Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 18. apr 2016, 15:52

Mocca, det er lidt den følelse jeg også har. Vil virkelig gerne, men er åbenbart ikke klar?
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. apr 2016, 16:27

For helved..

Jeg har skrevet med en fra nettet i noget tid, men vi har ikke mødt hinanden endnu. Han virker umiddelbart rigtig sød og vi har god skrivekemi. Der er bare det at han bor på sjælland og jeg i jylland. Ingen af os er umiddelbart flytbare.

Jeg er virkelig i et dilemma med mig selv. Skal vi evt. indlede noget og risikere at blive sårede fordi det ikke fungerer i længden? Eller lade være?

Jeg kan godt mærke jeg er noget forbeholden, og jeg har da også forsvoret at jeg aldrig skulle være i et langdistanceforhold igen (hvor man ikke kan se en ende på det) På den anden side har jeg det sådan at man er nødt til at tage nogle chancer her i livet.

Det virker bare så håbløst.. Han arbejder i hverdagene, så vi vil formegentlig kun kunne ses i weekenderne. Jeg har to hunde, som jeg heller ikke bare kan tage med i toget, eller forvente pasning af en weekend 1-2 gange om måneden. Min økonomi er desuden heller ikke til det.

Det er bare så typisk mig at blive interesseret i en hvor det praktiske ikke umiddelbart kan gå op :rulle:

Hvad gør en klog?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Singletråden

Indlægaf *smb* » 18. apr 2016, 17:04

Mocca skrev:Årh, jeg kender det.
Forleden satte jeg mig også for, at NU måtte jeg videre, og selv gøre noget for det.
Så jeg oprettede en profil på en datingside. Det har jeg gjort før, men denne gang udfyldte jeg i det mindste en smule af standardoplysningerne, betalte for en måneds medlemskab, og satte et billede på. :ninja:

Kunne næsten overbevise mig selv om, at jeg gik all in denne gang. :fløjt:

Det var om aftenen.
Da jeg vågnede næste morgen, lå der 10 mails om, at jeg havde modtaget et brev.
Så burde jeg jo egentlig være glad, og spændt på, hvilke interessante 10 mænd, der havde skrevet til mig.

Men jeg blev bare helt træt ved tanken. :mellow: Og gik faktisk helt til middag, før jeg loggede mig på.
Det var så kun ni mænd, der havde skrevet. En havde sendt to breve.

Så gjorde jeg noget, jeg ellers normalt er stærk modstander af. Jeg svarede ikke på et eneste, men slettede mit medlemskab og min profil. :nej:

Så må nok konkludere, at selvom jeg savner en mand i mit liv(som gider mig lige så meget, som jeg vil ham), så er jeg ikke klar og motiveret lige på nuværende tidspunkt.

Tror hellere jeg vil satse på, at jeg støder på ham i løbet af sommeren derude i det der virkelige liv...


Selvom jeg ikke er single mere, så vil jeg alligevel lige sige, at jeg nåede heller aldrig dertil hvor jeg var klar på det der dating side og det, at det virker mere seriøst... jeg mødte min kæreste i en single gruppe på Facebook, det der med at man kunne skrive med andre eller bare lure eller hvad man nu ville, det var mere mig der... tror også det kræver alligevel noget når man er på en dating side, man skal (det kan også være det bare er mig) være mere "på" på en eller anden måde... og nogen møder også bare ham der et andet tilfældigt sted og når det sommer så er der massere af lækre mænd at kigge på :) derude i det virkelige liv :)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. apr 2016, 17:23

Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:For helved..

Jeg har skrevet med en fra nettet i noget tid, men vi har ikke mødt hinanden endnu. Han virker umiddelbart rigtig sød og vi har god skrivekemi. Der er bare det at han bor på sjælland og jeg i jylland. Ingen af os er umiddelbart flytbare.

Jeg er virkelig i et dilemma med mig selv. Skal vi evt. indlede noget og risikere at blive sårede fordi det ikke fungerer i længden? Eller lade være?

Jeg kan godt mærke jeg er noget forbeholden, og jeg har da også forsvoret at jeg aldrig skulle være i et langdistanceforhold igen (hvor man ikke kan se en ende på det) På den anden side har jeg det sådan at man er nødt til at tage nogle chancer her i livet.

