Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 16. apr 2016, 14:13

Om FB har ændret noget i deres indstillinger.

Pludselig får jeg ikke newsfeeds fra de nyhedssider, jeg følger :gruble:

Eller fra nogle sider, jeg følger, i det hele taget, nu jeg tænker efter.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Chatsy » 16. apr 2016, 16:50

Hvorfor borgerforeningen i mit område først nu (eller rettere: i går) beslutter sig for at byde mig velkommen. Flyttede hertil for et halvt års tid siden, trods alt.

Og hvorfor de ikke ringede på, da de kiggede forbi - havde da godt hørt nogen banke på ruden i går eftermiddag, men jeg lå og halvsov og tog mig ikke rigtigt af det. Så opdagede først velkomstbrev og buket blomster på min dørtærskel, da jeg nær faldt over det på vejen ud af døren tidligere i dag.
P1010001_1.jpg


Men så har jeg da også prøvet det :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Æske » 16. apr 2016, 19:53

Michael Carøes hår.
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mulan » 16. apr 2016, 20:09

Rosa Espinosa skrev:Hvad der foregår oppe i kattes hjerner?

Katten gik helt amok ovenpå, væltede ting og alt muligt. Lige pludselig kommer den styrtende ned af trappen, løber ud i køkkenet, ud i gangen, ud på badeværelset hvor den vælter flere ting, for derefter at løbe hele vejen tilbage og ovenpå. Når lige at tænke" er det en pose?". Løber op til hende, hvor hun ligger på gulvet og kæmper med at få en indkøbspose af. Hun sidder fast i håndtaget. But why?
Skriver det til kæresten som svarer tilbage "hvorfor har nogen gjort det?". Er der så heller ikke nogen som har. Hun har selv gjort det :rulle: :lol:

Jeg har en klar forestilling om det er enten voldsomt surrealistisk eller absolut ingenting.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mulan » 16. apr 2016, 20:36

Man skal ikke billedgoogle australian bird spiders. Siger det bare.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Queen Molly » 16. apr 2016, 21:24

Jailbird skrev:Jeg har købt en elektrisk tandbørste som har indbygget "alarm" der går af efter 2 minutter. Jeg prøvede den her til aften og seriøst, 2 minutter?! Jeg var jo knap nok nået halvvejs, vil den virkelig have jeg kun skal bruge 2 minutter på hele tandsættet? Nøjes andre mennesker med det?

Jeg tror det er ment som mindst to minutter.
Min veninde købte en til hendes datter som ellers mente at hun var færdig efter et halvt minut.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 16. apr 2016, 21:38

Om dronningen motionerer?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 16. apr 2016, 21:42

Kattefjæs skrev:At nogle forældre siger til deres børn at de ikke må råbe indendørs og i stedet skal gå udenfor. Altså selvfølgelig skal de ikke råbe indendørs, men hvorfor skal vi andre straffes med larmen? Hvordan i alverden kan det være bedre at børnene råber og skriger og generer hele nabolaget i stedet for deres egne forældre? :gruble: I don't get it. Det giver vel okay mening hvis man har langt til nærmeste nabo, men når man bor med en ret lille, lukket fællesgård og der er omkring 80 husstande som må lukke vinduerne pga. larmen, så gør det da ikke situationen den mindste smule bedre. Hvis jeg gik ud i gården og satte et trommesæt op og gik amok, så skulle de første tyve børnefamilier da nok komme og klage på ingen tid. :lol: Men det er åbenbart okay at børnene skriger af deres lungers fulde kraft mens de trommer på bænke og borde og kaster med legetøj så det runger og gør ondt i ørerne.

Jeg bor i boligforeningen. I min afdelings ordensreglement står der, at udendørs leg efter kl 20 ikke er tilladt, medmindre det er stille og dæmpet leg :lun:
Larmende børn er til at få pip af!

Reglerne bærer virkelig præg af, at det kun er gamle mennesker der deltager i det årlige afdelingsmøde, hvor den slags regler bliver lavet.
I love it :-D
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 16. apr 2016, 21:43

Jailbird skrev:Jeg har købt en elektrisk tandbørste som har indbygget "alarm" der går af efter 2 minutter. Jeg prøvede den her til aften og seriøst, 2 minutter?! Jeg var jo knap nok nået halvvejs, vil den virkelig have jeg kun skal bruge 2 minutter på hele tandsættet? Nøjes andre mennesker med det?

