Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 15. apr 2016, 21:14

Jeg ekspederede en dame i dag, som snakkede i tlf under hele seancen, ikke værdigede mig et blik og sagde undskyld, da jeg gav hende bon'en med et "værsgod"....-til personen i den anden ende af røret!!
"Undskyld, det er fordi jeg lige står og bliver ekspederet".
What the actual fuck?
13
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 16. apr 2016, 07:37

Mi55y skrev:Jeg har lagt ud for boformer for en gruppe mennesker på Skanderborg Festival. Det var en større udskrivning i december, hvorfor det var ekstra træls, at jeg skulle rykke flere gange for at få pengene ind. Nu er der så to, der er sprunget midlertidigt fra og har bedt om at få deres penge igen indtil videre - fordi de er på røven pt. Men de håber at kunne melde sig på igen på et senere tidspunkt. OK, jeg har så betalt deres penge tilbage, men nu står jeg jo så og har betalt for et ekstra telt, som vi kun måske får brug for - som jeg forhåbentlig kan sælge, hvis de ikke kommer med alligevel. Det er så hvad det er. Men nu har den ene så lige slået op på facebook, at hun skal ud at rejse - det var der alligevel penge til.

Søde Mi55y: Du er simpelthen alt, alt for god af dig. Jeg ville skrive det her hårdere, men i virkeligheden fortjener du ikke, at få den opsang, som jeg havde parat, fordi du netop er så sød og rar. Så jeg begrænser mig til at skrive, at nu må du fanme lære at sige fra, så du ikke bliver trampet på igen og igen. Du har ikke fortjent det. Hvis folk beder dig lægge ud for noget, som de så ikke vil have alligevel, er det deres eget ansvar at komme af med det, de har købt.
34
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 16. apr 2016, 08:24

Så enig med Modesty!

Og så er det upassende at jeg sov dårligt i nat fordi der hele tiden var et eller andet som kradsede på mine ben. Jeg vågnede hele tiden og var sur på lagnet for det var sgu da seriøst irriterende! Da jeg så stod op og pillede dynerne væk og kiggede efter, var min seng fuld af... Rugbrød? Jeg har ikke spist rugbrød i sengen. Jeg har slet ikke spist rugbrød de sidste dage, for jeg har glemt at tage det op af fryseren. Hvor fanden kommer det fra?!
5
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LaScrooge » 16. apr 2016, 08:54

Kattefjæs skrev:Så enig med Modesty!

Og så er det upassende at jeg sov dårligt i nat fordi der hele tiden var et eller andet som kradsede på mine ben. Jeg vågnede hele tiden og var sur på lagnet for det var sgu da seriøst irriterende! Da jeg så stod op og pillede dynerne væk og kiggede efter, var min seng fuld af... Rugbrød? Jeg har ikke spist rugbrød i sengen. Jeg har slet ikke spist rugbrød de sidste dage, for jeg har glemt at tage det op af fryseren. Hvor fanden kommer det fra?!


:ad!: Det er sgu da faktisk lidt uhyggeligt!
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 16. apr 2016, 08:58

LaScrooge skrev:
Kattefjæs skrev:Så enig med Modesty!

Og så er det upassende at jeg sov dårligt i nat fordi der hele tiden var et eller andet som kradsede på mine ben. Jeg vågnede hele tiden og var sur på lagnet for det var sgu da seriøst irriterende! Da jeg så stod op og pillede dynerne væk og kiggede efter, var min seng fuld af... Rugbrød? Jeg har ikke spist rugbrød i sengen. Jeg har slet ikke spist rugbrød de sidste dage, for jeg har glemt at tage det op af fryseren. Hvor fanden kommer det fra?!


:ad!: Det er sgu da faktisk lidt uhyggeligt!


.... Måske var det rugbrødsmonsteret under sengen..... :gruble:
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LaScrooge » 16. apr 2016, 09:18

Kattefjæs skrev:
LaScrooge skrev:
Kattefjæs skrev:Så enig med Modesty!

Og så er det upassende at jeg sov dårligt i nat fordi der hele tiden var et eller andet som kradsede på mine ben. Jeg vågnede hele tiden og var sur på lagnet for det var sgu da seriøst irriterende! Da jeg så stod op og pillede dynerne væk og kiggede efter, var min seng fuld af... Rugbrød? Jeg har ikke spist rugbrød i sengen. Jeg har slet ikke spist rugbrød de sidste dage, for jeg har glemt at tage det op af fryseren. Hvor fanden kommer det fra?!


:ad!: Det er sgu da faktisk lidt uhyggeligt!


.... Måske var det rugbrødsmonsteret under sengen..... :gruble:


Rugbrødsmanden har været på spil. Hans fetish er at bryde ind i unge kvinders lejlighed og spise rugbrød i deres seng i en hule han laver ud af dynen.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 16. apr 2016, 09:23

LaScrooge skrev:Rugbrødsmanden har været på spil. Hans fetish er at bryde ind i unge kvinders lejlighed og spise rugbrød i deres seng i en hule han laver ud af dynen.
Han bager sit rugbrød selv. Find opskriften på scor.dk :stoned:
6
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 16. apr 2016, 09:39

Modesty Blame skrev:Søde Mi55y: Du er simpelthen alt, alt for god af dig. Jeg ville skrive det her hårdere, men i virkeligheden fortjener du ikke, at få den opsang, som jeg havde parat, fordi du netop er så sød og rar. Så jeg begrænser mig til at skrive, at nu må du fanme lære at sige fra, så du ikke bliver trampet på igen og igen. Du har ikke fortjent det. Hvis folk beder dig lægge ud for noget, som de så ikke vil have alligevel, er det deres eget ansvar at komme af med det, de har købt.


