Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 18. apr 2016, 15:25

At jeg er lige så træt som hvis det havde været torsdag
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 18. apr 2016, 17:25

At jeg har en sang på hjernen og kan bare IKKE finde den på Spotify. Mest af alt fordi jeg ikke kan huske andet end at det er i dancegenren og med en man der nærmest jodler. :sur:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 18. apr 2016, 17:37

Når man udgiver et covernummer, så skal man eddersprøjtemig have noget originalt at tilføje nummeret.
Ellers er det i bedste fald decideret pinligt.
Øv, siger jeg bare, øv!
Ville Valo har åbenbart fået den utrolig dårlige idé at lave en udgave af ABBA's Knowing me, knowing you.
Det lyder bare som om han er hyret som suppe-steg-is spillemand til en røvsyg konfimation, hvor konfirmanden har bedt om spillemand med lidt tråd på.
Ej, men så lad dog være!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 19. apr 2016, 15:03

ShuruQ skrev:At min computer nu for tredje gang i løbet af den sidste måned laver skærmbilledet til noget der minder om bredformat. De to andre gange er det gået i sig selv efter et døgns tid, men det er skide-irriterende, mest fordi man ikke kan rette i indstillingerne.

Denne her gang har den så bestemt sig for også at skrue skærmbelysningen så langt ned at man skal sidde og misse med øjnene for at se ordentligt, men funktionen er pt umulig at ændre på

Tid til at sikkerhedskopiere ... :gruble:
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 19. apr 2016, 15:44

Advocatus-Diaboli skrev:At når en kvinde forlader sin mand, fordi han har fået en blodprop og hverdagen og samlivet bliver lidt svært, så hyldes hun på de sociale medier som en der tør træffe modige beslutninger. http://livsstil.tv2.dk/samliv/2016-04-1 ... eskaerende

Men når det er en mand, der forlader sin kræftsyge kone efter den 38. kemobehandling, så er han et kynisk, egoistisk svin, der hænges ud i medierne.
http://www.etik.dk/medieetik/medier-udr ... -til-skurk


Jeg tror ikke, det er en mand/kvindeting i dette tilfælde. Jeg tror, det handler om sygdommens art og fremtidsudsigterne.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 19. apr 2016, 16:32

Folk som bruger enorme mængder parfume/aftershave når de skal være sammen med andre mennesker i længere tid i lukkede rum.... Arrrghhhhhhh.
8
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf tjald62 » 19. apr 2016, 19:01

Ser NCIS sæson 9 og når de skriver årstal så skriver de ikke 1999 i teksten, men 1.999 det er så fucking wrong :cuss:
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 19. apr 2016, 19:13

Delfin skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:At når en kvinde forlader sin mand, fordi han har fået en blodprop og hverdagen og samlivet bliver lidt svært, så hyldes hun på de sociale medier som en der tør træffe modige beslutninger. http://livsstil.tv2.dk/samliv/2016-04-1 ... eskaerende

Men når det er en mand, der forlader sin kræftsyge kone efter den 38. kemobehandling, så er han et kynisk, egoistisk svin, der hænges ud i medierne.
http://www.etik.dk/medieetik/medier-udr ... -til-skurk


Jeg tror ikke, det er en mand/kvindeting i dette tilfælde. Jeg tror, det handler om sygdommens art og fremtidsudsigterne.


Jeg tvivler. Det er langt fra første gang - på tværs af emner - at jeg ser kvindens beslutning beskrevet med den slags positive vendinger, og mandens samme principielle beslutning med dens slags negative vendinger. Og stort set altid i situationer, der er relateret til køn eller hvordan man som det ene eller det andet køn forventes at gøre.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 19. apr 2016, 19:34

Advocatus-Diaboli skrev:
Delfin skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:At når en kvinde forlader sin mand, fordi han har fået en blodprop og hverdagen og samlivet bliver lidt svært, så hyldes hun på de sociale medier som en der tør træffe modige beslutninger. http://livsstil.tv2.dk/samliv/2016-04-1 ... eskaerende

Men når det er en mand, der forlader sin kræftsyge kone efter den 38. kemobehandling, så er han et kynisk, egoistisk svin, der hænges ud i medierne.
http://www.etik.dk/medieetik/medier-udr ... -til-skurk


Jeg tror ikke, det er en mand/kvindeting i dette tilfælde. Jeg tror, det handler om sygdommens art og fremtidsudsigterne.