Jeg tror jeg bruger dobbelt så lang tid på at børste tænder :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 10:35

ShuruQ skrev:Jeg bliver også rigtig vred og ikke mindst såret, også derfor jeg vælger at dele det her for at få lov til at rase ud over det.

Måske er du blevet muslim, fordi du manglede et fællesskab, hvor dine valg og ønsker ikke bliver gjort grin med og hånet.
-du ved det som man normalt får i en familie....

...-gad jeg godt komme til at skrive til hende....
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 17. apr 2016, 11:03

Jeg ligger og ser gamle koncertklip med Michael Jackson. Og nu undrer det mig, at jeg først nu med flere års forsinkelse nærmest er ulykkelig over hans død. Og at jeg egentlig synes han er sexet,

Jeg har været single for længe.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 17. apr 2016, 11:40

Reklamerne for nye kampfly.

Nu er det jo ikke fordi Hr & Fru Jensen kan have afgørende indflydelse på beslutningen om, hvilket fly der skal købes, så forstår ikke hvorfor det skal markedsføres så aggressivt.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aviva » 17. apr 2016, 12:01

Hvad det skrigeri udenfor skal til for (der blev skreget op i 5-10 min)..
Kiggede lige ud og der står så en somalisk pige og skriger op, og smider rundt med en cykel (der stod 3/flere somaliske mænd rundt omkring)

-lige nu snakker hun (i et ret vredt tonefald) med min danske underbo.
- ved stadig ikke hvad der er galt
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf down.boy » 17. apr 2016, 13:58

Frkvira skrev:Mit kondital. Jeg har de sidste 10 år gået en tur på en time, tæt på hver evig eneste dag, dog med lidt udsving og pauser hist og her. Men jeg burde jo sådan set være i ok træning

Nu har min kommune lavet en rute man kan gå på tid, og så kan man derefter aflæse sit kondital.

Mit var det absolut ringeste på tabellen. Faktisk var det så dårligt at havde jeg været 33 sekunder længere om turen, havde det slet ikke været med i tabellen. Og der er en stor helbredsrisiko ved at have så dårligt et tal, stod der også på oversigten.

Jeg forstår det ikke, hvordan faen kan jeg gå så langsomt når jeg er vant til det :lol2: :gruble: :lol2:


Men hvor langt går du så på den time, på din daglige tur? ;) Det er jo desværre en medvirkende faktor til at styrke din form :)

Når det så er sagt - så må du godt være temmelig selvtilfreds med, at du kommer afsted på den daglige gåtur, som vi alle burde - medmindre man dyrker en eller anden form for sport jævnligt :gogo: :clap:
2
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf down.boy » 17. apr 2016, 14:04

Frkvira skrev:
down.boy skrev:
Frkvira skrev:Mit kondital. Jeg har de sidste 10 år gået en tur på en time, tæt på hver evig eneste dag, dog med lidt udsving og pauser hist og her. Men jeg burde jo sådan set være i ok træning

Nu har min kommune lavet en rute man kan gå på tid, og så kan man derefter aflæse sit kondital.

Mit var det absolut ringeste på tabellen. Faktisk var det så dårligt at havde jeg været 33 sekunder længere om turen, havde det slet ikke været med i tabellen. Og der er en stor helbredsrisiko ved at have så dårligt et tal, stod der også på oversigten.

Jeg forstår det ikke, hvordan faen kan jeg gå så langsomt når jeg er vant til det :lol2: :gruble: :lol2:


Men hvor langt går du så på den time, på din daglige tur? ;) Det er jo desværre en medvirkende faktor til at styrke din form :)

Når det så er sagt - så må du godt være temmelig selvtilfreds med, at du kommer afsted på den daglige gåtur, som vi alle burde - medmindre man dyrker en eller anden form for sport jævnligt :gogo: :clap:

Det svinger faktisk en del kan jeg se på Endomondo mellem 4-5 km

Jeg er faktisk helt ligeglad med at jeg åbenbart går meget langsomt, jeg fatter det bare ikke :lol: :lol:


Kondition er også bare et tal - ligesom alder ;) :lol: :gammel:
0

Tilbage til "Generelt"