Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 14. apr 2016, 05:58

Studsgaard skrev:Hun kom hjem lige da jeg var på vej afsted - hun skulle lige have noget mad, gik hen til drengenes lukkede døre og miavede for at komme ind og se til dem, gik en ekstra runde i huset, åd noget mere og gik så ud igen....
Tror hun har fået forårskuller :wacko:

Håber også jeres snart kommer hjem mani

Godt hun var hjemme forbi :)

----

At Skævben stadig ikke har været hjemme. Jeg har været på en lang tur for at lede efter ham her til morgen - det er rigtig længe siden han har været hjemmefra 2 nætter i træk :trist:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 14. apr 2016, 16:30

Mani skrev:
Studsgaard skrev:Hun kom hjem lige da jeg var på vej afsted - hun skulle lige have noget mad, gik hen til drengenes lukkede døre og miavede for at komme ind og se til dem, gik en ekstra runde i huset, åd noget mere og gik så ud igen....
Tror hun har fået forårskuller :wacko:

Håber også jeres snart kommer hjem mani

Godt hun var hjemme forbi :)

----

At Skævben stadig ikke har været hjemme. Jeg har været på en lang tur for at lede efter ham her til morgen - det er rigtig længe siden han har været hjemmefra 2 nætter i træk :trist:

Han er endelig kommet hjem - mens vi gik og kaldte og ledte efter ham. Han er dog slemt skrammet efter en slåskamp :trist: Så han skal forbi dyrelægen i morgen - det er ikke så slemt at der skal vagtdyrelæge til - lige nu skal der mad og tryghed til.
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 15. apr 2016, 10:34

Bilen gik ikke gennem syn :( Så der skal nye bremseskiver til. Godt jeg stadig har pænt mange penge fra SKAT på kontoen endnu!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 15. apr 2016, 10:41

Hovedpine
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 15. apr 2016, 10:58

En rigtig dum konflikt/et skænderi med kollega, som jeg ellers holder utroligt meget af.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 15. apr 2016, 10:58

Smiling_Goat skrev:Mit øje hævede lidt for et par uger siden, og jeg fik besked på, at jeg skulle stoppe med at bruge linser, og komme til tjek ved min optiker nogle uger senere. Det var så i dag. Nu har jeg så fået strenge ordrer på at lægge varme omslag på mit øje hver aften i en uge, og hvis det ikke løser problemet, skal jeg øge mængden af varme omslag til tre om dagen i et par dage. Virker det heller ikke, skal jeg til øjenlæge og have noget salve at smøre i øjet.. Årh hvor jeg ikke gider også have bøvl med mit øje :rulle:

Til gengæld mente han godt, jeg kunne begynde at bruge linser igen så småt.


Hvem gav dig besked om, du skulle til tjek ved optikeren? Hvad skyldes hævelsen? En allergisk reaktion, eller? Det giver i øvrigt ingen mening, du får at vide, du skal behandle hævelsen med omslag flere gange dagligt, men godt må bruge linser igen.

Jeg synes det der lyder weird, og hvis jeg var dig ville jeg få bestilt en tid hos en øjenlæge. Det kræver ingen henvisning.

God bedring :)
7
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 15. apr 2016, 13:29

Smiling_Goat skrev:
Aima skrev:
Smiling_Goat skrev:Mit øje hævede lidt for et par uger siden, og jeg fik besked på, at jeg skulle stoppe med at bruge linser, og komme til tjek ved min optiker nogle uger senere. Det var så i dag. Nu har jeg så fået strenge ordrer på at lægge varme omslag på mit øje hver aften i en uge, og hvis det ikke løser problemet, skal jeg øge mængden af varme omslag til tre om dagen i et par dage. Virker det heller ikke, skal jeg til øjenlæge og have noget salve at smøre i øjet.. Årh hvor jeg ikke gider også have bøvl med mit øje :rulle:

Til gengæld mente han godt, jeg kunne begynde at bruge linser igen så småt.


Hvem gav dig besked om, du skulle til tjek ved optikeren? Hvad skyldes hævelsen? En allergisk reaktion, eller? Det giver i øvrigt ingen mening, du får at vide, du skal behandle hævelsen med omslag flere gange dagligt, men godt må bruge linser igen.

Jeg synes det der lyder weird, og hvis jeg var dig ville jeg få bestilt en tid hos en øjenlæge. Det kræver ingen henvisning.

God bedring :)


Jeg er nok for træt til at kunne formulere mig, så jeg giver mening..

Jeg ringede til optikeren, da hævelsen opstod. Det var hende, der fortalte mig, at jeg skulle droppe linserne et par uger og så komme til tjek i butikken (ved en optiker.) Ved dette tjek, fik jeg at vide, at hævelsen skyldes betændelse, og jeg skulle gøre det med omslagene, beskrevet i det første indlæg.

Jeg forstår dog heller ikke, hvorfor jeg må bruge linser, hvis mit øje er betændt - jeg har heller ikke taget nogen i endnu.

Tak


En optiker er ikke kvalificeret til at rådgive om behandling af tilstande som betændelse. Jeg synes, du skal kontakte en læge, helst en øjenlæge, men alternativt en alment praktiserende eller vagtlæge. Hvis der er infektion af nogen art, kan du lige så godt få gang i behandlingen først som sidst.

Og vær opmærksom på det smitter nemt, også fra det ene til det andet øje.
6
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 15. apr 2016, 14:21

Psoriasis på øjenlågene :rulle:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mulan » 15. apr 2016, 17:09

Min søsters lille birkesfrø i maven vokser ikke længere konstaterede lægen. Det er nok en abort.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 15. apr 2016, 17:19

Min køkkenvask er stoppet :rulle:

Ved ikke om boligselskabets vagttelefon kan bruges til sådan noget :gruble:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 15. apr 2016, 18:13

Smerter/jag i benet. Udstrækning hjælper ikke, det er irriterende.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 16. apr 2016, 07:19

At vågne op til nyheden om at min gode veninde er blevet ramt af en bil i nat og ligger på hospitalet. :(
0
...
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8871

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 16. apr 2016, 09:14

Skyer. Så fucking skridt så flyene kan flyve til og fra Lukla og jeg kan komme til Kathmandu og være sikker på at nå flyet hjem til dk på mandag. Der kommer ingen fly afsted i dag, men vi håber på i morgen. Jeg får sgu stress og mine kollegaer endnu mere hvis jeg bliver forsinket
Og jeg savner manden som bare fanden. Det har været en fantastisk tur, men nu vil jeg bare hjem
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 17. apr 2016, 18:59

Store mængder snot, ondt i hoved og hals - ja faktisk næsten overalt i perioder som dejlig følgesvend til feber der kommer i bølger. :syg:

Jeg hader at være syg og er ikke god til det
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 19:22

Drivremmen på generatoren er røget. Så nu sidder jeg på en tankstation 70km hjemmefra og venter på Falck.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"