WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..
- POCKETKITTEN
- Kort karma: 1510
- Likede indlæg: 23573
Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..
Er Reddit nede?
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
- Badesandalen
- Kort karma: 209
- Likede indlæg: 2865
POCKETKITTEN skrev:Er Reddit nede?
Jep. Men ved ikke hvorfor.
1
- Anne Droid
- Kort karma: 127
- Likede indlæg: 5125
Badesandalen skrev:POCKETKITTEN skrev:Er Reddit nede?
Jep. Men ved ikke hvorfor.
Det er nok alle influencerne der har fået det lukket. Eller Båtterne
3
Klimatosse
- Anne Droid
- Kort karma: 127
- Likede indlæg: 5125
- Badesandalen
- Kort karma: 209
- Likede indlæg: 2865
Anne Droid skrev:Jeg kan i øvrigt godt komme på reddit
De har fikset det, der var et problem med deres backend.
1
- LadyFox
- Kort karma: 2471
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 47192
Sophies-mor skrev:Ado skrev:Flora skrev:Ado skrev:Hvad er det, der får mennesker til at skrive sådan til andre? Her er det Mascha, der viser hvilke kommentarer hun har fået til et opslag på Instagram. Og nej, jeg slører ikke navnene. Personerne har kommenteret på et offentlig opslag.
Det er så underligt, at folk ikke fatter, de skriver til et rigtigt menneske. Havde de mødt hende ude i virkeligheden, havde de sgu da ikke sagt sådan nogle ting til hende.
Det er så mærkeligt. Man må tænke hvad man vil. Men at vælge at sige sådan noget til et andet menneske - helt uden grund - det er bizart. Man véd sgu da, at man gør et andet menneske ked af det.
Og helt off topic:
Så er det synd, at kendisser gør så meget ved sig selv, at de bliver helt ukendelige.
Shania Twain ligner fx slet ikke sig selv.
Har ikke set Mascha Vang længe. Så derfor udtaler jeg mig ikke om hende.
Hvorfor er det synd, hvis de har det fint?
1
...
- Sophies-mor
- Kort karma: 799
- Likede indlæg: 8090
LadyFox skrev:Sophies-mor skrev:Ado skrev:Flora skrev:Ado skrev:Hvad er det, der får mennesker til at skrive sådan til andre? Her er det Mascha, der viser hvilke kommentarer hun har fået til et opslag på Instagram. Og nej, jeg slører ikke navnene. Personerne har kommenteret på et offentlig opslag.
Det er så underligt, at folk ikke fatter, de skriver til et rigtigt menneske. Havde de mødt hende ude i virkeligheden, havde de sgu da ikke sagt sådan nogle ting til hende.
Det er så mærkeligt. Man må tænke hvad man vil. Men at vælge at sige sådan noget til et andet menneske - helt uden grund - det er bizart. Man véd sgu da, at man gør et andet menneske ked af det.
Og helt off topic:
Så er det synd, at kendisser gør så meget ved sig selv, at de bliver helt ukendelige.
Shania Twain ligner fx slet ikke sig selv.
Har ikke set Mascha Vang længe. Så derfor udtaler jeg mig ikke om hende.
Hvorfor er det synd, hvis de har det fint?
Madonna har det sikkert også fint.
Man bør stoppe med kirurgi, fillers osv, før man mister sig selv.
Mange i Hollywood, især de knap så berømte, ligner hinanden. Fordi de har fået samme indgreb.
Særpræg forsvinder. Det er da synd, når fx Madonna var ganske pæn før. Nu ligner hun en kryds mellem Madonna, en alien og en maske.
Man kan da håbe, de har det fint. Det tvivler jeg så på, at de har med SÅ mange indgreb.
2
Hæklerier på hjernen
Min søn har uhørt dårlig IKEA-karma
Han kan være RET sikker på, at køber han noget i Ikea, er det enten gået i stykker, eller der mangler noget, når han kommer hjem med det.
Denne gang er jeg totalt WTF:
Han har købt nogle glashylder (med levering til pakkeshop). De kom frem i hel stand - trods hul i indpakningen, men ...
Han har bestilt hylder str. 30 * 37
Pakken er på den længeste led 34,5 cm
For målet er åbenbart ikke HYLDERNES mål, men målet på det skab, de passer i
Han kan være RET sikker på, at køber han noget i Ikea, er det enten gået i stykker, eller der mangler noget, når han kommer hjem med det.
Han har købt nogle glashylder (med levering til pakkeshop). De kom frem i hel stand - trods hul i indpakningen, men ...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."
Børnenes statsminister?
Børnenes statsminister?
- Misantropen
- Kort karma: 1092
- Likede indlæg: 21926
Stars skrev:Min søn har uhørt dårlig IKEA-karma
Det er oplyst under produktmål, men det kunne godt være mere tydeliggjort.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
-
- Kort karma: 458
- Likede indlæg: 10201
Jeg har lige set en kvinde komme forbi til hest. Hun kommer fra en mindre vej ud på en stor vej med cykelsti. Hun har travlt med at se på sin telefon.
I mine øjne er det lige så skørt at se på sin telefon, mens man rider på veje, hvor man kan møde andre, som det er at gøre det, når man kører bil.
I mine øjne er det lige så skørt at se på sin telefon, mens man rider på veje, hvor man kan møde andre, som det er at gøre det, når man kører bil.
4
Og lige så ulovligt.Sofakartoflen skrev:Jeg har lige set en kvinde komme forbi til hest. Hun kommer fra en mindre vej ud på en stor vej med cykelsti. Hun har travlt med at se på sin telefon.
2
Sofakartoflen skrev:Jeg har lige set en kvinde komme forbi til hest. Hun kommer fra en mindre vej ud på en stor vej med cykelsti. Hun har travlt med at se på sin telefon.
Og lige så ulovligt.
Det lyder virkelig uansvarligt.
2
- Guilded_Lily
- Kort karma: 959
- Likede indlæg: 13482
Jeg sidder og ser et interview med John Cleese på Englands svar på Go'Aften Dk/Aftenshowet. Jøsses, han er blevet gammel og har fået en overdimensioneret fodbold på maven. Det skjuler han ret godt på SoMe...
0
Det er besluttet vi skal have en skov i kommunen.
Fint jeg elsker naturen og får straks billeder på nethinden af kilometer lange baner til mountainbike og kondiløb, og masser af vildt. Skal vi have en skov skal det være en ordentlig skov, jeg tænker Rold skov eller noget i den stil.
Det bliver det så ikke. Skoven bliver på 50 kvadratmeter.
Frederiksberg etablerer ny særlig skov
Fint jeg elsker naturen og får straks billeder på nethinden af kilometer lange baner til mountainbike og kondiløb, og masser af vildt. Skal vi have en skov skal det være en ordentlig skov, jeg tænker Rold skov eller noget i den stil.
2
KIM K skrev:Det er besluttet vi skal have en skov i kommunen.
Du tænkte at hele fuglekvarteret lige blev jævnet til fordel for skov?
2
Masser af.
Ikke "massere af"... Ffs.
Ikke "massere af"... Ffs.