Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 21:31

Se, hvad jeg har fundet, Æskelicious :love:

Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:Ellers kan vi synge den sammen en dag, Rap :kys:

Åh, åh, SÅ må jeg hellere blive bedre til at øve...

Pjat med dig :kys:

Men har stadig en ambition om at synge for dig en dag :lun:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 18. apr 2016, 22:03

Ååååh :love:

Hence the ABBA-workshop :love: :banan:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 19. apr 2016, 05:59

Sophaya skrev:Nåmenøøh. Det gik stærkt. Jeg har en date i morgen :panik:


Sådan :gogo:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 19. apr 2016, 12:02

ManicNinja skrev:
:P
Vi afventer update herinde!



Jamen altså, det var okay. Det var lidt mærkeligt og jeg blev ret nervøs. Han var som sådan en helt fin fyr, men indimellem akavet stilhed. Jeg tror at hvis vi lige kom over det der akavede vi kender-ikke-hinanden-noget, så kunne der godt være et eller andet, i hvert fald venskab. Han er nemlig præcis det, jeg gerne ville have i en mand, sådan umiddelbart. Jeg ved sgu ikke. Hvis han inviterer på en date nr 2 siger jeg nok ja, hvis ikke er det også okay. Det var rart at komme lidt ud og se noget andet :)
7
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. apr 2016, 13:24

Nåmen, må jeg godt være med her igen?

Tidligere vinhandler fik vist nogle ret så grimme sider af sig selv (bl.a. i "håndtering" af min lille hund, der blev skubbet og tromlet af ham), der endte med at jeg smed ham ud. Ja, jeg smed ham ud. Bad ham for 10. gang om at lade være med at skubbe til min hund, der havde meget svært ved at finde ud af at der var et andet menneske sammen med dens mor (altså mig, ik'?) og var forvirret og nervøs hele tiden. Det ville han ikke, så bad jeg ham finde et andet sted at være. Det gav også mig lidt fred, for jeg havde godt nok også svært ved at han var her hele tiden (heeeee-leeee tiden) efter, han fik købt en bil. Efter "episoden" med Dexter, mødtes vi igen efter en uges tid og blev enige om at prøve igen. Men det gik tilbage til det samme igen og han forstod ikke mine små (store) hints om at jeg havde brug for alenetid, så jeg satte mig ned med ham sidste lørdag og tog en snak om det. Det gik fint og han ville gerne give mig plads og alenetid og var enig i, at det var gået lige vel hurtigt med at han nærmest var flyttet ind. Men så senere på eftermiddagen gik det hele i hårdknude, bl.a. over syn på hundeopdragelse. Han er meget med hierarki (jeg er nr. 1, han er nr. 2 og Dexter skal forstå, at han altså skal være nr. 3 nu (I know, whaaat?!)) hvor jeg overhovedet ikke tror på hierarki i forbindelse med mine hunde, men lader dem have deres egne holdninger og grænser og personligheder.
Enden af det blev, at han kørte og så skrev vi lidt sammen de efterfølgende dage indtil i torsdags hvor jeg så ikke hørte mere fra ham - og jeg havde ikke behov for at skrive til ham. Han skrev så i går hvor vi (over sms) blev enige om at det var det og han kommer så ud med min husnøgle og får de sidste af sine ting en af dagene.

Helt ærligt, så har jeg været lukket ned siden den dag, jeg smed ham ud. Det gik lige i mit hunde-moder-hjerte og det kunne jeg ikke komme over. Jeg kunne ikke genfinde gnisten og jeg burde slet ikke have sagt ja til at prøve igen. Alt for svært, alt for tidligt er essensen af det og sådan skal det ikke være.
8
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. apr 2016, 13:33

Puffi skrev:Nåmen, må jeg godt være med her igen?

