Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15309
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1244
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25633

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 20. apr 2016, 17:29

Det har min tarm så ikke læst :D

(men jeg kender godt begrundelsen)
1
14 11 14
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 20. apr 2016, 18:10

Over hvad Lama har skrevet herinde og hvorfor der står "slettet" ved mange af indlæggene.
15
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bøtte » 20. apr 2016, 19:16

Det er vist stort set alle hendes indlæg hun har slettet.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 20. apr 2016, 19:17

Jeg undrer mig over den mand, som jeg og min ven var i byen med sidste weekend. Nu har han lige sendt mig en besked: "Hej. Du er stille. Du må gerne sige, hvis jeg har gjort noget?".

Ørhmm, behøver jeg? Du svinede mig til, da du ikke havde held med at score mig. Du truede alle mænd, jeg talte med i baren. Og aftenen endte med du fik et par på hovedet af én af de mænd, som du havde provokeret. Og nu spørger du, om du har gjort noget galt?

Ej men, det er jo virkelig bare så dumt, at jeg næsten kun kan grine.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lisva » 20. apr 2016, 19:34

Jeg undrer mig meget, når folk poster private beskeder offentligt på Facebook. "Se disse blomsterkrukker, Lennart, er det ikke lige noget for os?" eller "Jeg siger tak til Mette for en formidabel gang risotto". :wacko:
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24410

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 20. apr 2016, 19:36

Ado skrev:Jeg undrer mig over den mand, som jeg og min ven var i byen med sidste weekend. Nu har han lige sendt mig en besked: "Hej. Du er stille. Du må gerne sige, hvis jeg har gjort noget?".

Ørhmm, behøver jeg? Du svinede mig til, da du ikke havde held med at score mig. Du truede alle mænd, jeg talte med i baren. Og aftenen endte med du fik et par på hovedet af én af de mænd, som du havde provokeret. Og nu spørger du, om du har gjort noget galt?

Ej men, det er jo virkelig bare så dumt, at jeg næsten kun kan grine.



Det minder mig om en gang med ham min skønne eks, der vågnede op efter en fest og spurgte i sjov "nå, lavede jeg så noget dumt i går?"

Tjae, let me recap.


Du stjal sprut fra min moster og onkel til en familiefest (fandt jeg ud af bagefter. Han påstod i hvert fald at han havde stjålet det - han kunne i princippet godt have fået det og løjet om det for at gøre mig utilpas :stoned: )
Han lagde an på værtens kæreste - mens både jeg og værten var der og kunne høre det hele.
(Vi startede til familiefest og herefter til fest hos en af hans gamle kammerater som han ikke havde set i en del år. )
Du blev meget mere fuld end alle andre og var pinlig og smed øldåser tværs igennem lokalet.
Du langede din bedste kammerat en på låget og I var ved at komme op og slås, vi måtte skille jer fysisk ad (og det er tankevækkende at jeg havde fat i kammeraten fordi jeg, i underbevidstheden vidste at han ikke ville gøre mig noget!)
Du kunne ikke stå på dine ben og vi måtte forlade festen mens jeg på 1.60 næsten bar dine 1.90 og måtte stå og holde rundt om en lygtepæl mens vi ventede på en taxa.
Du svinede alle dine venner til da vi prøvede at fikse det i mellem jer.

Men hey, det var en af de gange hvor det ikke gik ud over mig - andet end ydmygelsen som dog var ret så total. Vi så ikke den gamle kammerat igen.


Men ja, du lavede noget dumt i går. Spasser.
Senest rettet af Moxy-lady 20. apr 2016, 21:03, rettet i alt 1 gang.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22020

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 20. apr 2016, 19:37

ShuruQ skrev:Java.

Hver gang det skal opdateres, det sker aldrig alligevel. Opdatering fuldendt men når det skal i brug beder dem igen om opdatering. Sådan har det altid været 9/10 gange. Hader Java :P.

Men man behøver det jo næsten aldrig mere. Kan du ikke bare deaktivere det?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7471
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 826
Likede indlæg: 19525

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 20. apr 2016, 21:37

Den kærlighed og tilknytning folk kan have til deres dyr. Jeg har det ikke selv sådan med mine dyr, så det er selvfølgelig ikke så mærkeligt at jeg ikke kan sætte mig ind i det.
Men fx er min veninde lige flyttet hjemmefra, og hun fortalte at hun virkelig virkelig savnede sin hund, faktisk mere end sin familie. Hun kunne slet ikke forstå at jeg ikke havde det på samme måde med min hund, og jeg kunne ikke forstå hende :P
Eller min anden veninde, der mistede sin hund for nogen måneder siden. Hendes familie havde haft den i 15år, så selvfølgelig var de kede af det, det er klart. Men jeg havde bare svært ved at sætte mig ind i at hun blev SÅ ked af det, og var ked af det i lang tid. Da vi mistede vores hund vi havde haft fra jeg var 6 til jeg var 20, var jeg også ked af det, men ikke mere end at det var gået over dagen efter.

