“Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Brugeravatar
Kerrigan
Kort karma: 620
Likede indlæg: 12256

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf Kerrigan » 15. apr 2024, 17:05

LadyFox skrev:Er Scoot and Ride pengene værd?

Vi er glade for den. Vores fireårig bruger den stadig, men som løbehjul (hvor den dog er en my for lille).
Den etårige er virkelig glad for den i løbecykel udgaven.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 281
Likede indlæg: 3194

Indlægaf Alphilia » 22. apr 2024, 15:10

Hvilken løbecykel har I været glade for til en 2,5 årig?
0
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 694
Likede indlæg: 7835

Indlægaf Neenah » 22. apr 2024, 15:14

Alphilia skrev:Hvilken løbecykel har I været glade for til en 2,5 årig?

Puky
1
Sorenspige
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 10218

Indlægaf Sorenspige » 22. apr 2024, 18:21

Alphilia skrev:Hvilken løbecykel har I været glade for til en 2,5 årig?

Puky til begge børn.
1
Brugeravatar
Pippi_Langstrømpe
Kort karma: 134
Likede indlæg: 873

Indlægaf Pippi_Langstrømpe » 8. maj 2024, 06:45

Pippi_Langstrømpe skrev:Og en anden ting, der var god på flyveturene med en dreng, der er glad for maskiner og biler: vej-tape og div. køretøjer.

Der gik en del tid med at lege med biler og køre rundt på vejene.

IMG_0692.jpeg

Flying Tiger har en billigere version af vejtape lige nu. Ikke så sticky som det, jeg viser på billedet, men ganske fornuftigt til prisen alligevel.

https://flyingtiger.com/da-dk/products/ ... pe-3036666
1
Det har jeg aldrig prøvet før, så det klarer jeg helt sikkert!

Ninjaen, september 2020.
Hattie
Kort karma: 74
Likede indlæg: 838

Indlægaf Hattie » 8. maj 2024, 18:58

Vi mangler en uroholder til puslebord?
Vi har fået en uro, der skal på holderen, men kan ikke gennemskue om vi bare skal købe en billig uro og pille uroen af?
0
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 3864
Likede indlæg: 46202

Indlægaf LaMariposa » 10. maj 2024, 18:00

Hattie skrev:Vi mangler en uroholder til puslebord?
Vi har fået en uro, der skal på holderen, men kan ikke gennemskue om vi bare skal købe en billig uro og pille uroen af?

Du kan købe en holder uden uro.

https://rito.dk/uro-ophaeng-ringe-til-u ... CMQAvD_BwE

https://mycopenhagenkid.com/products/ho ... ndlet-trae
1
:lun: Be brave

Never a dull moment...
Dobbeltkonfekt
Kort karma: 61
Likede indlæg: 531

Indlægaf Dobbeltkonfekt » 25. maj 2024, 11:53

UV-dragter med SPF, er der nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med nogle specifkke mærker der? Det samme gælder solhatte (uden snor). Jeg skal til at have købt til mine unger, så vi kan komme ud og nyde det gode vejr fra vandkanten :)
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 2471
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 47192

Indlægaf LadyFox » 25. maj 2024, 12:45

Dobbeltkonfekt skrev:UV-dragter med SPF, er der nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med nogle specifkke mærker der? Det samme gælder solhatte (uden snor). Jeg skal til at have købt til mine unger, så vi kan komme ud og nyde det gode vejr fra vandkanten :)

Jeg har været glad for Petit Crabe :)
1
...
Undtagelsen
Kort karma: 224
Likede indlæg: 4763

Indlægaf Undtagelsen » 25. maj 2024, 14:18

LadyFox skrev:
Dobbeltkonfekt skrev:UV-dragter med SPF, er der nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med nogle specifkke mærker der? Det samme gælder solhatte (uden snor). Jeg skal til at have købt til mine unger, så vi kan komme ud og nyde det gode vejr fra vandkanten :)

Jeg har været glad for Petit Crabe :)

Samme her, men vær obs på at det er meget småt i str.
1
Brugeravatar
Kerrigan

Indlægaf Kerrigan » 25. maj 2024, 20:33

Vi har haft uv-dragter fra Friends (Kvickly) og VRS (føtex/Bilka), og de har været virkelig fine og holdbare.
Af solhatte kan jeg ikke anbefale noget specifikt, det har virkelig været tilfældigt hvad der har virket. Vores ældste har bl.a. en overgang været meget glad for en stråhat (H&M). :lol2: Det er uden snor og med masser af god skygge i ansigt og nakke. Hun har også været meget glad for kasketter, i starten var det en der dækkede nakken med løst stof.
0
godtnavn
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 13595

