malou_43 skrev:lillebjoern skrev:malou_43 skrev:Kigger på klapvogn - kæft en jungle for en, hvor det føles som at gå ind i 500xIKEA - og man hader at gå i Ikea
Leder efter en der egner sig til naturen, men ikke fylder alt for meget (bette bil), som er nem at klappe sammen (fordi jeg nærmest ikke kan sætte ti Lego klodser sammen uden det kan føles som et Marathon) og hvor min søn på snart 7 mdr kan ligge ned i.
Hvad kan I anbefale?
Og skal man købe sovepose/kørepose?
Jeg har været glad for Emmaljungas klapvognsdel, som er nem at klappe sammen og ikke fylder meget. Det samme med Babyjogger (City Elite), som er meget nem at klappe sammen og sagtens kan være i vores Hyundai i10.
Ift. kørepose har jeg været glad for Voksi Explorer, men tror den bliver for varm til forår/sommer. Det er rart at have en kørepose til de kolde måneder, men om sommeren har jeg bare brugt en dyne
Jeg er tæt på at købe joggeren - har emmaljunga Big star surpreme - gammel model - og synes den er så ting og larmende
Min økonomi rækker ikke til både klapvogn og voksi (bor et sted hvor man skal køre langt for de gode brugte ting
)
Jeg venter med at købe køreposen - har dog læst at det er svært at finde regnslag til joggeren.
Ja, Big Star er umulig at slå sammen
Glemte lige at nævnte at vores Emmaljunga var en kombivogn, som vist nok hedder Duo Edge.
Det behøver jo ikke være en voksi (altså mærket) - tror der findes en del køreposer, som er meget billigere, og tror også forår/sommer-poserne er billigere. Men det kan jo stadig være en stor udskrivning, også når man skal have klapvogn. Vi har ikke været generet af, at den kun vender forud, men det kommer jo an på barnet.