Hvad har du sidst købt i Normal ?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Mani » 21. apr 2016, 11:10

2 grenadine & en toilet rens
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Mani » 21. apr 2016, 11:11

Aima skrev:Jeg var i Normal for første gang i går, og shit, det stak af. Jeg stod og blev ubeslutsom over de der W7-mascaraer og kunne ikke huske, hvilke jeg havde læst anbefalinger af herinde, så jeg endte med at give op og smide én af hver i kurven. Det samme med palletterne, dog med undtagelse af dem med glimmer i. Og så ragede jeg også nogle contouring-kits, en primer, en blush-stick og en masse pensler til mig. Og 10 flasker silvershampoo og balsam (fem af hver), nogle hårelastikker, tre 100 ml Veet hårfjerningscreme OG en flaske sukkerfri grenadine, nogle energidrik, en pose bolscher og nogle chokolader. Og meget mere jeg ikke kan huske nu...

Jøsses, tal lige om overforbrug. Jeg har de sidste par år været så opmærksom på ikke at købe skønhedsprodukter jeg ikke havde brug for, fordi jeg tidligere har brugt uforsvarligt mange penge på den slags, men når man ikke har en Normal i nærheden og pludselig står midt i slaraffenland, er det fandengaleme svært at opføre sig bare nogenlunde civiliseret.

:lol:
Jeg kunne heller ikke huske hvilken mascara jeg havde læst anbefalinger af, men så købte jeg slet ingen. Og jeg mangler altså en ny mascara.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Aima » 21. apr 2016, 13:37

Mani skrev:
Aima skrev:Jeg var i Normal for første gang i går, og shit, det stak af. Jeg stod og blev ubeslutsom over de der W7-mascaraer og kunne ikke huske, hvilke jeg havde læst anbefalinger af herinde, så jeg endte med at give op og smide én af hver i kurven. Det samme med palletterne, dog med undtagelse af dem med glimmer i. Og så ragede jeg også nogle contouring-kits, en primer, en blush-stick og en masse pensler til mig. Og 10 flasker silvershampoo og balsam (fem af hver), nogle hårelastikker, tre 100 ml Veet hårfjerningscreme OG en flaske sukkerfri grenadine, nogle energidrik, en pose bolscher og nogle chokolader. Og meget mere jeg ikke kan huske nu...

Jøsses, tal lige om overforbrug. Jeg har de sidste par år været så opmærksom på ikke at købe skønhedsprodukter jeg ikke havde brug for, fordi jeg tidligere har brugt uforsvarligt mange penge på den slags, men når man ikke har en Normal i nærheden og pludselig står midt i slaraffenland, er det fandengaleme svært at opføre sig bare nogenlunde civiliseret.

:lol:
Jeg kunne heller ikke huske hvilken mascara jeg havde læst anbefalinger af, men så købte jeg slet ingen. Og jeg mangler altså en ny mascara.


Det lyder lidt mere fornuftigt end min tilgang :D Jeg tror, jeg tænkte, at det simpelthen bare ikke gik, hvis der nu var en megagod 24/29-kroners mascara i mellem, og jeg aldrig ville finde ud af det.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Æble » 21. apr 2016, 15:10

De har en mega god tandpasta, herbal fra Colgate, så den har jeg hamstret. Derudover intimsæbe og Blax elastikker.

Og er lidt stolt over at jeg kom igennem uden shampoo eller makeup.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Aima » 21. apr 2016, 15:48

Santopia skrev:
Aima skrev:
Mani skrev:
Aima skrev:Jeg var i Normal for første gang i går, og shit, det stak af. Jeg stod og blev ubeslutsom over de der W7-mascaraer og kunne ikke huske, hvilke jeg havde læst anbefalinger af herinde, så jeg endte med at give op og smide én af hver i kurven. Det samme med palletterne, dog med undtagelse af dem med glimmer i. Og så ragede jeg også nogle contouring-kits, en primer, en blush-stick og en masse pensler til mig. Og 10 flasker silvershampoo og balsam (fem af hver), nogle hårelastikker, tre 100 ml Veet hårfjerningscreme OG en flaske sukkerfri grenadine, nogle energidrik, en pose bolscher og nogle chokolader. Og meget mere jeg ikke kan huske nu...

Jøsses, tal lige om overforbrug. Jeg har de sidste par år været så opmærksom på ikke at købe skønhedsprodukter jeg ikke havde brug for, fordi jeg tidligere har brugt uforsvarligt mange penge på den slags, men når man ikke har en Normal i nærheden og pludselig står midt i slaraffenland, er det fandengaleme svært at opføre sig bare nogenlunde civiliseret.

:lol:
Jeg kunne heller ikke huske hvilken mascara jeg havde læst anbefalinger af, men så købte jeg slet ingen. Og jeg mangler altså en ny mascara.