Det virker bare så håbløst.. Han arbejder i hverdagene, så vi vil formegentlig kun kunne ses i weekenderne. Jeg har to hunde, som jeg heller ikke bare kan tage med i toget, eller forvente pasning af en weekend 1-2 gange om måneden. Min økonomi er desuden heller ikke til det.

Det er bare så typisk mig at blive interesseret i en hvor det praktiske ikke umiddelbart kan gå op :rulle:

Hvad gør en klog?


Tager en chance. Hvordan kan du overhovedet overveje at lade være?

Hvis det ikke går, er dine bekymringer om afstanden ligegyldige.
Går det, er du en dag taknemmelig for at du tog chancen.

Jeg har lige været igennem Sjælland/Jylland-konstellationen og jeg kan godt lide den. Man kommer til at savne hinanden, og det er bare meget mere romantisk, når man er sammen nogle weekender, end hvis man ses hver dag. Jeg har virkelig intet negativt at sige om det.

Fordi jeg tænker meget praktisk og "løsningsorienteret" og derved ikke kan se hvordan det skal kunne gå op :genert:

Jeg dur heller ikke til at være sammen hele tiden, men jeg dur heller ikke til kun at ses et par gange om måneden, når det er "udsigtsløst". Forstået på den måde at hvis det var for en periode kunne jeg godt.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 18. apr 2016, 17:43

OMG. Blev inspireret af jer andre og aktiverede en datingprofil, jeg ikke har kigget på i ugevis. Hvordan går det til, at blandt afsenderne af rigtigt mange breve og likes, er der INGEN, der evner at skrive noget som helst i hverken profil- eller brevtekster, der stikker ud på den forsøgsvist morsomme eller bare lidt fantasifulde måde? Min egen profil er bevidst skrevet sjovt. For at vise, jeg elsker at blande gak og alvor. Så der skulle være nok at tage fat på. Og jeg får også meget tit at vide: "Kæft, hvor er du sjov - fed profil!", men hvorfor ikke indlede en samtale ud fra det? Eller selv strikke en joke? En kompliment og ikke andet bliver nemt - undskyld mig - en lidt flad fornemmelse.

Derudover er der altså generelt noget helt galt med den rørledning, der forsyner Danmark med selvværd ... Enten får jeg breve fra de totalt selvudslettende: "Må jeg have lov at skrive til dig?" (Øh, hvad er det lige, du netop har gjort? :stoned:) Eller også er det: "Gift dig med mig. Jeg ved godt, hvad du trænger til! (Det vil sige, du allerede HAR gættet, at jeg rigtig gerne vil have, at lufthoveder som dig holder sig langt væk? Cool!)

Lige nu overvejer jeg, om de antihistaminer, jeg propper i kadaveret hver sommer pga pollenallergi, mon også kunne tage den mentale irritationskløe, jeg føler akut ved alle de her kedelige, kiksede henvendelser.

Jep. Det lyder sikkert nedladende. Men det er virkelig sådan, jeg har det. Jeg ser ikke ned på de her mænd. Kender dem jo ikke. Men jeg ser ned på ikke at gøre sig den mindste smule umage. Måske kan de bare ikke gøre for det? Måske ER de bare kedelige? Jeeez!
Senest rettet af ManicNinja 18. apr 2016, 19:29, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. apr 2016, 18:36

Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:For helved..

Jeg har skrevet med en fra nettet i noget tid, men vi har ikke mødt hinanden endnu. Han virker umiddelbart rigtig sød og vi har god skrivekemi. Der er bare det at han bor på sjælland og jeg i jylland. Ingen af os er umiddelbart flytbare.

Jeg er virkelig i et dilemma med mig selv. Skal vi evt. indlede noget og risikere at blive sårede fordi det ikke fungerer i længden? Eller lade være?

Jeg kan godt mærke jeg er noget forbeholden, og jeg har da også forsvoret at jeg aldrig skulle være i et langdistanceforhold igen (hvor man ikke kan se en ende på det) På den anden side har jeg det sådan at man er nødt til at tage nogle chancer her i livet.

Det virker bare så håbløst.. Han arbejder i hverdagene, så vi vil formegentlig kun kunne ses i weekenderne. Jeg har to hunde, som jeg heller ikke bare kan tage med i toget, eller forvente pasning af en weekend 1-2 gange om måneden. Min økonomi er desuden heller ikke til det.

