flot og stor pik liggende (I mappen "Mine hækleopskrifter" så ingen fatter mistanke) og så konsekvent skyde det foto afsted til alle pikfotosendere.


Det burde I lige fortælle om i tråden om Pikbilleder. :D
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 13. apr 2016, 08:35

HappyPaww skrev:
Skralde skrev:Apropos billedealbum, så har jeg har fået et brev fra én der bare lige ville fortælle mig at "man altså kan se alle mine billeder på min profil, når jeg har gjort det offentligt, for det betyder altså at de ikke er hemmelige."

Tak! For det havde jeg slet ikke forstået da jeg valgte at gøre mit album offentligt. :stoned:

Hvad ligner det dog også sådan at kaste sig i grams og udstille sig for gud og hvermand :gammel:


Jamen jeg er virkelig en værre én! En kæphøj kælling der udstiller sig for gud og hvermand - det er da lige til min fb introduktion! :D
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 13. apr 2016, 08:35

decibell skrev:
Dirtylittledevil skrev:Vi bør da bare allesammen gøre det til en vane at have et foto af en usædvanligt flot og stor pik liggende (I mappen "Mine hækleopskrifter" så ingen fatter mistanke) og så konsekvent skyde det foto afsted til alle pikfotosendere.


Det burde I lige fortælle om i tråden om Pikbilleder. :D


:lol:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 13. apr 2016, 08:38

Dirtylittledevil skrev:Vi bør da bare allesammen gøre det til en vane at have et foto af en usædvanligt flot og stor pik liggende (I mappen "Mine hækleopskrifter" så ingen fatter mistanke) og så konsekvent skyde det foto afsted til alle pikfotosendere.


"Pikbilleder har deres faste plads i køleskabet ved siden af mælken" ...
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 13. apr 2016, 08:40

Værsågod. :D

viewtopic.php?f=7&t=2779

Og det skulle altså ikke forstås som en henstilling til ikke at skrive om det mere i tråden, tværtimod. :)
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9125
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22035

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Purple Haze » 13. apr 2016, 12:02

JessicaD skrev:Har fået besked samt billede fra en mand, der skriver, at jeg virker meget velformuleret, og det kan han godt lide, og at jeg gerne må skrive til ham, hvis jeg har lyst. Min profiltekst består af 22 ord. Han virker ikke ironisk. :gruble:


Det kan være han synes du er 'short and to the point'.
Det KAN jo være en god ting.

(det kan dog selvfølgelig også være at han ikke har læst din profil).
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13072
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3546
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56164
Kontakt:

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 13. apr 2016, 16:04

Nå. I en random singlegruppe på FB tales der om, hvad der er No Go hos det modsatte køn. Jeg er i skrivende stund en intolerant gimpe, fordi jeg har fravalgt: DF'ere, narkomaner, alkoholikere, homofober og folk der ser ned på de svageste i samfundet.

Det er sgu da op af bakke.
20
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2154
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 5002

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 13. apr 2016, 16:08

Ado skrev:Nå. I en random singlegruppe på FB tales der om, hvad der er No Go hos det modsatte køn. Jeg er i skrivende stund en intolerant gimpe, fordi jeg har fravalgt: DF'ere, narkomaner, alkoholikere, homofober og folk der ser ned på de svageste i samfundet.

Det er sgu da op af bakke.


Skulle jeg vælge at være noget af ovenstående, så er det da intolerant gimpe :-D
4
Klimatosse
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34789

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. apr 2016, 22:58

Hårfarve: Sort
Men på profilbilledet er han tydeligvis gråhåret. Nogen lever vist lidt i fortiden :-D
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34789

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 14:43

Så er der igen en ny mand på banen, på forsiden af endate, som mener at det er kvinderne der leder efter det forkerte i dag.
Endnu engang må jeg undre mig over hvordan de mænd kan tro det gør noget positivt for deres dating-situation lige at skære alle kvinder over én kam og fortælle dem de tager fejl og opfører sig dumt.
Ligeså "evnen" til at tro så meget på at man selv har ret, at man kan mene at hele det andet køn tager fejl, hvis noget ikke går som man vil ha det til.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 15. apr 2016, 15:30

JessicaD skrev:Jeg har fået en gallerianmodning og "interesse" fra en mand på 76 år. Frisk type. :-D :gammel:


Det ku' jo være Jørgen Leth. :slem: Han er da æh... erfaren.
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 15. apr 2016, 16:57

Dirtylittledevil skrev:Så er der igen en ny mand på banen, på forsiden af endate, som mener at det er kvinderne der leder efter det forkerte i dag.
Endnu engang må jeg undre mig over hvordan de mænd kan tro det gør noget positivt for deres dating-situation lige at skære alle kvinder over én kam og fortælle dem de tager fejl og opfører sig dumt.
Ligeså "evnen" til at tro så meget på at man selv har ret, at man kan mene at hele det andet køn tager fejl, hvis noget ikke går som man vil ha det til.

Åh, jeg kan ikke lade være med at tænke "hvis du ved så meget om kvinder, så er det squ da mærkværdigt at du ikke har scoret endnu" :rulle:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34789

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 17:01

Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:Så er der igen en ny mand på banen, på forsiden af endate, som mener at det er kvinderne der leder efter det forkerte i dag.
Endnu engang må jeg undre mig over hvordan de mænd kan tro det gør noget positivt for deres dating-situation lige at skære alle kvinder over én kam og fortælle dem de tager fejl og opfører sig dumt.
Ligeså "evnen" til at tro så meget på at man selv har ret, at man kan mene at hele det andet køn tager fejl, hvis noget ikke går som man vil ha det til.

Åh, jeg kan ikke lade være med at tænke "hvis du ved så meget om kvinder, så er det squ da mærkværdigt at du ikke har scoret endnu" :rulle:


Ja det kan man jo sige :lol:
Nå men sidste nyt fra forsiden er, at han nu vil slette sig, for det er det samme på alle datingsiderne, de er kun fyldt med falske mennesker. :lol:
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3098
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6070

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 15. apr 2016, 17:10

Juki skrev:Åh, jeg kan ikke lade være med at tænke "hvis du ved så meget om kvinder, så er det squ da mærkværdigt at du ikke har scoret endnu" :rulle:
Der er jo fordi I er lukkede, og ikke fatter en ski', og nægter at lytte og tage ved lære af visdomsordene fra "HAM som har set lyset" :sol:
1
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Forhold og sex"