Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 19. apr 2016, 20:43

Delfin skrev:Om der findes publikum til verdens længste film. Traileren varer kun 7 timer og 20 minutter http://politiken.dk/kultur/filmogtv/ECE ... -minutter/


:forvirret2:
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at der nok skulle findes en psykopat dansklærer et eller andet sted, der gav den som analyseopgave :8:
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 19. apr 2016, 20:46

Bimmerdyret skrev:
Delfin skrev:Om der findes publikum til verdens længste film. Traileren varer kun 7 timer og 20 minutter http://politiken.dk/kultur/filmogtv/ECE ... -minutter/


:forvirret2:
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at der nok skulle findes en psykopat dansklærer et eller andet sted, der gav den som analyseopgave :8:


Så onde kan ingen da være :nerve:
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 19. apr 2016, 21:00

ShuruQ skrev:
Bimmerdyret skrev:
Delfin skrev:Om der findes publikum til verdens længste film. Traileren varer kun 7 timer og 20 minutter http://politiken.dk/kultur/filmogtv/ECE ... -minutter/


:forvirret2:
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at der nok skulle findes en psykopat dansklærer et eller andet sted, der gav den som analyseopgave :8:


Jeg skal steriliseres NU.


2020 er det ikke omkring den tid, hvor din ældste skal til at lave den slags opgaver? :-D


Jeg undrer mig over, hvordan det kan tage yderligere 4 år at lave en film, hvor der ikke sker noget.
0
14 11 14
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf MissHelenaVon » 19. apr 2016, 21:02

Jeg undrer mig i den grad over, at der er et behov for, at lave et program der hedder:

KYS, KNALD & KÆRLIGHED :tie:

Seriøst stop Jer selv!! Og dernæst undrer jeg mig over, hvem helv*** melder sig til et sådant program??? :gruble:

Lækkert og stå og snave med 10 (deromkring) fremmede mænd :puke:, med bind for øjnene på TV - ja jeg undrer mig virkelig meget!!!
9
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 19. apr 2016, 21:10

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
Bimmerdyret skrev:
Delfin skrev:Om der findes publikum til verdens længste film. Traileren varer kun 7 timer og 20 minutter http://politiken.dk/kultur/filmogtv/ECE ... -minutter/


:forvirret2:
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at der nok skulle findes en psykopat dansklærer et eller andet sted, der gav den som analyseopgave :8:


Jeg skal steriliseres NU.


2020 er det ikke omkring den tid, hvor din ældste skal til at lave den slags opgaver? :-D


Man skulle have været synsk.

Men er det så nu jeg for en gangs skyld skal glæde mig over han bor hos sin far :devil:?


Han ringer nok til moar for hjælp, og så er du nødt til at se den :deer:


Om lidt kommer der nogen og beder os lave en ny tråd, så nu siger jeg godnat :wave:
0
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 19. apr 2016, 23:34

Lismaens skrev:Hvordan jeg finder koordinaterne på et bestemt sted... :gruble: :genert:

Jeg ved ikke, om der er smartere måder - eller hvordan det virker på en tlf. - eller hvordan, hvis det er ude i skoven eller sådan noget.
Men på PC, hvis du klikker på en adresse på et Google-kort, så kommer der et lille skilt frem med det.

coordinates.png


Hvis det ikke er godt nok, kan du måske bruge denne side: http://www.gps-coordinates.net/
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 20. apr 2016, 00:10

Hvorfor supositorier ikke er runde i begge ender?
"Den flade ende skal ind først"
Ja, men for helvede; det fatter ingen jo! Når der er behov for at pointere det kraftigt i vejledningen og apotekspersonalet er instrueret i at forklare det grundigt og det STADIG er en udbredt misforståelse at den runde ende skal ind først, burde man så ikke genoverveje designet??
Og nej, det føles ikke "lige sådan" at stoppe den spidskantede flossede del ind først, for jeg har faktisk følelse i røvhullet og kan rapportere om enddog stor forskel!
Så lav den dog rund i begge ender. Det er simpelthen så torske idiotisk det der!
Desuden så jeres "så bliver den nemmere inde for peristektalbevægelserne bliver ikke provokeret når den runde ende er nedad" skal I bare lukke revnen med.
Det føles lige så meget som om man, tadaa, har noget siddende i tarmen, som burde ud.
Gah!
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 20. apr 2016, 09:00

Jeg undrer mig over, om der sidder nogle designere i medicinalfirmaerne og konkurrerer om, hvem der kan lave den emballage, der er mest umulig at åbne. Om de sidder i frokostpausen og godter sig fnisende over deres seneste påfund.
4
14 11 14
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 20. apr 2016, 10:43