Det lyder lidt mere fornuftigt end min tilgang :D Jeg tror, jeg tænkte, at det simpelthen bare ikke gik, hvis der nu var en megagod 24/29-kroners mascara i mellem, og jeg aldrig ville finde ud af det.



yyyeeeeessss så bliver du jo vores ultimative tester :banan:


Ja, jeg tænkte også selv bagefter, at alle debatdamerne bare kunne spørge mig nu :D Jeg overvejede ellers et kort øjeblik at nøjes med at have to i brug ad gangen, sådan af hensyn til holdbarhed, men det kommer jo alligevel ikke til at ske, såeh, I spørger bare!
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 16:58

Jeg fik vist aldrig meldt tilbage på den der topcoat. Jeg fik prøvet den af i torsdags ovenpå den her (min personlige favorit)

image.jpeg


Jeg synes det er svært at vurdere hvor meget/lidt topcoat der skal på men jeg prøvede mig lidt frem. Vipperne bliver lidt tykkere i det men ikke noget der var synligt lige umiddelbart. Jeg fik ikke fjernet det før fredag og der forsøgte jeg først med en vatrondel med vand og der kom ganske lidt af. Til gengæld gik det væsentligt bedre med babyolie.

Alt i alt tror jeg det er et udemærket køb til prisen. 100 % vandtæt er den nok ikke men det er i hvert fald tættere på end hvis man ikke bruger den :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Annione » 25. apr 2016, 23:37

2SHY skrev:Til gengæld synes jeg det stilner af når man først har prøvet at lave den der hamstre/jeg skal prøve det hele manøvre der. Jeg fik også er kæmpe flip første gang jeg var i en Normal (i øvrigt uden at have hørt om dem før men var gået forbi mange gange) og jeg har lykkeligt fortrængt hvor mange penge jeg kom af med. Men så var lageret også fyldt grundigt op og så stilnede det af :)


...lover du det?

For mit lager af dullegrej hjemme i Dk... det tør jeg slet ikke vise til nogen. :genert:

Jeg takker bare guderne for at jeg hverken går op i make-up eller neglelak. Men hårkure, masker og cremer... Oh.My....
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf 2SHY » 25. apr 2016, 23:52

Annione skrev:
2SHY skrev:Til gengæld synes jeg det stilner af når man først har prøvet at lave den der hamstre/jeg skal prøve det hele manøvre der. Jeg fik også er kæmpe flip første gang jeg var i en Normal (i øvrigt uden at have hørt om dem før men var gået forbi mange gange) og jeg har lykkeligt fortrængt hvor mange penge jeg kom af med. Men så var lageret også fyldt grundigt op og så stilnede det af :)


...lover du det?

For mit lager af dullegrej hjemme i Dk... det tør jeg slet ikke vise til nogen. :genert:

Jeg takker bare guderne for at jeg hverken går op i make-up eller neglelak. Men hårkure, masker og cremer... Oh.My....

Ah love kan jeg nok ikke :) Men jeg synes selv det er stilnet meget af hos mig... Selvom jeg stadig næsten altid skal have en Batiste tørshampoo med hjem uanset hvor mange jeg allerede har i skuffen :fløjt:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Undtagelsen » 27. apr 2016, 12:17

Sådan en fodpose-peeling-dims.
Er godtnok spændt på virkningen.

Er det noget med at man ikke må bruge fodcreme indtil fødderne er færdige med at skalle?
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Filipai » 27. apr 2016, 12:19

No1 skrev:Har hørt normal skulle have nogle gode liplinere ..Har nogen af jer købt dem?


Jeg har købt dem fra w7 og er meget tilfreds
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Animi » 28. apr 2016, 21:23

Jeg har fået købt et concealersæt, en makeupfjerner, en top coat til mascaren og en konjac svamp :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Junika » 29. apr 2016, 08:57

JessicaD skrev:Jeg købte Oh so waterproof-mascaraen, og den fungerer slet ikke for mig. Den laver bare vipperne lange og tynde på sådan en mærkelig måde?! :D Og jeg skulle lægge mange lag, før man overhovedet kunne se, at der var farve på. Øv! Er der nogen af jer, der har prøvet de forskellige og kan sige, om der er nogen af dem, der måske ville fungere bedre? Jeg synes, at den her virkede meget tør i det på en eller anden måde.


Den sorte flirty eyes og den gule som jeg har glemt hvad hedder er super gode.:)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Mani » 29. apr 2016, 10:16

Jeg har købt w7 flirty eyes - og den er rigtig god til mine vipper. Men børsten er hård.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. apr 2016, 10:18

Undtagelsen skrev:Sådan en fodpose-peeling-dims.
Er godtnok spændt på virkningen.

Er det noget med at man ikke må bruge fodcreme indtil fødderne er færdige med at skalle?


Hvad kostede den?
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Hvad har du sidst købt i Normal ?

Indlægaf Torn » 29. apr 2016, 11:51

Jeg har købt to forskellige w7 mascara. Ingen af dem er gode. Øv!
0

Tilbage til "Skønhed"