Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Er der nogen der har prøvet at købe fra andre lande på Vinted. Hvordan fungerer det? Jeg kan simpelthen ikke se mig ud af hvad jeg gør når der ikke er en køb knap!!
0
- RavenClaw
- Indlæg: 5543
- Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
- Kort karma: 680
- Geografisk sted: Fyyyn
- Likede indlæg: 14358
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
*afsat til hurtigste besked*
Jeg har en 20% rabatkode til Zalando up for grabs. Minimumskøb 600 kr.
Jeg har en 20% rabatkode til Zalando up for grabs. Minimumskøb 600 kr.
Senest rettet af RavenClaw 3. apr 2024, 16:38, rettet i alt 1 gang.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
-
- Indlæg: 611
- Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2316
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
RavenClaw skrev:Jeg har en 20% rabatkode til Zalando up for grabs. Minimumskøb 600 kr.
Kan man bruge den på i forvejen nedsatte varer? Så kunne jeg i givet fald godt være interesseret
0
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Mivsen skrev:MissB skrev:Jeg kan ikke huske hvem herinde der a for lang tid siden - anbefalede mig en bambusunderkjole, men tak. Jeg fik en i julegave og den er skøn
Det var mig tror jeg
Endnu en update: jeg er så vild med den at jeg nu har købt 4 mere. Jeg bruger underkjole hver dag og den her er fantastisk!
1
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
MissB skrev:Mivsen skrev:MissB skrev:Jeg kan ikke huske hvem herinde der a for lang tid siden - anbefalede mig en bambusunderkjole, men tak. Jeg fik en i julegave og den er skøn
Det var mig tror jeg
Endnu en update: jeg er så vild med den at jeg nu har købt 4 mere. Jeg bruger underkjole hver dag og den her er fantastisk!
Hvilken underkjole er det?
0
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Nesnay skrev:MissB skrev:Mivsen skrev:MissB skrev:Jeg kan ikke huske hvem herinde der a for lang tid siden - anbefalede mig en bambusunderkjole, men tak. Jeg fik en i julegave og den er skøn
Det var mig tror jeg
Endnu en update: jeg er så vild med den at jeg nu har købt 4 mere. Jeg bruger underkjole hver dag og den her er fantastisk!
Hvilken underkjole er det?
Det er denne: https://www.boody.dk/collections/kvinde ... ryday-slip
Den kan købes mange forskellige steder online, og Meny er også begyndt at forhandle det. Vores Meny har desværre ikke underkjolen.
Den holder formen virkelig godt, og min første er blevet vasket 2-3 gange ugentligt siden jul, og det er slet ikke til at se på den.
Jeg vil prøve deres trusser næste gang jeg skal have nye.
1
- Fru Himmelblå
- Indlæg: 3098
- Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
- Kort karma: 283
- Likede indlæg: 8717
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Jeg har købt denne kjole og den er så fin! Den skal bruges til et bryllup. Jeg mangler dog nogle sko til.
Jeg kan kun gå i blokhæl eller wedges Derudover skal de sidde nogenlunde fast på foden, så gerne en form for strop om anklen eller andet.
Hvad vil gå godt til kjolen? Hvad er moderne i øjeblikket?
Håber i kan hjælpe!
Og pris er ligegyldigt.
Jeg kan kun gå i blokhæl eller wedges Derudover skal de sidde nogenlunde fast på foden, så gerne en form for strop om anklen eller andet.
Hvad vil gå godt til kjolen? Hvad er moderne i øjeblikket?
Håber i kan hjælpe!
Og pris er ligegyldigt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
0
Tryk på *
-
- Indlæg: 611
- Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2316
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.
0
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.
Kræver det ikke en ny mailadresse?
0
Tryk på *
-
- Indlæg: 611
- Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2316
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Spjaerten skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.
Kræver det ikke en ny mailadresse?
Det vil jeg tro, men det kan man vel også nemt lave?
Selvfølgelig ikke i det uendelige, men hvis man kan komme omkring problemet med at oprette en ny konto og ditto mailadresse en enkelt gang, så ville jeg da forsøge det.
0
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.
Kræver det ikke en ny mailadresse?
Det vil jeg tro, men det kan man vel også nemt lave?
Selvfølgelig ikke i det uendelige, men hvis man kan komme omkring problemet med at oprette en ny konto og ditto mailadresse en enkelt gang, så ville jeg da forsøge det.
Det skete for mig for et år siden. Jeg oprettede en ny, hvor alle betalingsmuligheder igen var tilgængelige. Den sidste måned har det kun været bankoverførsel igen. Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg skylder dem ingen penge, har altid betalt til tiden og har ikke særligt mange returneringer, som nogle mener kan være skyld i det. De kan ikke selv give et svar på hvorfor, andet end at det er noget deres system gør automatisk og “man kan vente og se om det ændrer sig…”
Jeg har prøvet at lave en ny profil igen, men denne gang hjalp det ikke, eneste betalingsmulighed er bankoverførsel.
