FrøkenM skrev:Jeg er dybt forelsket i denne her og har fundet den på lager i min størrelse
Jeg kan så nemt se mig selv drikke hvidvin i sommersolen i denne her kjole men er lidt i tvivl om, om den er "too much"?
Den skal du købe, den er såååå fin
FrøkenM skrev:Jeg er dybt forelsket i denne her og har fundet den på lager i min størrelse
Jeg kan så nemt se mig selv drikke hvidvin i sommersolen i denne her kjole men er lidt i tvivl om, om den er "too much"?
Mivsen skrev:FrøkenM skrev:Jeg er dybt forelsket i denne her og har fundet den på lager i min størrelse
Boevsedragen skrev:catnip skrev:Den her cardigan ville gøre mig rigtig glad, men også rigtig fattig. Så jeg har besluttet at forære den til mig selv næste gang jeg opnår en større milesten
Der er 20% rabat på den her
https://www.lykkebylykke.dk/noella-card ... i-mix.html
catnip skrev:Boevsedragen skrev:catnip skrev:Den her cardigan ville gøre mig rigtig glad, men også rigtig fattig. Så jeg har besluttet at forære den til mig selv næste gang jeg opnår en større milesten
Der er også 20% hos Boozt, men jeg skal stadig lige vente lidt (fuck!). Dyrlægeregninger er lidt meget pt når både hund og hest skranter på samme tid
catnip skrev:Boevsedragen skrev:catnip skrev:Den her cardigan ville gøre mig rigtig glad, men også rigtig fattig. Så jeg har besluttet at forære den til mig selv næste gang jeg opnår en større milesten
Der er også 20% hos Boozt, men jeg skal stadig lige vente lidt (fuck!). Dyrlægeregninger er lidt meget pt når både hund og hest skranter på samme tid
FrøkenM skrev:Mivsen skrev:FrøkenM skrev:Jeg er dybt forelsket i denne her og har fundet den på lager i min størrelse
Ja ikke?
Er jeg så heldig at du måske har prøvet den på. Jeg er ikke særlig høj så jeg er lidt i tvivl men den er jo bare virkelig pæn
catnip skrev:FrøkenM skrev:Jeg er dybt forelsket i denne her og har fundet den på lager i min størrelse
Fuck, den er vild! Jeg elsker den. Den er ikke min personlige stil, men jeg elsker at den gør dig glad og jeg elsker at den er anderledes. Not too much.
FrøkenM skrev:catnip skrev:FrøkenM skrev:Jeg er dybt forelsket i denne her og har fundet den på lager i min størrelse
Fuck, den er vild! Jeg elsker den. Den er ikke min personlige stil, men jeg elsker at den gør dig glad og jeg elsker at den er anderledes. Not too much.
Tak
Jeg er kæmpe fan faktisk! Kan lige se for mig hvordan den skal styles. Men det er isoleret set ret mange penge for en sommerkjole. Måske er det her jeg bare skal gå med "fordi jeg fortjener det" - og faktisk tænker den kan være brugbar til min mors jubilæumsfest i juni hvis sommeren virkelig kommer
Mivsen skrev:FrøkenM skrev:catnip skrev:FrøkenM skrev:Jeg er dybt forelsket i denne her og har fundet den på lager i min størrelse
Tak
Jeg er kæmpe fan faktisk! Kan lige se for mig hvordan den skal styles. Men det er isoleret set ret mange penge for en sommerkjole. Måske er det her jeg bare skal gå med "fordi jeg fortjener det" - og faktisk tænker den kan være brugbar til min mors jubilæumsfest i juni hvis sommeren virkelig kommer
nogen gange har man bare fortjent en lidt ekstra lækker / lidt dyr ting
achillaxedprune skrev:Jeg går også bare og venter på, at dette sæt fra Mos mosh bliver sat ned. Synes det er meeeega fint!
https://mosmosh.dk/collections/blazers- ... 2852250947