Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 18. apr 2016, 06:34

Jeg skal til tandlæge om 20 minutter. Jeg bryder mig ikke om det, men det skal jo gøres.

Eller ... JEG er ihf nødt til det, mine tænder er ikke supergode, så at springe en tid over, kan ende med at blive ris til egen rumpe.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 18. apr 2016, 06:35

Syyyyyyyyyygdom
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 18. apr 2016, 06:39

At jeg er nødt til at stå op og både arbejde og tage til forelæsning. Ville gerne bare blive liggende her i fosterstilling på ubestemt tid.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 18. apr 2016, 15:15

At fucking birkepollen sæson er begyndt :rulle:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 18. apr 2016, 15:23

Snot, ondt i halsen og feber
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 19. apr 2016, 19:56

Lama skrev:at jeg bare er så ked af det hele tiden. Ville ønske jeg kunne tage fri fra depressionen. Den har varet så mange år at jeg aldrig tror jeg kommer ud af det igen. er blevet afvist hjælp på psyk 5 gange nu og får aldrig råd til det selv :( ville nogengange ønske jeg var en anden....

Jeg skrev det også i det grønne kort, men lån de penge! Nu!
Hvilket liv er det at leve i depressionen? Jeg taler af erfaring, jeg har været depressiv siden jeg var 13.
Hvis du føler, bare nogle gange, at dit liv er slut, er det så ikke fuldstændig ligegyldigt om du skylder penge?
Det er fuldkommen helt og aldeles ligegyldigt at miste livet (både i bogstavelig og overført betydning) gældfri, hvis du kunne have haft det bedre fattig!
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 19. apr 2016, 19:58

"Arbejdsgiver

Private og offentlige arbejdsgivere har mulighed for skattefrit at dække udgiften til behandling for ansatte.

Du kan derfor spørge din arbejdsgiver om muligheden for at få tilskud til eller dækket en eller flere konsultationer eller samtaler."
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 19. apr 2016, 20:27

Jeg skulle lige til at skrive i positiv-tråden, at jeg knuselsker min e-reolen app. Nu virker den så ikke :rulle: Var først logget ind, men fik fejlbeskeder ved forsøg på lån om, at jeg havde tastet forkert pin. Gu havde jeg ej, jeg VAR jo logget ind. Så loggede jeg ud, slettede appen og gen-hentede den. Hjalp ikke, nu kan jeg så slet ikke logge ind, den melder fejl i kode.
Men kan godt bruge koden til at logge ind på bibliotekets hjemmeside, så det kan jo ikke være den den er gal med :gruble:
Øv altså.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 19. apr 2016, 20:36

Daine skrev:Jeg skulle lige til at skrive i positiv-tråden, at jeg knuselsker min e-reolen app. Nu virker den så ikke :rulle: Var først logget ind, men fik fejlbeskeder ved forsøg på lån om, at jeg havde tastet forkert pin. Gu havde jeg ej, jeg VAR jo logget ind. Så loggede jeg ud, slettede appen og gen-hentede den. Hjalp ikke, nu kan jeg så slet ikke logge ind, den melder fejl i kode.
Men kan godt bruge koden til at logge ind på bibliotekets hjemmeside, så det kan jo ikke være den den er gal med :gruble:
Øv altså.


Vi havde i en periode også problemer, og når vi ville låne nogen bøger kom der en fejl kode.
Det viste sig, efter en lang snak med biblioteket, at de kun har betalt for et bestemt antal lån i komunen og når det antal er brugt, så kan vi i komunen ikke låne flere den månede.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 19. apr 2016, 20:39

Studsgaard skrev:
Daine skrev:Jeg skulle lige til at skrive i positiv-tråden, at jeg knuselsker min e-reolen app. Nu virker den så ikke :rulle: Var først logget ind, men fik fejlbeskeder ved forsøg på lån om, at jeg havde tastet forkert pin. Gu havde jeg ej, jeg VAR jo logget ind. Så loggede jeg ud, slettede appen og gen-hentede den. Hjalp ikke, nu kan jeg så slet ikke logge ind, den melder fejl i kode.
Men kan godt bruge koden til at logge ind på bibliotekets hjemmeside, så det kan jo ikke være den den er gal med :gruble:
Øv altså.


Vi havde i en periode også problemer, og når vi ville låne nogen bøger kom der en fejl kode.
Det viste sig, efter en lang snak med biblioteket, at de kun har betalt for et bestemt antal lån i komunen og når det antal er brugt, så kan vi i komunen ikke låne flere den månede.