Nogen gange føler jeg mig sgu lidt kold i røven :genert: Det er helt vildt, hvordan man kan havde det så forskelligt med sine dyr.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 21. apr 2016, 09:00

Om jeg tilhører en komplet uoplyst minoritet af kvinder, siden jeg ikke kan finde noget som helst interessant i dameblade. Jeg sidder aktuelt med et Femina, jeg har fået i en goodiebag, og jeg har ikke set en eneste tekst eller emne, der fangede mig. Jeg vil hellere læse Kristeligt Dagblad.
10
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22020

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 21. apr 2016, 09:08

Lemonella skrev:Jeg undrer mig over, hvorfor Pia Olsen Dyhr har været inde på min Facebook side og opfordret mig til, at synes godt om hendes side. :gruble:

Du havde lige noget om hende i går på News i "Den Digitale Dagsorden", hvor de sagde, at hun var meget fremme i skoene på sociale medier. Jeg hørte ikke så grundigt efter (det var vist mest noget med, at hun og Samuelsen var længst fremme med SnapChat eller måske Instagram ... :gruble: )

Jeg kan for øvrigt meget godt lide hende - hun er bare dårlig til at holde store taler, men i mindre diskussioner eller interviews, virker hun faktisk rigtig god (i en meget svær situation for hendes parti).
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 21. apr 2016, 09:41

ShuruQ skrev:
Novella skrev:Om jeg tilhører en komplet uoplyst minoritet af kvinder, siden jeg ikke kan finde noget som helst interessant i dameblade. Jeg sidder aktuelt med et Femina, jeg har fået i en goodiebag, og jeg har ikke set en eneste tekst eller emne, der fangede mig. Jeg vil hellere læse Kristeligt Dagblad.


Vi kan danne en minoritetsklub. Jeg tilhører uden tvivl den minoritet du nævner der.

Bortset fra jeg hellere vil læse et Anders And blad :P.


Hvem ER det egentlig, der læser de der magasiner nutildags? Seriøst, jeg kender ikke en eneste, der ville købe Femina eller Alt for Damerne eller hvad de hedder. Jeg var, i forbindelse med noget mulig annoncering, inde og tjekke oplagstal på nogle af dem for nylig, og de har da læsere. Jeg forstår bare ikke hvem.

(Men Kristelig Dagblad er i øvrigt en ret god avis).
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22020

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 21. apr 2016, 10:48

Ja, det er svært at forstå damebladsfascinationen :gruble:
Men den er der helt sikkert hos mange. Vores børn fandt hurtigt ud af, hvis de skulle have lov til et eller andet, der ellers ville være kontroversielt, så var absolut det bedste tidspunkt at spørge, når min kone lige havde fået en stak af de billedblade, der gik på omgang i familien - så svarede hun nemlig bare distræt hen for sig "hmør!", hvilket naturligvis kun kunne tolkes som et klart ja :)
Og hun er ellers i Weekendavis- og DR2-segmentet!

EDIT: Det skal dog siges, at jeg også er stødt på to medlemmer af den mandlige species, der også kunne sidde og læse dem fra ende til anden.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. apr 2016, 11:18

Denne familie, fra en reklame på Danske Banks hjemmeside. Helt ærligt, de ser simpelthen så hysteriske og grimme ud. De ligner sådan en familie som ingen gider at kende og som alle forsøger at undgå når de er ude :-D

vildt.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 21. apr 2016, 11:23

2SHY skrev:At jeg eftersigende lugter gammelt/møl-agtigt :forvirret: :ad!: Ikke at der kommer fra mig men mit tøj åbenbart. Det mener min vejleder fra profil teamet i hvert fald :gruble:

I don't get it... Men jeg har da skyndt mig at smide min parfume ud i tilfælde af at det er den!


Din vejleder har simpelthen fortalt dig, at du lugter?? WTF!? Har du forsøgt dig med at fortælle vedkommende, at du ikke kan lide han/hendes hår og så se, om vedkommende ser at få sig en ny frisure, du kan bifalde ...?

Aj, sorry. Men jeg synes virkelig, det dér lyder som grænseoverskridende adfærd. Det er jo for fanden ikke, fordi du ikke plejer din personlige hygiejne. Sidder og bliver lidt fortørnet på dine vegne ...
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 21. apr 2016, 11:25

Dirtylittledevil skrev:Denne familie, fra en reklame på Danske Banks hjemmeside. Helt ærligt, de ser simpelthen så hysteriske og grimme ud. De ligner sådan en familie som ingen gider at kende og som alle forsøger at undgå når de er ude :-D

vildt.jpg


:8: Danske Bank, alligevel ... Jeg var umiddelbart helt sikker på, det billede var fra en eller anden tysk reklame for et helt sikkert meget syntetisk produkt ...
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"