JoyNips skrev:nogen hoppede på en hoppebold.
Shit, jeg er glad for at min nægter børnestavning. Han insisterer på at lære at stave tingene rigtigt fra start.
Næsten, der står: En t-rex hoppede på en hoppeborg
Her vil hun også helst have jeg siger hvordan tingene skal staves rigtigt, men hun skriver gerne en bog om dagen (+det løse) og skal jeg også have lidt tid til at lave aftensmad eller lave noget med lillesøster har jeg ikke tid til at stave alle tingene for hende. Heldigvis er langt de fleste ting nemme at læse, og jeg synes faktisk børnestavning er ret hyggeligt, og er fedt hun bare kaster sig ud i det, i starten da jeg ikke ville hjælpe (ikke ville som i "jeg vil senere nu skal jeg lige gøre det her færdigt først") holdt hun sig til ord hun kunne, men det gav ret kedelige historier når der ikke var mange ord over 4 bogstaver
Tror det var det første lille års tid hun kunne læse hun nægtede børnestavning.
Normalt skriver hun så det er nemt at læse, f.eks. skrev hun det her kort bag på en tegning forleden:
Tak for blyanderne, her er en tajning fra blyanderne, tihi fra Luna
Og så er hun i gang med at skrive 3. bind af dinosaur verden, jeg synes næsten det er synd at smide alle hendes bøger ud, men omvendt har vi jo ikke plads til at gemme 5+ bøger fra hver uge.