Vi er helt sikkert ikke i feel good genren, men Liza Marklund har skrevet en polarcirkeltrilogi. Den sidste i serien udkom for en måned siden. Det er krimier, men også en beskrivelse af et samfund i den nordlige del af Sverige omkring Luleå.
De er letlæste
Desperado - let pool læsning og lydbøger
Re: Desperado - let pool læsning og lydbøger
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Selvbiografisk, der vist ikke allerede er nævnt:
Born a Crime: Stories From a South African Childhood - Trevor Noah
Hillbilly Elegy: A Memoir of a Family and Culture in Crisis - J.D. Vance
I'm Glad My Mom Died - Jennette McCurdy
Crying in H Mart - Michelle Zauner
Know My Name - Chanel Miller (det er kvinden fra Brock Turner-sagen, så den er barsk)
Synes, de alle er letlæste, men også med gods i. Særligt de to første scorer højt på Goodreads blandt folk, der kunne lide dine nævnte bøger.
Born a Crime: Stories From a South African Childhood - Trevor Noah
Hillbilly Elegy: A Memoir of a Family and Culture in Crisis - J.D. Vance
I'm Glad My Mom Died - Jennette McCurdy
Crying in H Mart - Michelle Zauner
Know My Name - Chanel Miller (det er kvinden fra Brock Turner-sagen, så den er barsk)
Synes, de alle er letlæste, men også med gods i. Særligt de to første scorer højt på Goodreads blandt folk, der kunne lide dine nævnte bøger.
3
Er det for sent?
Ellers vil jeg foreslå at kigge mod YA bøger
Fx John greene - måske skildpadder hele vejen ned
Eller Holly Jacksons ‘en god piges guide til mord’ - hvor der også er en 2’er og 3’er - de er rigtig godt indlæst på mofibo.
Ellers vil jeg foreslå at kigge mod YA bøger
Fx John greene - måske skildpadder hele vejen ned
Eller Holly Jacksons ‘en god piges guide til mord’ - hvor der også er en 2’er og 3’er - de er rigtig godt indlæst på mofibo.
1
Jeg endte med at læse Folk med Angst af Fredeik Bachman og The immortal life of Henriette Lacks. Begge var gode.
3
Jeg vil lige vende tilbage og sige tak for jeres anbefalinger. Det var hjulpet mig igang med at få læst en del mere end jeg plejer. Af dem jeg har fået anbefalet i tråden har jeg læst Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow og Daisy Jones and the Six.
Har også været halvt igennem Little Fires Everywhere, men den bed ikke helt på mig.
Tak igen.
Har også været halvt igennem Little Fires Everywhere, men den bed ikke helt på mig.
Tak igen.
1