Ado skrev:De her fra Lidl: DON'T.BUY.THEM!
De smager fint, men efter at have spist en halv pose, har jeg direkte ondskab i tarmene. Jeg har aldrig oplevet noget ligende ved slik med kunstige sødemidler.
løsning : undgå kunstige sødemidler
Ado skrev:De her fra Lidl: DON'T.BUY.THEM!
De smager fint, men efter at have spist en halv pose, har jeg direkte ondskab i tarmene. Jeg har aldrig oplevet noget ligende ved slik med kunstige sødemidler.
K.toldam skrev:Ado skrev:De her fra Lidl: DON'T.BUY.THEM!
løsning : undgå kunstige sødemidler
Mangoness skrev:Ado skrev:De her fra Lidl: DON'T.BUY.THEM!
Det minder mig om det her review
Selma156 skrev:Min far og jeg var inde for at bytte en defekt vare i Bauhaus. Ved returindlevering står to midaldrende damer, som har stablet et helt tårn af plantesække, gasblus, en bordgrill osv. på en af de store vogne.
Det viser sig, at de ikke skal aflevere noget retur, men gøre brug af reglerne om prismatch. Det tager en evighed, og hvad får de så retur? Hele 6,30 kr. Det er godt nok spild af tid i min verden.
abcd skrev:Jeg havde for nogle år siden en kollega hvis kone desværre døde en alt for tidlig død. Da jeg kondolerede, jokede han at det jo var hårdt, men hans have havde aldrig stået pænere - selvfølgelig fordi han flygtede i ukrudtslugning.
Nu er der ikke nogen der er døde fra mig, men jeg tror også det er sandt at jo pænere min have er, jo dårligere er mit humør. Omvendt hvis den er groet helt til, så sker der formentlig noget spændende i mit liv.
Selma156 skrev:Min far og jeg var inde for at bytte en defekt vare i Bauhaus. Ved returindlevering står to midaldrende damer, som har stablet et helt tårn af plantesække, gasblus, en bordgrill osv. på en af de store vogne.
Det viser sig, at de ikke skal aflevere noget retur, men gøre brug af reglerne om prismatch. Det tager en evighed, og hvad får de så retur? Hele 6,30 kr. Det er godt nok spild af tid i min verden.
paint skrev:abcd skrev:Jeg havde for nogle år siden en kollega hvis kone desværre døde en alt for tidlig død. Da jeg kondolerede, jokede han at det jo var hårdt, men hans have havde aldrig stået pænere - selvfølgelig fordi han flygtede i ukrudtslugning.
Nu er der ikke nogen der er døde fra mig, men jeg tror også det er sandt at jo pænere min have er, jo dårligere er mit humør. Omvendt hvis den er groet helt til, så sker der formentlig noget spændende i mit liv.
Jeg havde en kollega (kvinde) for nogle år siden. Hun sagde, at hun havde sprittet alle sine kontakter i huset af, samt diverse andre ting - i forbindelse med sin skilsmisse.