Hvorfor jeg åbenbart har haft behov for at sove 10 timer :træt:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 20. apr 2016, 14:08

Hvorfor så mange Københavnere er SÅ dovne? Nej, så langt er der ikke til Vanløse, Valby eller Bellahøj.. :nerve:
1
...
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 20. apr 2016, 15:35

Hvorfor det er helt okay at skrive at folk fortjener en flad/en lussing. Tænker fx på Luksusfældentråden. Altså ja, menneskerne er måske ikke særlig kloge, tager dumme beslutninger. Men derfra, og så til at de skal have en flad!?
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 20. apr 2016, 15:37

Jeg undrer mig over at opfordringer til at dræbe andre, ikke overtræder Facebooks fællesskabsregler :stoned:
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Avino » 20. apr 2016, 17:16

kidkomb skrev:Hvorfor supositorier ikke er runde i begge ender?
"Den flade ende skal ind først"
Ja, men for helvede; det fatter ingen jo! Når der er behov for at pointere det kraftigt i vejledningen og apotekspersonalet er instrueret i at forklare det grundigt og det STADIG er en udbredt misforståelse at den runde ende skal ind først, burde man så ikke genoverveje designet??
Og nej, det føles ikke "lige sådan" at stoppe den spidskantede flossede del ind først, for jeg har faktisk følelse i røvhullet og kan rapportere om enddog stor forskel!
Så lav den dog rund i begge ender. Det er simpelthen så torske idiotisk det der!
Desuden så jeres "så bliver den nemmere inde for peristektalbevægelserne bliver ikke provokeret når den runde ende er nedad" skal I bare lukke revnen med.
Det føles lige så meget som om man, tadaa, har noget siddende i tarmen, som burde ud.
Gah!


:dåne:
Tro mig. Vi som personale i institutioner- er lige så uforstående , som du.
Det er fuldstændigt vanvittigt.
Jeg troede- i mange år- at det var den runde ende, som skulle indføres. Indtil en kollega forklarede, at det var den der, væmmeligt flossede- flade og fuldstændigt uindførende del- der skulle indføres. :forvirret:
Uanset, hvilken del- der bliver indført, vil det altid føles som om du skal s****.
:-D
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 20. apr 2016, 17:21

Avino skrev:
kidkomb skrev:Hvorfor supositorier ikke er runde i begge ender?
"Den flade ende skal ind først"
Ja, men for helvede; det fatter ingen jo! Når der er behov for at pointere det kraftigt i vejledningen og apotekspersonalet er instrueret i at forklare det grundigt og det STADIG er en udbredt misforståelse at den runde ende skal ind først, burde man så ikke genoverveje designet??
Og nej, det føles ikke "lige sådan" at stoppe den spidskantede flossede del ind først, for jeg har faktisk følelse i røvhullet og kan rapportere om enddog stor forskel!
Så lav den dog rund i begge ender. Det er simpelthen så torske idiotisk det der!
Desuden så jeres "så bliver den nemmere inde for peristektalbevægelserne bliver ikke provokeret når den runde ende er nedad" skal I bare lukke revnen med.
Det føles lige så meget som om man, tadaa, har noget siddende i tarmen, som burde ud.
Gah!


:dåne:
Tro mig. Vi som personale i institutioner- er lige så uforstående , som du.
Det er fuldstændigt vanvittigt.
Jeg troede- i mange år- at det var den runde ende, som skulle indføres. Indtil en kollega forklarede, at det var den der, væmmeligt flossede- flade og fuldstændigt uindførende del- der skulle indføres. :forvirret:
Uanset, hvilken del- der bliver indført, vil det altid føles som om du skal s****.
:-D


Det mest tåbelige ved det, er at det er præcis samme indhold i begge ender, så reelt set kan det jo være bedøvende lige meget. Jeg synes da fint, den finder derop, hvor den skal, når man vender den med den runde ende først. Med andre ord sked ( :D ) jeg på det dengang, jeg havde brug for dem i perioder.
3
14 11 14
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 20. apr 2016, 17:26

Den skal ikke ind med den flade ende, fordi det er nemmere (for det er det ikke) Den skal ind med den flade ende først, for at den runde ende skal vende nedad inde i tarmen. For så bliver den ikke så nemt skubbet ud igen.
(Selvom det lyder sært. Det er noget med om tarmen tror det er noget der SKAL ud eller noget der kan vente.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"