Det burde bare ikke udløse fejl 114 koden, som er fejl i login. Jeg var inde og tjekke fejlkodelisten, og der er vist en kode der gælder det du nævner. Men nu prøver jeg igen i morgen tidlig, ellers må jeg jo omkring biblioteket :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Badesandalen » 19. apr 2016, 22:02

Min underbo. Jeg ved godt at han ikke selv kan gøre for det, men jeg er virkelig træt af at høre på ham. Og kunne lugte ham.
Min dag har været fantastisk, så i sammenligning er det ingenting, men lige for tiden er han i gang hver dag. Jeg glæder mig enormt meget til at flytte, så jeg slipper permanent for ham, men jeg har ondt af dem der bliver hans nye naboer.

Det påvirker alle mine dage negativt at (1) hvis det ser ud som om en borger kan klare sig selv, så må det jo være rigtigt og (2) at der ikke er mere kontrol med de borgere der har problemer, eksempelvis med deres medicin. Men det hører måske hjemme i tys tys-tråden?
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. apr 2016, 22:25

At min mor nu i seks dage har været indlagt efter det, der bare skulle have været en harmløs følgeoperation ovenpå hendes kræftforløb.
Det skal nok blive godt, og det er gudskelov ikke kræft, de har fundet mere af, men efter 15 måneders renden ind og ud af hospitaler og over 60 aftaler i det system, er der ikke det store overskud til uforudsete hændelser :(
Og turen i sommerhus, som har været udsat og udsat, ser ud til måske at måtte aflyses igen.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 20. apr 2016, 07:07

Daine skrev:
Studsgaard skrev:
Daine skrev:Jeg skulle lige til at skrive i positiv-tråden, at jeg knuselsker min e-reolen app. Nu virker den så ikke :rulle: Var først logget ind, men fik fejlbeskeder ved forsøg på lån om, at jeg havde tastet forkert pin. Gu havde jeg ej, jeg VAR jo logget ind. Så loggede jeg ud, slettede appen og gen-hentede den. Hjalp ikke, nu kan jeg så slet ikke logge ind, den melder fejl i kode.
Men kan godt bruge koden til at logge ind på bibliotekets hjemmeside, så det kan jo ikke være den den er gal med :gruble:
Øv altså.


Vi havde i en periode også problemer, og når vi ville låne nogen bøger kom der en fejl kode.
Det viste sig, efter en lang snak med biblioteket, at de kun har betalt for et bestemt antal lån i komunen og når det antal er brugt, så kan vi i komunen ikke låne flere den månede.


Det burde bare ikke udløse fejl 114 koden, som er fejl i login. Jeg var inde og tjekke fejlkodelisten, og der er vist en kode der gælder det du nævner. Men nu prøver jeg igen i morgen tidlig, ellers må jeg jo omkring biblioteket :)

Det problem har mine drenge også med jævne mellemrum. Vi har aldrig fundet ud af hvorfor. Hvis vi ser bort fra det er det en fantastisk app.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 20. apr 2016, 07:20

Daine skrev:
Studsgaard skrev:
Daine skrev:Jeg skulle lige til at skrive i positiv-tråden, at jeg knuselsker min e-reolen app. Nu virker den så ikke :rulle: Var først logget ind, men fik fejlbeskeder ved forsøg på lån om, at jeg havde tastet forkert pin. Gu havde jeg ej, jeg VAR jo logget ind. Så loggede jeg ud, slettede appen og gen-hentede den. Hjalp ikke, nu kan jeg så slet ikke logge ind, den melder fejl i kode.
Men kan godt bruge koden til at logge ind på bibliotekets hjemmeside, så det kan jo ikke være den den er gal med :gruble:
Øv altså.


Vi havde i en periode også problemer, og når vi ville låne nogen bøger kom der en fejl kode.
Det viste sig, efter en lang snak med biblioteket, at de kun har betalt for et bestemt antal lån i komunen og når det antal er brugt, så kan vi i komunen ikke låne flere den månede.


Det burde bare ikke udløse fejl 114 koden, som er fejl i login. Jeg var inde og tjekke fejlkodelisten, og der er vist en kode der gælder det du nævner. Men nu prøver jeg igen i morgen tidlig, ellers må jeg jo omkring biblioteket :)


Det er når e-reolen opdaterer deres servere. Jeg havde også problemer for et stykke tid siden, og kontaktede dem. Hver gang de opdaterer deres servere, får brugerne fejl i deres kode i stedet for bare at skrive at de opdaterer deres servere :rulle: Jeg var ved at blive sindssyg over ikke at kunne huske min kode.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 20. apr 2016, 10:13

Appen virkede fint her til morgen, så det giver god mening at de opdaterede server. Men ja, det kunne de nu godt lave en kode for ;)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"