Jeg tvivler. Det er langt fra første gang - på tværs af emner - at jeg ser kvindens beslutning beskrevet med den slags positive vendinger, og mandens samme principielle beslutning med dens slags negative vendinger. Og stort set altid i situationer, der er relateret til køn eller hvordan man som det ene eller det andet køn forventes at gøre.


Det bestrider jeg ikke.
Men lige her var min tankerække; En kræftsygdom som i sig selv er en sygdom, der trækker masser af medfølende opmærksomhed, og så oven i hatten er det en kendt, og af mange afholdt tv-personlighed, hvis sygdomsforløb der har været skrevet om flere gange i medierne. Og måske forargelsen: "Kunne han ikke lige vente, til hun var død, når døden ligger tæt på?", sat op mod en partner, der skal være hjælper for et meget forandret menneske de næste mange år, eller skulle hun være forpligtet til døden? Det er man jo ellers ikke i parforhold, medmindre man tager bryllupsritualet meget seriøst.
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 20. apr 2016, 05:57

At jeg har ringet (ingen svarede) og skrevet på to forskellige cykkel annoncer på gul og gratis, men der kommer ingen svar tilbage. Så er folk sku da ikke intresseret i at sælge sine ting.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 20. apr 2016, 06:16

At jeg nu får en rykker for opnotering hos AAB. Jeg får to regninger hvert år - en via betalingsservice, som betales automatisk, og en på girokort. Det er selvfølgelig en fejl, som burde kunne rettes, men jeg er bange for at bede dem slette den ene, fordi jeg vil vædde på, at jeg så ryger helt ud af systemet. Derfor betaler jeg troligt de 115 kr hvert år, selv om de også bliver betalt automatisk. Jeg hader girokort.
0
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 20. apr 2016, 06:44

Facebook-prædikanter irriterer mig grænseløst.
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 20. apr 2016, 15:45

Folk der har meget generaliserende holdninger omkring antallet af børn man "må" få.
Vælger man kun at få et barn, er man ekstremt egoistisk der fratager barnet det mest fantastisk i hele verden. Og selvom jeg ikke selv ville have undværet mine søskende for noget som helst, betyder et jo ikke at alle enebørn har en ensom lortebarndom eller er egoistisk og selvcentreret.
Vælger man at få mere end 3 børn, er man også egoistisk og svigter med garanti sine børn, for hvordan kan man nogensinde give dem alle nok kærlighed. Denne her rammer mig selvfølgelig nok meget, fordi jeg selv kommer fra en stor søskendeflok, og der er lige nogen der skal vove på at fortælle mig at mine forældre har svigtet mig, når de absolut ikke kender til min barndom.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 20. apr 2016, 15:55

Jailbird skrev:
Animi skrev:Folk der har meget generaliserende holdninger omkring antallet af børn man "må" få.
Vælger man kun at få et barn, er man ekstremt egoistisk der fratager barnet det mest fantastisk i hele verden. Og selvom jeg ikke selv ville have undværet mine søskende for noget som helst, betyder et jo ikke at alle enebørn har en ensom lortebarndom eller er egoistisk og selvcentreret.
Vælger man at få mere end 3 børn, er man også egoistisk og svigter med garanti sine børn, for hvordan kan man nogensinde give dem alle nok kærlighed. Denne her rammer mig selvfølgelig nok meget, fordi jeg selv kommer fra en stor søskendeflok, og der er lige nogen der skal vove på at fortælle mig at mine forældre har svigtet mig, når de absolut ikke kender til min barndom.

Og vælger du ikke at få nogen er du også egoistisk :D


Haha præcis Ahmen altså, man kan jo heller aldrig gøre noget rigtigt :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 20. apr 2016, 16:11

Pandesteg skrev:At jeg har en sang på hjernen og kan bare IKKE finde den på Spotify. Mest af alt fordi jeg ikke kan huske andet end at det er i dancegenren og med en man der nærmest jodler. :sur:


https://www.youtube.com/watch?v=tVj0ZTS4WF4 ? :fløjt:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"