LadyFox skrev:Er Scoot and Ride pengene værd?
Vi er glade for den. Vores fireårig bruger den stadig, men som løbehjul (hvor den dog er en my for lille).
Den etårige er virkelig glad for den i løbecykel udgaven.
LadyFox skrev:Er Scoot and Ride pengene værd?
Alphilia skrev:Hvilken løbecykel har I været glade for til en 2,5 årig?
Alphilia skrev:Hvilken løbecykel har I været glade for til en 2,5 årig?
Pippi_Langstrømpe skrev:Og en anden ting, der var god på flyveturene med en dreng, der er glad for maskiner og biler: vej-tape og div. køretøjer.
Der gik en del tid med at lege med biler og køre rundt på vejene.
Hattie skrev:Vi mangler en uroholder til puslebord?
Vi har fået en uro, der skal på holderen, men kan ikke gennemskue om vi bare skal købe en billig uro og pille uroen af?
Dobbeltkonfekt skrev:UV-dragter med SPF, er der nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med nogle specifkke mærker der? Det samme gælder solhatte (uden snor). Jeg skal til at have købt til mine unger, så vi kan komme ud og nyde det gode vejr fra vandkanten
LadyFox skrev:Dobbeltkonfekt skrev:UV-dragter med SPF, er der nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med nogle specifkke mærker der? Det samme gælder solhatte (uden snor). Jeg skal til at have købt til mine unger, så vi kan komme ud og nyde det gode vejr fra vandkanten
Jeg har været glad for Petit Crabe
Dobbeltkonfekt skrev:UV-dragter med SPF, er der nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med nogle specifkke mærker der? Det samme gælder solhatte (uden snor). Jeg skal til at have købt til mine unger, så vi kan komme ud og nyde det gode vejr fra vandkanten
godtnavn skrev:Vi gik af med vores Trip Trap stol efter vi mistede vores datter i maven og vi besluttede at vi ikke turde prøve igen. Men nu er lillebror alligevel kommet, og vi har ikke nogen stol. Vi havde helt sikkert brugt Trip-trappen hvis vi havde gemt den, men den er egentlig lidt stor og kluntet især nu hvor vi skal være 5 der spiser i vores lille køkken, så en mindre stol eller en der nemt kan klappes sammen ville være at foretrække når vi nu skal købe noget nyt (evt brugt men I ved hvad jeg mener).
Har set den der hedder Kaos, men er i tvivl om der er for dårlig fodstøtte, altså om det passer til små børn det ligner der er for lang til første trin. Men nogen der kan anbefale den? Eller en anden lille eller sammenklappelig babystol?
Den behøver ikke være pæn-pæn, dog pænere end Ikea stolen Som er udelukket af andre grunde også.
godtnavn skrev:Vi gik af med vores Trip Trap stol efter vi mistede vores datter i maven og vi besluttede at vi ikke turde prøve igen. Men nu er lillebror alligevel kommet, og vi har ikke nogen stol. Vi havde helt sikkert brugt Trip-trappen hvis vi havde gemt den, men den er egentlig lidt stor og kluntet især nu hvor vi skal være 5 der spiser i vores lille køkken, så en mindre stol eller en der nemt kan klappes sammen ville være at foretrække når vi nu skal købe noget nyt (evt brugt men I ved hvad jeg mener).
Har set den der hedder Kaos, men er i tvivl om der er for dårlig fodstøtte, altså om det passer til små børn det ligner der er for lang til første trin. Men nogen der kan anbefale den? Eller en anden lille eller sammenklappelig babystol?
Den behøver ikke være pæn-pæn, dog pænere end Ikea stolen Som er udelukket af andre grunde også.
Kerrigan skrev:godtnavn skrev:Vi gik af med vores Trip Trap stol efter vi mistede vores datter i maven og vi besluttede at vi ikke turde prøve igen. Men nu er lillebror alligevel kommet, og vi har ikke nogen stol. Vi havde helt sikkert brugt Trip-trappen hvis vi havde gemt den, men den er egentlig lidt stor og kluntet især nu hvor vi skal være 5 der spiser i vores lille køkken, så en mindre stol eller en der nemt kan klappes sammen ville være at foretrække når vi nu skal købe noget nyt (evt brugt men I ved hvad jeg mener).
De har Nomi-stolen i vuggestuen, som i øvrigt også er Stokke ligesom Tripp Trapp, og den er både lettere vægtmæssigt, men også designmæssigt. Nem at indstille og fylder mindre.
Og omtrent i samme prisleje.