0
-
- Indlæg: 611
- Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2316
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Nigleb skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.
Kræver det ikke en ny mailadresse?
Det vil jeg tro, men det kan man vel også nemt lave?
Selvfølgelig ikke i det uendelige, men hvis man kan komme omkring problemet med at oprette en ny konto og ditto mailadresse en enkelt gang, så ville jeg da forsøge det.
Det skete for mig for et år siden. Jeg oprettede en ny, hvor alle betalingsmuligheder igen var tilgængelige. Den sidste måned har det kun været bankoverførsel igen. Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg skylder dem ingen penge, har altid betalt til tiden og har ikke særligt mange returneringer, som nogle mener kan være skyld i det. De kan ikke selv give et svar på hvorfor, andet end at det er noget deres system gør automatisk og “man kan vente og se om det ændrer sig…”
Jeg har prøvet at lave en ny profil igen, men denne gang hjalp det ikke, eneste betalingsmulighed er bankoverførsel.
Hvor irriterende. De må da også miste kunder på det. Det er også underligt, når det tilsyneladende er ubegrundet fra deres side. Jeg kunne forstå det, hvis nu man bestilte bunker af varer, for derefter at returnere hovedparten, og det skete gentagne gange, at de så udelukkede én fra at købe på faktura/kredit. Eller sløjfede muligheden for gratis retur. Det virker bare ulogisk at ekskludere muligheden for kortbetaling.
Senest rettet af Boevsedragen 13. apr 2024, 19:18, rettet i alt 1 gang.
0
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
Boevsedragen skrev:Nigleb skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.
Kræver det ikke en ny mailadresse?
Det vil jeg tro, men det kan man vel også nemt lave?
Selvfølgelig ikke i det uendelige, men hvis man kan komme omkring problemet med at oprette en ny konto og ditto mailadresse en enkelt gang, så ville jeg da forsøge det.
Det skete for mig for et år siden. Jeg oprettede en ny, hvor alle betalingsmuligheder igen var tilgængelige. Den sidste måned har det kun været bankoverførsel igen. Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg skylder dem ingen penge, har altid betalt til tiden og har ikke særligt mange returneringer, som nogle mener kan være skyld i det. De kan ikke selv give et svar på hvorfor, andet end at det er noget deres system gør automatisk og “man kan vente og se om det ændrer sig…”
Jeg har prøvet at lave en ny profil igen, men denne gang hjalp det ikke, eneste betalingsmulighed er bankoverførsel.
Hvor irriterende. De må da også miste kunder på det. Det er også underligt, når det tilsyneladende er ubegrundet fra deres side. Jeg kunne forstå det, hvis nu man bestilte bunker af varer, for derefter at returnere hovedparten, og det skete gentagne gange. Dog virker det stadig ulogisk at ekskludere muligheden for kortbetaling.
Jeg blev også smidt på bankoverførsel for noget tid siden. Jeg oprettede en ny profil, der kan jeg betale med bankoverførsel eller mobilepay, ikke kort. Det er meget mærkeligt, og man kan ikke få en forklaring. Kort og mobilepay burde jo være det samme.
0
-
- Indlæg: 611
- Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2316
Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger
MOGA skrev:Boevsedragen skrev:Nigleb skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Boevsedragen skrev:Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.
Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt
Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.
Kræver det ikke en ny mailadresse?
Det vil jeg tro, men det kan man vel også nemt lave?
Selvfølgelig ikke i det uendelige, men hvis man kan komme omkring problemet med at oprette en ny konto og ditto mailadresse en enkelt gang, så ville jeg da forsøge det.
Det skete for mig for et år siden. Jeg oprettede en ny, hvor alle betalingsmuligheder igen var tilgængelige. Den sidste måned har det kun været bankoverførsel igen. Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg skylder dem ingen penge, har altid betalt til tiden og har ikke særligt mange returneringer, som nogle mener kan være skyld i det. De kan ikke selv give et svar på hvorfor, andet end at det er noget deres system gør automatisk og “man kan vente og se om det ændrer sig…”
Jeg har prøvet at lave en ny profil igen, men denne gang hjalp det ikke, eneste betalingsmulighed er bankoverførsel.
Hvor irriterende. De må da også miste kunder på det. Det er også underligt, når det tilsyneladende er ubegrundet fra deres side. Jeg kunne forstå det, hvis nu man bestilte bunker af varer, for derefter at returnere hovedparten, og det skete gentagne gange. Dog virker det stadig ulogisk at ekskludere muligheden for kortbetaling.
Jeg blev også smidt på bankoverførsel for noget tid siden. Jeg oprettede en ny profil, der kan jeg betale med bankoverførsel eller mobilepay, ikke kort. Det er meget mærkeligt, og man kan ikke få en forklaring. Kort og mobilepay burde jo være det samme.
Det er i hvert fald svært at se, hvad de som firma skulle vinde på det.
1