Indlægaf godtnavn » 12. jun 2024, 20:44

Vi gik af med vores Trip Trap stol efter vi mistede vores datter i maven og vi besluttede at vi ikke turde prøve igen. Men nu er lillebror alligevel kommet, og vi har ikke nogen stol. Vi havde helt sikkert brugt Trip-trappen hvis vi havde gemt den, men den er egentlig lidt stor og kluntet især nu hvor vi skal være 5 der spiser i vores lille køkken, så en mindre stol eller en der nemt kan klappes sammen ville være at foretrække når vi nu skal købe noget nyt (evt brugt men I ved hvad jeg mener).

Har set den der hedder Kaos, men er i tvivl om der er for dårlig fodstøtte, altså om det passer til små børn det ligner der er for lang til første trin. Men nogen der kan anbefale den? Eller en anden lille eller sammenklappelig babystol?

Den behøver ikke være pæn-pæn, dog pænere end Ikea stolen :lol: Som er udelukket af andre grunde også.
0
Lys
Kort karma: 508
Likede indlæg: 11617

Indlægaf Lys » 12. jun 2024, 20:59

godtnavn skrev:Vi gik af med vores Trip Trap stol efter vi mistede vores datter i maven og vi besluttede at vi ikke turde prøve igen. Men nu er lillebror alligevel kommet, og vi har ikke nogen stol. Vi havde helt sikkert brugt Trip-trappen hvis vi havde gemt den, men den er egentlig lidt stor og kluntet især nu hvor vi skal være 5 der spiser i vores lille køkken, så en mindre stol eller en der nemt kan klappes sammen ville være at foretrække når vi nu skal købe noget nyt (evt brugt men I ved hvad jeg mener).

Har set den der hedder Kaos, men er i tvivl om der er for dårlig fodstøtte, altså om det passer til små børn det ligner der er for lang til første trin. Men nogen der kan anbefale den? Eller en anden lille eller sammenklappelig babystol?

Den behøver ikke være pæn-pæn, dog pænere end Ikea stolen :lol: Som er udelukket af andre grunde også.

Jeg kender den ikke, men faldt over denne https://www.pinkorblue.dk/moji-hoj-stol ... tEQAvD_BwE
0
Brugeravatar
Kerrigan

Indlægaf Kerrigan » 12. jun 2024, 21:18

godtnavn skrev:Vi gik af med vores Trip Trap stol efter vi mistede vores datter i maven og vi besluttede at vi ikke turde prøve igen. Men nu er lillebror alligevel kommet, og vi har ikke nogen stol. Vi havde helt sikkert brugt Trip-trappen hvis vi havde gemt den, men den er egentlig lidt stor og kluntet især nu hvor vi skal være 5 der spiser i vores lille køkken, så en mindre stol eller en der nemt kan klappes sammen ville være at foretrække når vi nu skal købe noget nyt (evt brugt men I ved hvad jeg mener).

De har Nomi-stolen i vuggestuen, som i øvrigt også er Stokke ligesom Tripp Trapp, og den er både lettere vægtmæssigt, men også designmæssigt. Nem at indstille og fylder mindre.

Og omtrent i samme prisleje. :tie:
0
godtnavn
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 13595

Indlægaf godtnavn » 13. jun 2024, 18:10

Kerrigan skrev:

De har Nomi-stolen i vuggestuen, som i øvrigt også er Stokke ligesom Tripp Trapp, og den er både lettere vægtmæssigt, men også designmæssigt. Nem at indstille og fylder mindre.

Og omtrent i samme prisleje. :tie:

Vores gamle Trip Trap havde vi givet 100 kr for i den blå avis, så håber at kunne gøre et kup igen når jeg har fundet ud af hvilken jeg skal holde øje med.

Kan huske jeg hørte noget om Nomi der gjorde jeg tænkte jeg skulle gå udenom den sidst, men kan ikke huske hvad det var :gruble: Men fungerer den i en vuggestue er den sikkert mere end fin til herhjemme.
0

Tilbage til "Børn"