Tidligere vinhandler fik vist nogle ret så grimme sider af sig selv (bl.a. i "håndtering" af min lille hund, der blev skubbet og tromlet af ham), der endte med at jeg smed ham ud. Ja, jeg smed ham ud. Bad ham for 10. gang om at lade være med at skubbe til min hund, der havde meget svært ved at finde ud af at der var et andet menneske sammen med dens mor (altså mig, ik'?) og var forvirret og nervøs hele tiden. Det ville han ikke, så bad jeg ham finde et andet sted at være. Det gav også mig lidt fred, for jeg havde godt nok også svært ved at han var her hele tiden (heeeee-leeee tiden) efter, han fik købt en bil. Efter "episoden" med Dexter, mødtes vi igen efter en uges tid og blev enige om at prøve igen. Men det gik tilbage til det samme igen og han forstod ikke mine små (store) hints om at jeg havde brug for alenetid, så jeg satte mig ned med ham sidste lørdag og tog en snak om det. Det gik fint og han ville gerne give mig plads og alenetid og var enig i, at det var gået lige vel hurtigt med at han nærmest var flyttet ind. Men så senere på eftermiddagen gik det hele i hårdknude, bl.a. over syn på hundeopdragelse. Han er meget med hierarki (jeg er nr. 1, han er nr. 2 og Dexter skal forstå, at han altså skal være nr. 3 nu (I know, whaaat?!)) hvor jeg overhovedet ikke tror på hierarki i forbindelse med mine hunde, men lader dem have deres egne holdninger og grænser og personligheder.
Enden af det blev, at han kørte og så skrev vi lidt sammen de efterfølgende dage indtil i torsdags hvor jeg så ikke hørte mere fra ham - og jeg havde ikke behov for at skrive til ham. Han skrev så i går hvor vi (over sms) blev enige om at det var det og han kommer så ud med min husnøgle og får de sidste af sine ting en af dagene.

Helt ærligt, så har jeg været lukket ned siden den dag, jeg smed ham ud. Det gik lige i mit hunde-moder-hjerte og det kunne jeg ikke komme over. Jeg kunne ikke genfinde gnisten og jeg burde slet ikke have sagt ja til at prøve igen. Alt for svært, alt for tidligt er essensen af det og sådan skal det ikke være.

Jeg tænkte godt på dig den anden dag, hvordan det mon gik. Det var så ikke optimalt kan jeg høre :kram:

Jeg ville heller ikke kunne være sammen med en der havde det forstokkede, gammeldags syn på hunde og opdragelse :sur: Min eks kæreste skubbede/puffede også min ældste hund ned af sofaen på et tidspunkt. Med fuldt overlæg og uden nogen umiddelbar årsag. Får stadig ondt i maven når jeg tænker på det, selvom det er ved at være nogle år siden. Og endnu mere over at jeg ikke smed ham ud på røv og albuer!
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. apr 2016, 13:36

Hieraki pp dén måde, er blevet tilbagevist mange gange. Jeg giver folk muligheden for at blive oplyst, hvis det skyldes uvidenhed, men derefter ser jeg det kun som et udtryk for, at de er idioter med behov for at hævde sig selv på forsvarsløse væsners bekostning. Det gør dem til små tyranner, dem dater man altså ikke.
6
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 19. apr 2016, 13:38

Puffi skrev:Nåmen, må jeg godt være med her igen?

Tidligere vinhandler fik vist nogle ret så grimme sider af sig selv (bl.a. i "håndtering" af min lille hund, der blev skubbet og tromlet af ham), der endte med at jeg smed ham ud. Ja, jeg smed ham ud. Bad ham for 10. gang om at lade være med at skubbe til min hund, der havde meget svært ved at finde ud af at der var et andet menneske sammen med dens mor (altså mig, ik'?) og var forvirret og nervøs hele tiden. Det ville han ikke, så bad jeg ham finde et andet sted at være. Det gav også mig lidt fred, for jeg havde godt nok også svært ved at han var her hele tiden (heeeee-leeee tiden) efter, han fik købt en bil. Efter "episoden" med Dexter, mødtes vi igen efter en uges tid og blev enige om at prøve igen. Men det gik tilbage til det samme igen og han forstod ikke mine små (store) hints om at jeg havde brug for alenetid, så jeg satte mig ned med ham sidste lørdag og tog en snak om det. Det gik fint og han ville gerne give mig plads og alenetid og var enig i, at det var gået lige vel hurtigt med at han nærmest var flyttet ind. Men så senere på eftermiddagen gik det hele i hårdknude, bl.a. over syn på hundeopdragelse. Han er meget med hierarki (jeg er nr. 1, han er nr. 2 og Dexter skal forstå, at han altså skal være nr. 3 nu (I know, whaaat?!)) hvor jeg overhovedet ikke tror på hierarki i forbindelse med mine hunde, men lader dem have deres egne holdninger og grænser og personligheder.
Enden af det blev, at han kørte og så skrev vi lidt sammen de efterfølgende dage indtil i torsdags hvor jeg så ikke hørte mere fra ham - og jeg havde ikke behov for at skrive til ham. Han skrev så i går hvor vi (over sms) blev enige om at det var det og han kommer så ud med min husnøgle og får de sidste af sine ting en af dagene.

