godtnavn skrev:Helga1 skrev:Det er da dejligt, at glukosebelastningen trods alt kunne flyttes, men synes godt nok også d. 9. Er meget sent, hvis lægen gerne ville have tjekket det hurtigt!
Jeg håber din mand kan trække det store læs ift. Børnene i weekenden, så du kan slappe af i det omfang, du har brug for og ikke forværrer dine smerter- især, hvis du er alene med dem i starten af næste uge.
Ja, jeg tænker at ringe til hospitalet i morgen formiddag og høre om lægen synes det er fint at vente så længe, ellers må de vel kunne sende mig til et andet hospital eller finde en tid, det var også ærgeligt de ingen tider havde i dag eller i morgen så det kunne nås før påske, og ugen efter påske så også er helt proppet. Men tænker at siger lægen jeg skal have den før så må de jo finde en tid et sted.
Weekenden vil jeg slappe af, udover jeg har lovet børnene en tur i Tivoli Men selvom jeg tager med bliver det jo uden tvivl manden der står for det meste, og jeg bliver mest bare taskepasser, de er jo 7 og 4 år så de vil prøve alle de vilde rutchebaner som man jo ikke må som gravid. Vil gerne tage med da jeg ved der kommer en lang periode hvor jeg ikke kan tage med den slags steder. Og så ved børnene godt det bliver en kort tur, og jeg tager bus frem og tilbage hvor jeg normalt cykler. Men den anden wekeend dag står han for, og så står han generelt for det meste, har lidt ondt af ham for tiden fordi han er på fra tidlig morgen til sen aften hver dag for tiden, fordi jeg bidrager med så lidt, det kan ikke være så meget anderledes, men forstår virkelig godt hvis han også er rigtig træt efterhånden.
Håber virkelig hindeløsningen sætter gang i noget, så er der kun ca 20 dage endnu.
I morgen skal jeg besøge min bror på hospitalet, han skulle være kommet hjem men hans infektionstal stiger trods antibiotika så han er stadig i limbo om han får lov at beholde sit ben eller ej, så føler ikke helt jeg kan aflyse besøget til ham da han har det ret skidt, slevom jeg ærligt hellere ville sove hele dagen i morgen Men der bliver tid til en middagslur alligevel
Det er ikke at bidrage med lidt at være højgravid og tage sig af de to børn i har når han er på arbejde
Men det er helt forståeligt hvis I begge er trætte. Man er meget på i den situation - begge - men på hver sin måde.