Misantropen skrev:Mani skrev:Det er i al fald ikke alle pårørende der er a-okay med det: https://www.bt.dk/samfund/dr-vaert-sand ... rkasteligt
Man vil jo aldrig kunne skære alle pårørende over en kam. Nogen vil gerne fortælle deres historie, eller at andre gør det, andre vil ikke. Det adskiller sig ikke fra alle mulige andre sager/emner.
Jeg har aldrig selv hørt Mørkeland pga. den negative omtale af podcasten. Den virker så absurd. Jeg ved dog ikke hvor meget de inddrager og informerer de pårørende når de laver deres udsendelser, om det overhovedet er noget de gør?
Jeg er efterhånden nået til omkring podcast nr 110, og der er vist omkring 270 afsnit.
Jeg er nødt til at holde pause imellem dem; de er -til tider- fjantende, og kan køre ud af tangenter, hvor jeg tænker "SÅ stopper I!", fordi de låser sig fast på een bestemt vinkel.
Samtidig kan de begge til tider være håbløst naive, hvor jeg tænker: "Hvordan kan du ikke vide det?!"
Jeg lytter dog stadig (med nødvendige pauser ), da de er blevet gode til at gå i dybden med de sager, de har med. De har mange detaljer med.
De har også haft specialafsnit: bla med psykolog og advokat.
De kalder (kaldte?) sig selv for samtale-podcast, hvilket de netop er. Det er 2 damer, der dykker ned i drabssager (ikke kun danske) og snakker om dem, med de tanker de nu end får mens de hører den anden fortælle.