Helt ærligt, så har jeg været lukket ned siden den dag, jeg smed ham ud. Det gik lige i mit hunde-moder-hjerte og det kunne jeg ikke komme over. Jeg kunne ikke genfinde gnisten og jeg burde slet ikke have sagt ja til at prøve igen. Alt for svært, alt for tidligt er essensen af det og sådan skal det ikke være.

Jeg er ked af, det ikke fungerede, men alenetid og hundeopdragelse er vigtige ting at være enige om. Det virker som om, du er ret afklaret - det er godt. Velkommen tilbage!
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 19. apr 2016, 13:39

Jeg har en date igen på torsdag (hvad sker der? bliver bombarderet med tilbud! det havde jeg ikke forventet) med en fyr, der umiddelbart slet ikke er den type jeg normalt går efter, men som bare virkede så hooked på mig. Vi har skrevet ret meget sammen, og han virker fandme sød. Nu må vi se om det også gælder i virkeligheden :)
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. apr 2016, 13:41

Juki skrev:Jeg tænkte godt på dig den anden dag, hvordan det mon gik. Det var så ikke optimalt kan jeg høre :kram:

Jeg ville heller ikke kunne være sammen med en der havde det forstokkede, gammeldags syn på hunde og opdragelse :sur: Min eks kæreste skubbede/puffede også min ældste hund ned af sofaen på et tidspunkt. Med fuldt overlæg og uden nogen umiddelbar årsag. Får stadig ondt i maven når jeg tænker på det, selvom det er ved at være nogle år siden. Og endnu mere over at jeg ikke smed ham ud på røv og albuer!


Han skubbede også min gamle (12 år!!) dame en dag og hun havde ikke gjort noget, hun stod bare med sine gamle, stive ben og var glad. Men det skulle hun altså ikke gøre foran ham :forvirret: Der eksploderede jeg. Og så fik jeg nok da han skubbede Dexter 2x3 meter, for satan, jeg var gal.

Det kommer dog til at tage tid med Dexter, min veninde og min lillebror kan godt se, at han slet ikke er sig selv. Han er sig selv når jeg bare er alene men lige så snart, der kommer nogen på besøg er han nervøs og forvirret og trænger til opmærksomhed - nok fordi han er blevet skubbet væk igen og igen og igen hver gang, han søgte det (udover fra mig).

Jeg er ikke ked. Jeg har ikke fældet en eneste tåre over det - og jeg er ellers en tudeprinsesse uden lige :lol: Jeg er lettet, lettet over at jeg ikke skal gå og bekymre mig hele tiden og lettet over, at jeg ikke skal tænke mere på om det mon var MIG, der var noget galt med. Nej, det er der ikke, vi passer bare ikke sammen, er for forskellige og ville aldrig kunne mødes på midten, aldrig. Ikke bare med hundeopdragelse, men også politisk fx. Jeg er bare glad for, jeg finder ud af det nu, efter ca. 3 mdr., og ikke først efter et år.
11
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 19. apr 2016, 13:46

Æv Puffi, det lyder godt nok træls med ham og hundene :kys:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. apr 2016, 13:48

Velkommen Puffi. Det var UDEN TVIVL den rette beslutning :)
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. apr 2016, 13:48

citat slettet

Ihh, hvor er det godt og sejt du hopper ud i det :pompom:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. apr 2016, 14:00

Zombie skrev:Hieraki pp dén måde, er blevet tilbagevist mange gange. Jeg giver folk muligheden for at blive oplyst, hvis det skyldes uvidenhed, men derefter ser jeg det kun som et udtryk for, at de er idioter med behov for at hævde sig selv på forsvarsløse væsners bekostning. Det gør dem til små tyranner, dem dater man altså ikke.

Hvordan går det med dig? Kan huske du skrev på et tidspunkt for nylig at du nok snart blev single :kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 20. apr 2016, 19:06

Jeg giiiider ikke være single. Men jeg gider heller ikke bruge energi på at finde en.

Det er vel i virkeligheden den allermest ynkelige single, når alt kommer til alt - den som ikke gider det, men som heller ikke gider gøre en indsats for at ændre det.

Jeg har været inde og snage i min eks' sag i dag. Altså jeg vidste godt han var blevet gift, og allerede dengang han blev det, var jeg ligeglad og upåvirket. Men jeg sidder lidt tilbage med en tanke ala "hvorfor er det jeg bliver mere og mere sær og det bliver sværere og sværere for mig at finde en mand, jeg gider"......suk.
1

Tilbage til "Forhold og sex"