Det kan der sagtens være noget om. Men lige de her personer har det ikke så nemt for tiden med sygdom og dødsfald inde på livet, hvilket gør det ret svært at sige fra. For mig i hvert fald, jeg er kronisk bange for at blive opfattet som et røvhul. :genert:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 16. apr 2016, 09:48

Lurende Peber skrev:
LaScrooge skrev:Rugbrødsmanden har været på spil. Hans fetish er at bryde ind i unge kvinders lejlighed og spise rugbrød i deres seng i en hule han laver ud af dynen.
Han bager sit rugbrød selv. Find opskriften på scor.dk :stoned:


EJ! Lad være. :lol:
2
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 16. apr 2016, 12:18

Mi55y skrev:
Modesty Blame skrev:Søde Mi55y: Du er simpelthen alt, alt for god af dig. Jeg ville skrive det her hårdere, men i virkeligheden fortjener du ikke, at få den opsang, som jeg havde parat, fordi du netop er så sød og rar. Så jeg begrænser mig til at skrive, at nu må du fanme lære at sige fra, så du ikke bliver trampet på igen og igen. Du har ikke fortjent det. Hvis folk beder dig lægge ud for noget, som de så ikke vil have alligevel, er det deres eget ansvar at komme af med det, de har købt.


Det kan der sagtens være noget om. Men lige de her personer har det ikke så nemt for tiden med sygdom og dødsfald inde på livet, hvilket gør det ret svært at sige fra. For mig i hvert fald, jeg er kronisk bange for at blive opfattet som et røvhul. :genert:

Men det giver dem jo ikke ret til at udnytte dig, bare fordi du er alt for god af dig.
6
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 16. apr 2016, 14:55

Der var en mor der havde ladt sit barn tage sin lillebitte cykel med ind i Matas. Så kunne han da bare cykle rundt inde i butikken, åbenbart.
12
...
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 16. apr 2016, 17:39

Mine underboere (ja, også dem). De spiller musik dag ind og dag ud, og det er faktisk til et punkt, hvor jeg bliver oprigtigt stresset og utilpas – som Smiling_Goat vist også har beskrevet i en tråd. De er et ungt par som enten er førstegangsudflyttere eller har boet i et hus før, for de har tydeligvis ingen føling med, hvor lydt her er – eller hvordan man gebærder sig i sådan en opgang med lejligheder. De andre lejligheder skriver ca. en måned før i opgangen at de holder fest på denne og denne dato, og at man selvfølgelig er velkommen til at komme forbi, hvis det er for højt. Den gestus kender mine underboere ikke til... De holder fest hver weekend, og hvis det ikke er fest, så er det opvarmning til byen som de tager til omkring 1-2 stykker :tie:

Jeg føler bare ikke rigtig man kan klage, når det 1) er weekend og 2) ikke er sent. Men det er enormt stressende og decideret ubehageligt. Og så hører de tilmed Reem, Justin Bieber og en masse andet frygteligt musik... Jeg har været nede og klage en gang før, hvor hun sagde "Jeg ved det godt..." som om hun var flov. Hvorfor gør du det så?! Argh :cuss:
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 16. apr 2016, 17:53

Rosa Espinosa skrev:Synes det er upassende, at det åbenbart er sådan, at når man bliver 16 år så skal man bunde 16 shots. Bliver helt gammel indvendig når jeg hører niecen fortælle om deres fester. At drikke shots er åbenbart det man gør nu, i stedet for drinks/øl til fester. De fester må køre hurtigt døde med den fart de har på.

Hvis jeg skulle drikke 35 shots om et par måneder så skulle man ikke regne med at se mig mere den aften... Eller de efterfølgende dage :nerve:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 16. apr 2016, 18:00

At min kæreste er i London, når vi har fået marsvin. Jeg har brug for en der kan bekræfte mig i, at de jordens sødeste skabninger!
8
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 16. apr 2016, 18:03

2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:Synes det er upassende, at det åbenbart er sådan, at når man bliver 16 år så skal man bunde 16 shots. Bliver helt gammel indvendig når jeg hører niecen fortælle om deres fester. At drikke shots er åbenbart det man gør nu, i stedet for drinks/øl til fester. De fester må køre hurtigt døde med den fart de har på.

Hvis jeg skulle drikke 35 shots om et par måneder så skulle man ikke regne med at se mig mere den aften... Eller de efterfølgende dage :nerve:

Kan man overhovedet drikke så meget? Jeg drak engang et glas vin og et par glas barvardi razz med hindbær sodavand. Gik helt i sort. Kastede op, i mit hoved var mit bræk blåt så jeg gav mig til at tude over at jeg havde myrdet og spist smølfer.
Bagefter gik jeg kold.

16 Shots ville slå mig ihjel!
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"