Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. apr 2016, 16:01

Har været til babyshower i dag. For Søren, det bliver ens ønske om baby ikke mindre af :S
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. apr 2016, 18:51

Jeg er rimelig træt af for anden gang at komme tilbage til denne tråd med halen mellem benene. Håber dog der stadig er plads til mig for det er jo bestemt ikke jer damer der gør det træls, tværtimod.

Vil ikke rigtig meldes ind før vi går igang når jeg har haft min første mens efter aborten, men vil gerne sludre lidt med indtil da.

Er med på to tråde, men kan ikke tilbyde at være trådholder da jeg mest er på fra mobil og det er et helvede at holde en forside opdateret fra mobil.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. apr 2016, 18:55

Hvor er det spændende Marioneta :) Har du fået lagt tre æg op? Eller var der tre modne eller hvordan skal det forstås?
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. apr 2016, 19:13

Marioneta skrev:
Æble skrev:Hvor er det spændende Marioneta :) Har du fået lagt tre æg op? Eller var der tre modne eller hvordan skal det forstås?


Der var tre ægblærer i samme størrelse, så de er alle i spil. Spændende og måske også lidt for spændende, nu hvor der er tre :genert:


Ja det kan godt gå hen og blive FOR spændende ;)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 17. apr 2016, 22:45

Den her weekend har været latterlig hård. Det er virkelig vildt hvor meget det rammer en at stå på terminsdagen uden baby og uden gravid mave. Vi tog i biografen på dagen for at lave andet end at være hjemme og trist, og endte egentlig emd at få en hyggelig tur, lige indtil vi besluttede at handle til god mad på hjemvejen (vi havde ellers planlagt bare at bestille noget) der var den sødeste lille pige der sad og råbte "mor mor mor" og så begyndte jeg at tude midt i supermarkedet :genert: Gemte mig bag nogle hylder og fik et kram af kæresten. Og så gik vi hjem uden at købe noget fordi jeg bare ville væk fra det hele.

Jeg har virkelig været ude af balance de sidste dage, og det har kæresten også, men han har været nødt til at være den stærke af os. Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham.

Den næste uge står på en masse aftaler og ture i svømmehallen hvor jeg altid får styr på tanker og følelser, så jeg tror på det bliver bedre fra nu af :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. apr 2016, 09:32

godtnavn skrev:Den her weekend har været latterlig hård. Det er virkelig vildt hvor meget det rammer en at stå på terminsdagen uden baby og uden gravid mave. Vi tog i biografen på dagen for at lave andet end at være hjemme og trist, og endte egentlig emd at få en hyggelig tur, lige indtil vi besluttede at handle til god mad på hjemvejen (vi havde ellers planlagt bare at bestille noget) der var den sødeste lille pige der sad og råbte "mor mor mor" og så begyndte jeg at tude midt i supermarkedet :genert: Gemte mig bag nogle hylder og fik et kram af kæresten. Og så gik vi hjem uden at købe noget fordi jeg bare ville væk fra det hele.

Jeg har virkelig været ude af balance de sidste dage, og det har kæresten også, men han har været nødt til at være den stærke af os. Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham.

Den næste uge står på en masse aftaler og ture i svømmehallen hvor jeg altid får styr på tanker og følelser, så jeg tror på det bliver bedre fra nu af :)


Håber, du går "lysere" tider i møde :kys:

Er ked af at høre, det var en hård omgang, men nu er den weekend, du har gået og frygtet så længe, i det mindste fortid.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. apr 2016, 09:35

Her skal kæresten til lægen i dag. Er faktisk lidt spændt på, om han overhovedet kommer til at aflevere sædprøve, eller det bare er en indledende samtale. Kan læse, at langt de fleste afleverer prøver på klinikker rundt omkring og ikke hos den praktiserende, så er lidt i tvivl. (Om min kæreste er mand, så han har selvfølgelig ikke spurgt ind til det..) Håber dog naturligvis stadig, at han faktisk skal have taget i prøve i dag, så vi snart kan få lidt vished.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. apr 2016, 10:56

FruDulle skrev:Perfekt.

Har aldrig hørt om æltest mellem 10-20. Tværtimod at morgen er bedst fordi at det er mest koncentreret der og man ikke kan regne med resultater på tynd urin. Står der ikke også morgen i pakken?


Genbesøger lige en, jeg havde overset. Har læst flere steder i forskellige - mere eller mindre lødige :D - fora, at LH er mest "aktivt"/koncentreret mellem kl. 10 og 20. På mine tests står der, at de kan tages hele døgnet, og jeg har umiddelbart bedst erfaring med om morgenen.
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 18. apr 2016, 11:02

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:Perfekt.

Har aldrig hørt om æltest mellem 10-20. Tværtimod at morgen er bedst fordi at det er mest koncentreret der og man ikke kan regne med resultater på tynd urin. Står der ikke også morgen i pakken?


Genbesøger lige en, jeg havde overset. Har læst flere steder i forskellige - mere eller mindre lødige :D - fora, at LH er mest "aktivt"/koncentreret mellem kl. 10 og 20. På mine tests står der, at de kan tages hele døgnet, og jeg har umiddelbart bedst erfaring med om morgenen.