Det er bare så typisk mig at blive interesseret i en hvor det praktiske ikke umiddelbart kan gå op :rulle:

Hvad gør en klog?


Tager en chance. Hvordan kan du overhovedet overveje at lade være?

Hvis det ikke går, er dine bekymringer om afstanden ligegyldige.
Går det, er du en dag taknemmelig for at du tog chancen.

Jeg har lige været igennem Sjælland/Jylland-konstellationen og jeg kan godt lide den. Man kommer til at savne hinanden, og det er bare meget mere romantisk, når man er sammen nogle weekender, end hvis man ses hver dag. Jeg har virkelig intet negativt at sige om det.

Fordi jeg tænker meget praktisk og "løsningsorienteret" og derved ikke kan se hvordan det skal kunne gå op :genert:

Jeg dur heller ikke til at være sammen hele tiden, men jeg dur heller ikke til kun at ses et par gange om måneden, når det er "udsigtsløst". Forstået på den måde at hvis det var for en periode kunne jeg godt.


Men hvorfor er det helt umuligt for den ene af jer at flytte? Jeg forstår det ikke helt.. Jeg kan godt forstå, ingen af jer kan flytte i morgen eller om en måned, men hvorfor ikke med tiden?

Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, men umiddelbart er der ingen af os der er interesseret i at flytte fra venner, familie og vores vante liv/omgivelser. I hvert fald ikke p.t., men det er da ikke sikkert at det vil være det samme om 2 år fx.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 18:37

I mangel af bedre har jeg udviklet et (fuldstændig platonisk) crush på min sanglærer. Det er lidt hyggeligt.
9
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 18. apr 2016, 20:38

Rapfisk skrev:I mangel af bedre har jeg udviklet et (fuldstændig platonisk) crush på min sanglærer. Det er lidt hyggeligt.

:lun:

Tilmelding til højskole i morgen, ja?
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 20:39

Æske skrev:
Rapfisk skrev:I mangel af bedre har jeg udviklet et (fuldstændig platonisk) crush på min sanglærer. Det er lidt hyggeligt.

:lun:

Tilmelding til højskole i morgen, ja?

JA!
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 18. apr 2016, 20:40

Rapfisk skrev:
Æske skrev:
Rapfisk skrev:I mangel af bedre har jeg udviklet et (fuldstændig platonisk) crush på min sanglærer. Det er lidt hyggeligt.

:lun:

Tilmelding til højskole i morgen, ja?

JA!


Den er købt!
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 18. apr 2016, 20:42

Nåmenøøh. Det gik stærkt. Jeg har en date i morgen :panik:
8
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 18. apr 2016, 20:50

Sophaya skrev:Nåmenøøh. Det gik stærkt. Jeg har en date i morgen :panik:


Smukt! Er du stadig bange? :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 18. apr 2016, 20:51

ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:Nåmenøøh. Det gik stærkt. Jeg har en date i morgen :panik:


Smukt! Er du stadig bange? :D


Ja! :lol:

Jeg tænker mest på det som luftforandring lige nu. Et forsøg på at slå eksen ud af hovedet. håber det virker :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 18. apr 2016, 20:53

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:Nåmenøøh. Det gik stærkt. Jeg har en date i morgen :panik:


Smukt! Er du stadig bange? :D


Ja! :lol:

Jeg tænker mest på det som luftforandring lige nu. Et forsøg på at slå eksen ud af hovedet. håber det virker :D


:P
Vi afventer update herinde!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. apr 2016, 21:31

Smiling_Goat skrev:(Jeg vil rigtig gerne trimme indlægget, men jeg aner ikke, hvordan man gør. Jeg håber, I kan bære over med det.)

Men så er det jo heller ikke nødvendigvis uden udsigt til, at det ændrer sig.

Du kan ikke bare gå ind i det med en indstilling om at få en sjov oplevelse ud af det? Det var sådan jeg datede. Jeg hyggede mig gevaldigt, og tog nogle chancer, hvor jeg i situationen overvejede min evne til at konsekvensberegne ret voldsomt, men det gik godt, og jeg ville ikke være de oplevelser foruden.

Livet bliver så kedeligt, synes jeg, hvis man altid gør det sikre.

Du har ret. Jeg må prøve at give det en chance :) Tak for støtten :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"