Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 17. apr 2016, 14:18

ShuruQ skrev:Jeg bliver også rigtig vred og ikke mindst såret, også derfor jeg vælger at dele det her for at få lov til at rase ud over det.


Dét forstår jeg sandelig godt, du har brug for.

Jeg er godt nok chokeret over din mors manglende pli/situationsfornemmelse/respekt eller hvad nu det er, hun er i akut underskud af, til gengæld er jeg meget imponeret over din måde at håndtere det på. Du klarer det så flot.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. apr 2016, 22:24

Hvorfor dét at åbne en æske med flødeboller lige så forsigtigt, sent om aftenen, nærmest skal lyde som tordenbrag og meteornedslag.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 17. apr 2016, 23:16

Fyrst Eberhard skrev:Det der med at gå rundt og drikke halv liters energidrikke, er det ikke sådan lidt prollet, Ed Hardy -semi lavkulturs agtigt?

Jo, jeg skammer mig også, når jeg køber en halv liter sukkerfri Cult. Det er bare skidegodt til den første nattevagt i rækken - hvor jeg sjældent kan sove nok op til. De andre går fint uden. Men jeg føler mig så prol.

Så står man der med sine økoæg, thisemælk og friskbagte rugbrød, og er rigtig "korrekt". Og så lige 500 ml energidrik :lol:
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 18. apr 2016, 03:43

At jeg altid er tørstig når jeg vågner tidligt.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 18. apr 2016, 10:51

At jeg eftersigende lugter gammelt/møl-agtigt :forvirret: :ad!: Ikke at der kommer fra mig men mit tøj åbenbart. Det mener min vejleder fra profil teamet i hvert fald :gruble:

I don't get it... Men jeg har da skyndt mig at smide min parfume ud i tilfælde af at det er den!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 18. apr 2016, 10:53

2SHY skrev:At jeg eftersigende lugter gammelt/møl-agtigt :forvirret: :ad!: Ikke at der kommer fra mig men mit tøj åbenbart. Det mener min vejleder fra profil teamet i hvert fald :gruble:

I don't get it... Men jeg har da skyndt mig at smide min parfume ud i tilfælde af at det er den!


Ej hvor mærkeligt. Har du spurgt andre? Tænker bare inden du får smidt for meget ud af parfume
Osv.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 18. apr 2016, 10:56

Lykke skrev:
2SHY skrev:At jeg eftersigende lugter gammelt/møl-agtigt :forvirret: :ad!: Ikke at der kommer fra mig men mit tøj åbenbart. Det mener min vejleder fra profil teamet i hvert fald :gruble:

I don't get it... Men jeg har da skyndt mig at smide min parfume ud i tilfælde af at det er den!


Ej hvor mærkeligt. Har du spurgt andre? Tænker bare inden du får smidt for meget ud af parfume
Osv.

Jeg har aldrig hørt det før. Sved var det ikke (det er jeg pænt lykkelig for), alt det tøj jeg har haft på dernede har været nyvasket, jeg har været i bad og vasket hår. Det kan næsten ikke være andet end den, for det er den eneste jeg bruger for tiden og den er også temmelig gammel.

Men jeg ved ikke hvem jeg skal spørge. Min mor genkender det ikke men i og med vi bor sammen kan det tænkes at hun ikke bemærker det. Men hun mente at parfumen godt kunne være en del af det så... Nu håber jeg at det er det og at alle er glade nu
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 18. apr 2016, 11:02

At podningen hos lægen i dag var negativ - jeg har virkelig den der "halsbetændelse-smag" i hals/mund :puke:
0
avdotja
Indlæg: 4929
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14679

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf avdotja » 18. apr 2016, 15:57

2SHY skrev:...
Jeg har aldrig hørt det før. Sved var det ikke (det er jeg pænt lykkelig for), alt det tøj jeg har haft på dernede har været nyvasket, jeg har været i bad og vasket hår. Det kan næsten ikke være andet end den, for det er den eneste jeg bruger for tiden og den er også temmelig gammel.

Men jeg ved ikke hvem jeg skal spørge. Min mor genkender det ikke men i og med vi bor sammen kan det tænkes at hun ikke bemærker det. Men hun mente at parfumen godt kunne være en del af det så... Nu håber jeg at det er det og at alle er glade nu

Ej, en ærgelig beked at få - og en skam at der ikke umiddelbart er nogen du kan spørge som kan be- eller afkræfte det.

En anden mulighed, er at tøjet er for længe om at tørre. Så får det sådan en indelukket, mugagtig lugt som det desværre kan være rigtig svært at slippe af med. Mener jeg brugte noget antimug/rondalon for at slippe af med det, den gang jeg havde en portion tøj der havde lidt den skæbne. Jeg har genkendt lugten i andre menneskers tøj i større eller mindre grad siden, så det er ikke alle der er lige følsomme over for den.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 18. apr 2016, 16:12

avdotja skrev:
2SHY skrev:...
Jeg har aldrig hørt det før. Sved var det ikke (det er jeg pænt lykkelig for), alt det tøj jeg har haft på dernede har været nyvasket, jeg har været i bad og vasket hår. Det kan næsten ikke være andet end den, for det er den eneste jeg bruger for tiden og den er også temmelig gammel.

Men jeg ved ikke hvem jeg skal spørge. Min mor genkender det ikke men i og med vi bor sammen kan det tænkes at hun ikke bemærker det. Men hun mente at parfumen godt kunne være en del af det så... Nu håber jeg at det er det og at alle er glade nu

Ej, en ærgelig beked at få - og en skam at der ikke umiddelbart er nogen du kan spørge som kan be- eller afkræfte det.

En anden mulighed, er at tøjet er for længe om at tørre. Så får det sådan en indelukket, mugagtig lugt som det desværre kan være rigtig svært at slippe af med. Mener jeg brugte noget antimug/rondalon for at slippe af med det, den gang jeg havde en portion tøj der havde lidt den skæbne. Jeg har genkendt lugten i andre menneskers tøj i større eller mindre grad siden, så det er ikke alle der er lige følsomme over for den.

Hmm men det meste af det jeg går i bliver tørretumblet :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 18. apr 2016, 16:17

Hvorfor jeg er så grådlabil? Bevares det er ikke lige min dag i dag, men ingen er døde og ingen skader er sket. Og det er fxcking upassende at rende rundt og tude over det hele uden i det mindste at have en grund. :stoned:
0
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 18. apr 2016, 16:57

Statusopdateringer a la

"Jeg glæder mig SÅÅÅÅ vildt til weekenden/Lorte dag/Rend mig i røven"..

Når folk så spørger hvad der skal ske: "Det skriver jeg ikke her."


Jamen så lad da vær at skriv noget i det hele taget???
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. apr 2016, 10:58

Hvorfor så mange mennesker tænker at en tør og melet chokoladekage er det mest ypperlige at komme med, hvis der skal deles kage ud på en skole. Jøsses hvor har jeg kæmpet mig igennem mange stykker af den type ørkenkage. Og dertil gerne et glas saftevand hvor det rigtige blandingsforhold er 1:4 men i dagens anledning laver vi den i 1:10 - wohoo!
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 19. apr 2016, 13:34

At Folketinget debatterer en udvidelse af den danske krigsindsats, og så sidder der kun en halv snes ærede medlemmer rundt omkring :genert:
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Elvispop » 19. apr 2016, 14:01

Hvordan pokker jeg kan være så betaget, af en kollega på 22 år.
Jeg ku' næsten være hendes far...
0
Så tænd dog for helvede de baglygter

Tilbage til "Generelt"