Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Annione » 17. apr 2016, 00:21

Frkvira skrev:At slå mit køleskab ihjel. Hold nu kæft hvor det larmer :s



Åh :dåne: At slå et køleskab hjel-tråden :dåne:



Jeg overvejer hvad jeg vejer. Har ikke vejet mig siden nytåret, og synes jeg er blevet lidt mindre - men jeg ved ikke hvor jeg skal finde en vægt. Så mit kalorie-indtag falder og falder i madlog, fordi jeg ikke vejer mindre... :(
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Annione » 17. apr 2016, 00:25

Smiling_Goat skrev:Jeg har virkelig lyst til at skrue helt op for anlægget kl. 10.

Jeg bor ved siden af og over idioter, der elsker at feste i hverdagene og generelt larmer. Jeg sidder konstant med høretelefoner på (virkelig alle døgnets vågne timer,) fordi jeg ellers kan høre deres lorte-gangsterrap, radio og hund, der ikke kan lide at være alene hjemme.

I nat har min nabo så haft gæster hele natten, som har snakket højt, og vækket mig adskillige gange. Kl. 6 gav jeg op og stod op. Jeg er fuldstændig smadret. Jeg kan nærmest ikke fokusere. Derefter begyndte de så derinde at også skrue helt op for musik med rungende bas med forskellige intervaller, og nu spiller de så rigtig høj musik. Jeg er så træt, jeg kunne græde.

Jeg flytter til 1. maj, og jeg overvejer for første gang, at skrue helt op for anlægget kl. 10 i dag. Når jeg formoder min nabo endelig er gået i seng. Jeg ved godt, det er pisse umodent, og jeg bør lade være, men jeg er så træt. Jeg har snakket med både underbo og nabo adskillige gange uden effekt, og jeg er så træt. Jeg ved også godt, at det er urimeligt at mene, min nabo ikke må have gæster om natten, men det er bare en kulmination på den konstante larm. Hans hund står i forvejen og larmer af alene-hjemme-angst hele fucking dagen, mens han har skruet højt op for radioen. Underboen larmer lige så meget (hvis ikke mere) med høj gangsterrap på alle tider af døgnet.

Det er kun nabo og underbo, der vil blive generet af musikken, og tanken om, at de ikke får lov til at sove fryder mig. Desværre.. Den giver mig sådan en helt boblende fryd, fordi jeg qua deres larm om natten ved, at de sover om dagen. Det er dog imidlertid i orden ift. husreglerne at spille høj musik efter kl. 10.. Så.. :genert:
Jeg har desuden ikke en eneste gang spillet høj musik i al den tid, jeg har boet her, netop af hensyn til naboer. Så tanken om, at jeg kan genere dem, som de har gjort mit liv til et helvede det sidste år, uden at de i virkeligheden kan brokke sig, fordi jeg følger reglerne og i øvrigt ikke har for vane at larme, er reeeeeet fed.

Man må meget gerne tale mig fra min umodne adfærd lige nu. Jeg er bare for træt til at gøre det selv.

Edit: Nå, den plan holder vist ikke. De er stadig i gang her kl. 9.50.. Jeg er oprigtigt imponeret over deres udholdenhed.


Jeg ville ikke have det fjerneste problem med at ringe til politiet. Hver gang.

Øv, hvor er det godt du snart flytter!

Endte du med at spille høj musik? Det havde jeg gjort.

Jeg havde også hoppet i gulvet. Og boret i væggen. Og banket på radiatoren - med en hammer.
4
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 17. apr 2016, 16:47

Om jeg skal have slik her til aften.

Der er vist 50-60 kr. tilbage i madpungen til resten af ugen, dvs til i dag.
0
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daflo » 17. apr 2016, 18:19

Om det kan betale sig at forsøge at klage over Ryanairs behandling af bagage.

