Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. apr 2016, 20:33

Zombie skrev:
Kæft, det er mærkeligt.


Ja. Og det var kun en brøkdel af hans mærkelighed :P
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 16. apr 2016, 21:29

Jeg har det altså anstrengt med folk der i deres profil beskriver hvordan en kommende partner skal være. Som oftest sat sammen med en røvkedelig og intetsigende beskrivelse af dem selv.

"Jeg er sød, frisk og (k)ærlig.. Dig: Du er sød, smuk og glad for film. Du er aktiv og går evt. til dans."

:tie: :puke:
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. apr 2016, 21:37

"Har du alle umulige fordomme omkring cannabis , er det også fint nok ,, skal ikke forstyre dig med fornuft og åbenhed
Har en gæld på ca. 200.000kr"

:gruble:
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 16. apr 2016, 21:42

Dirtylittledevil skrev:"Har du alle umulige fordomme omkring cannabis , er det også fint nok ,, skal ikke forstyre dig med fornuft og åbenhed
Har en gæld på ca. 200.000kr"

:gruble:

Ej, men altså :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf JackieO » 17. apr 2016, 01:35

Dirtylittledevil skrev:"Har du alle umulige fordomme omkring cannabis , er det også fint nok ,, skal ikke forstyre dig med fornuft og åbenhed
Har en gæld på ca. 200.000kr"

:gruble:


Den datingside giver jo et unikt indblik i en verden, der er som et trafikuheld: Man har ikke lyst til at se på den, og alligevel er det næsten umuligt at fjerne blikket.
11
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. apr 2016, 05:10

Mocca skrev:Lidt længere end observationsfasen.

Jeg faldt i snak med en interessant mand på en datingside. Vi havde gode lange skriverier over et par dage, og nåede at snakke i telefon sammen et par gange. Og aftale et møde.

Indtil han sendte mig et link til en side med dyre sko, som han glædede sig til at købe til mig...

Jeg ved ikke, om det er mig, der er noget galt med? Men alt stritter på mig(og ikke på den gode måde), når mænd, jeg ikke engang har mødt endnu, vil pådutte mig en eller anden tøjstil.
:ad!:


Det ville jeg tolke, som han er fetichist, og netop fordi det bare dukker op ud af det blå, ville jeg derudover opfatte det som et tegn på en person, der ikke er afklaret sin seksualitet, men føler sig nødsaget til at snige den ind ad bagvejen uden respekt for den andens grænser.

Det kan selvfølgelig også skyldes, at han er meget uerfaren med kvinder og tror, at vejen til dit hjerte går gennem dyre sko, fordi han fx. i medierne har opsnappet, at "kvinder er vilde med flotte sko", men hvis han var så akavet med det hele, ville I næppe have haft en god og afslappet kontakt.
5
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 17. apr 2016, 08:50

"planing wolrd domination. you want to joint??"


Øhhhmmmm :gruble:
6
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 17. apr 2016, 08:56

"Hvad skal man skrive når man ved at det første i ser er mine billeder. - Hvis det er Mr. Smart Ass i leder efter, så er i gået forkert!

Udover det så har jeg eget firma/iværksætter, god løn, elsker vilde oplevelser, dyrker løb og triathlon i min fritid"

Ophævede det sidste ikke lige det første? :D
10
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 17. apr 2016, 09:25

Viskelæder skrev:"Hvad skal man skrive når man ved at det første i ser er mine billeder. - Hvis det er Mr. Smart Ass i leder efter, så er i gået forkert!

Udover det så har jeg eget firma/iværksætter, god løn, elsker vilde oplevelser, dyrker løb og triathlon i min fritid"

Ophævede det sidste ikke lige det første? :D


Jo, men det skal jo ikke hedde sig :D
3
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 17. apr 2016, 10:08

Viskelæder skrev:"Hvad skal man skrive når man ved at det første i ser er mine billeder. - Hvis det er Mr. Smart Ass i leder efter, så er i gået forkert!

Udover det så har jeg eget firma/iværksætter, god løn, elsker vilde oplevelser, dyrker løb og triathlon i min fritid"

Ophævede det sidste ikke lige det første? :D


Ikke i min verden!
En mand, der har brug for at skrive, at han har en god løn, som et af de parametre, der burde få mig til at vælge ham, har ikke min interesse.
Blot den lillebitte indirekte hentydning til, at jeg som kvinde skulle vælge en mand udfra økonomi, er nok til at jeg er stået af.
8
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 17. apr 2016, 10:09

Nåhr, nu fattede jeg, hvad du mente med 'ophævede'.

Smartass!
4
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 17. apr 2016, 10:10

Økonomi. Det er vel meget rart, at en mulig partner kan klare sig selv. Og ikke være afhængig af dine indtægter.
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Modesty Blame
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9487

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 17. apr 2016, 10:19

Lurende Peber skrev:Økonomi. Det er vel meget rart, at en mulig partner kan klare sig selv. Og ikke være afhængig af dine indtægter.

Jeg tror, de fleste mennesker tænker, at indtil man har kendt hinanden i mere end ti minutter, så kommer fællesøkonomi slet ikke på tale.
2
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 17. apr 2016, 10:24

Lurende Peber skrev:Økonomi. Det er vel meget rart, at en mulig partner kan klare sig selv. Og ikke være afhængig af dine indtægter.


Jo, bestemt. Men det vil jeg som udgangspunkt altid gå ud fra at vedkommende kan. Det er vel få singlemænd, eller singlekvinder, der har brug for en til at forsørge sig?
4
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 17. apr 2016, 10:41

Måske er det igen en af de ting, hvor mænd og kvinder ser så forskelligt på det, at det ofte kommer i vejen for kommunikationen? Mænd har forsørget kvinder gennem århundreder, men gør det (næsten) ikke mere. Men penge og god indtægt, evt. eget firma, har stadig en klichéagtig berettigelse et eller andet sted, da der jo stadig ER kvinder, der foretrækker mænd med god indtægt, og alt det, der følger med penge, og hvad det fortæller om et menneske at have startet og opretholdt sin egen virksomhed (for det fortæller jo også noget om personen). Og så står mændene igen på datingmarkedet og skal finde ud af, hvad de mon kan fremhæve ved sig selv, som kvinderne vil kunne lide. At det så ofte kan få en anden effekt, er de nok ikke så bevidste om. De skriver det, de TROR, kvinderne vil gå efter - og det er vel egentlig ikke underligt? Kvinderne skriver vel heller ikke noget, de tror, vil frastøde, men finder også det mest tiltrækkende frem, når de skal beskrive sig selv. Og det gør de ud fra, hvad de TROR, mændene godt kan lide.

Jeg tror altså, at vi (både mænd og kvinder) er lige en tand for hårde til tider, når der bedømmes. Alle har forskellige præferencer, og fred være med det, men jeg synes, det er en overvejelse værd, at mændene/kvinderne måske ikke altid skriver det, de skriver, af de grunde, man går og tror - eller i hvert fald huske på, at mænd og kvinder alt for ofte har meget forskelligt, hvis ikke ligefrem direkte modsat, syn på tingene, som også styrer deres udtalelser. Og at det i virkeligheden er dét, der går galt, når vi er i datingmarkedets indledende faser.
7
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Forhold og sex"