Sjovt så forskellige man er, mine test bliver mest positive om eftermiddagen :genert:

Jeg går og venter på at den næste uges tid går, så vi ved om den er der i denne omgang eller vi skal i gang med behandling.
Ifølge kalenderen skulle jeg have pms i dag, men er ikke så hidsig som jeg plejer! :tie:
Til gengæld har jeg fået en masse småbumser på steder de ikke plejer at være og så er jeg lidt grådlabil :boo:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 18. apr 2016, 11:04

MyGirl skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Min kæreste tager B-Daddy og har gjort det 3-4 måneder efterhånden. (Han har fået konstateret dårlig sædkvalitet for ca. 13 år siden, og vi ved egentlig ikke, om den stadig er dårlig, men da der ikke skete noget de første måneder, tænkte vi, det var et skud værd.

Han skal tjekkes mandag (som jeg vist har skrevet 100 gange nu :genert:), så vi er spændte!


Mandag den 18/4 er en god dag :pompom:


Muligvis fordi nogen også har fødselsdag der :ninja:


Det må næsten bringe lykke :pompom: Tidligt tillykke :)



:kryds: :kryds: :kryds: for jer i dag
Hvor lang tid går der, før I har svar?
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. apr 2016, 11:33

Lull skrev:
MyGirl skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Min kæreste tager B-Daddy og har gjort det 3-4 måneder efterhånden. (Han har fået konstateret dårlig sædkvalitet for ca. 13 år siden, og vi ved egentlig ikke, om den stadig er dårlig, men da der ikke skete noget de første måneder, tænkte vi, det var et skud værd.

Han skal tjekkes mandag (som jeg vist har skrevet 100 gange nu :genert:), så vi er spændte!


Mandag den 18/4 er en god dag :pompom:


Muligvis fordi nogen også har fødselsdag der :ninja:


Det må næsten bringe lykke :pompom: Tidligt tillykke :)



:kryds: :kryds: :kryds: for jer i dag
Hvor lang tid går der, før I har svar?


Tak, hvor er du sød :kys:

Og tillykke med fødselsdagen :blomst: Håber, du har en god en trods bumser og rådlabilitet :D (Min hage ligner også noget, der er løgn - alt for tidligt i forhold til, at der er 1½ uge til mens :tie: )

Jeg ved ikke helt hvad tiden i dag indebærer faktisk og min kæreste er ikke så god til at få spurgt ind, så må være svar skyldig. Er nok klogere om et par timer (der er nu en time, til han har sin tid, og kan mærke, jeg er vildt spændt.) Så viser det sig sikkert, at det bare er en samtale, og der er 100 år til vi bliver klogere :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. apr 2016, 11:36

Lull skrev:
Sjovt så forskellige man er, mine test bliver mest positive om eftermiddagen :genert:

Jeg går og venter på at den næste uges tid går, så vi ved om den er der i denne omgang eller vi skal i gang med behandling.
Ifølge kalenderen skulle jeg have pms i dag, men er ikke så hidsig som jeg plejer! :tie:
Til gengæld har jeg fået en masse småbumser på steder de ikke plejer at være og så er jeg lidt grådlabil :boo:


Ja det er pudsigt. Når det er ved at være "oppe over" tester jeg to gange om dagen (kl. 6 om morgenen og kl. ca. 19 om aftenen) og har aldrig fanget en positiv test på den "sene" måling. Men folks hormonbalancer er jo bare forskellige.
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 18. apr 2016, 12:04

MyGirl skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Min kæreste tager B-Daddy og har gjort det 3-4 måneder efterhånden. (Han har fået konstateret dårlig sædkvalitet for ca. 13 år siden, og vi ved egentlig ikke, om den stadig er dårlig, men da der ikke skete noget de første måneder, tænkte vi, det var et skud værd.

Han skal tjekkes mandag (som jeg vist har skrevet 100 gange nu :genert:), så vi er spændte!


Mandag den 18/4 er en god dag :pompom:


Muligvis fordi nogen også har fødselsdag der :ninja:


Det må næsten bringe lykke :pompom: Tidligt tillykke :)



:kryds: :kryds: :kryds: for jer i dag
Hvor lang tid går der, før I har svar?


Tak, hvor er du sød :kys:

Og tillykke med fødselsdagen :blomst: Håber, du har en god en trods bumser og rådlabilitet :D (Min hage ligner også noget, der er løgn - alt for tidligt i forhold til, at der er 1½ uge til mens :tie: )

Jeg ved ikke helt hvad tiden i dag indebærer faktisk og min kæreste er ikke så god til at få spurgt ind, så må være svar skyldig. Er nok klogere om et par timer (der er nu en time, til han har sin tid, og kan mærke, jeg er vildt spændt.) Så viser det sig sikkert, at det bare er en samtale, og der er 100 år til vi bliver klogere :lol:



Tak selv :blush2:
Har sagt fuck det og druknet sorgerne i flødeboller! Lidt fordele ved at arbejde på en chokoladefabrik skal der være... :D
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. apr 2016, 12:49

Lull skrev:[


Tak selv :blush2:
Har sagt fuck det og druknet sorgerne i flødeboller! Lidt fordele ved at arbejde på en chokoladefabrik skal der være... :D


:ivrig: Næsten ikke misundelig! Men det er dig vel ondt.

(For sattan, jeg ville være gigantisk, hvis jeg arbejdede på chokoladefabrik :genert: )
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. apr 2016, 13:03

Kæresten blev selvfølgelig bare sendt hjem med en kop i dag som skal afleveres på Roskilde i fyldt tilstand en onsdag formiddag. (Og han kan selvfølgelig ikke på onsdag, så tænker det får lange udsigter..) :( Øv bøv..
0

Tilbage til "Graviditet"