Vores fly blev aflyst, og vi måtte flyve med Ryanair i stedet. De valgte bogstavelig talt at kaste vores barnevogn ud af flyet, en medpassagerer så det. Stangen der holder hjulet blev fuldstændig bøjet, så den kan ikke køre længere :(

Med Ryanair har jeg bare næsten opgivet på forhånd.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 13:24

Daflo skrev:Om det kan betale sig at forsøge at klage over Ryanairs behandling af bagage.

Vores fly blev aflyst, og vi måtte flyve med Ryanair i stedet. De valgte bogstavelig talt at kaste vores barnevogn ud af flyet, en medpassagerer så det. Stangen der holder hjulet blev fuldstændig bøjet, så den kan ikke køre længere :(

Med Ryanair har jeg bare næsten opgivet på forhånd.

Jeg kan godt forstå det, men jeg ville nok gøre det - bare, så de kunne bruge en masse tid på at behandle min klage.

Er det i øvrigt Ryanair selv, der håndterer bagage? Mange andre har jo udliciteret den del af driften.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 13:25

Om jeg skal tage i sommerhus i morgen formiddag. Hvis jeg gør det, kan jeg være der til onsdag middag. Hvis jeg gør det og aflyser en frisøraftale, kan jeg være der til torsdag eftermiddag.

Jeg skal derned på fredag med en veninde, så jeg er ikke i underskud af ture, men omvendt ville det være fint at komme ned at gøre huset klar, slå græs osv., så det ikke skal gøres, når der er en gæst.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 18. apr 2016, 14:55

Om jeg skal lave risengrød eller ovnbagte kartofler:gruble:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daflo » 18. apr 2016, 19:16

Rapfisk skrev:Jeg kan godt forstå det, men jeg ville nok gøre det - bare, så de kunne bruge en masse tid på at behandle min klage.

Er det i øvrigt Ryanair selv, der håndterer bagage? Mange andre har jo udliciteret den del af driften.


Jeg ved faktisk ikke om det er dem selv eller andre der håndterer bagagen. Men det er dem jeg skal klage til, suk.

Jeg undersøgte det lidt igår og ifølge deres hjemmeside kan man KUN klage, hvis man også har klaget til Ryanair personale i lufthavnen da man fik bagagen. Men der var ingen steder jeg kunne henvende mig, så jeg har ikke et klagenummer jeg kan taste ind i deres system. Derfor kan en klage slet ikke påbegyndes, de har sikret sig godt :stoned:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 20. apr 2016, 11:34

Om jeg skal købe en billet til Anders Matthesens nye show og tage alene afsted
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Novella » 20. apr 2016, 18:18

Om jeg skal gå i gang med at lægge penge til side til en virkelig motherfucker af en fest. Jeg kunne godt have lyst til det. Har hverken holdt min 25 års, min 30 års eller noget af mine bryllupper.
3
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 20. apr 2016, 19:24

Om jeg skal lave og drikke en kop kaffe.

Jowjow, tænkes skam store tanker på en onsdag.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf LadyFox » 20. apr 2016, 19:36

Om jeg skal gå ned i kiosken efter en snack eller fem?
0
...
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Annione » 21. apr 2016, 21:14

...om det er okay at synes det er træls, når alle bare er gravide...?

Hvorfor skal folk have så mange børn..?!
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Firebird » 21. apr 2016, 21:21

Annione skrev:...om det er okay at synes det er træls, når alle bare er gravide...?

Hvorfor skal folk have så mange børn..?!


Hvad med at fyre op under doktormanden? Just asking. :genert:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Annione » 21. apr 2016, 23:11

Firebird skrev:
Annione skrev:...om det er okay at synes det er træls, når alle bare er gravide...?

Hvorfor skal folk have så mange børn..?!


Hvad med at fyre op under doktormanden? Just asking. :genert:


Vi skal ikke have børn. Og vi er glade og tilfredse med den her beslutning.

Alligevel føler jeg mig gået bag ud af dansen hver eneste gang folk bliver gravide....
0

Tilbage til "Generelt"