Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 07:43

Skulle vi for resten overveje en løsning på, at Bøtte jo (heldigvis for hende) har forladt os, og forsiden derfor ikke bliver opdateret længere? (Og spørgsmålet om en eller to tråde?)
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 21. apr 2016, 08:18

MyGirl skrev:Skulle vi for resten overveje en løsning på, at Bøtte jo (heldigvis for hende) har forladt os, og forsiden derfor ikke bliver opdateret længere? (Og spørgsmålet om en eller to tråde?)


Personligt syntes jeg det er lidt hyggeligt at følge alle jer andre og det tror jeg ikke jeg ville få gjort, hvis der er 2 tråde. Men hvis flertallet er mest stemt for 2 tråde, så er det det vi gør :genert:
Eneste løsning er vel at lave en ny tråd, men så skal der laves en ny, hver gang trådstarter flytter videre?


Med mindre man kan lave en tråd, hvor man kan flytte "moderatorrettighederne" på indlæg 1 til en anden bruger?

@Patrick; er det muligt?

Patrick skrev: tag
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Patrick » 21. apr 2016, 08:40

Lull skrev:Med mindre man kan lave en tråd, hvor man kan flytte "moderatorrettighederne" på indlæg 1 til en anden bruger?

@Patrick; er det muligt?
Patrick skrev: tag


Hvis Bøtte har det ok med det, kan jeg ændre forfatter på det første indlæg så det vil se ud som om at en af jer andre har skrevet det, og dermed får rettigheder til at rette det.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 09:58

FruDulle skrev:
Patrick skrev:
Lull skrev:Med mindre man kan lave en tråd, hvor man kan flytte "moderatorrettighederne" på indlæg 1 til en anden bruger?

@Patrick; er det muligt?
Patrick skrev: tag


Hvis Bøtte har det ok med det, kan jeg ændre forfatter på det første indlæg så det vil se ud som om at en af jer andre har skrevet det, og dermed får rettigheder til at rette det.

Bøtte


Er det ok med dig?

Det ville da være nemt hvis vi kunne bruge den løsning. For mig er det ligegyldigt om der er en eller ro tråde, jeg kan ikke følge med alligevel :D


Det kunne være en fantastisk løsning :klap: Tak Patrick! Vi afventer Bøtten :) Kunne ikke forestille mig, hun har noget imod det.

Jeg har heller ikke behov for to tråde, men ville gerne kunne se de "nye" på forsiden :)
0
surreyuk
Indlæg: 14
Tilmeldt: 4. mar 2016, 07:55
Kort karma: 7
Likede indlæg: 28

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf surreyuk » 21. apr 2016, 10:08

Tak for alle jeres krydsede fingre, tror det virkede :D Min kæreste havde hvertfald afleveret en prøve med 125 millioner sædceller, så det kunne bare ikke være bedre :klap:

Jeg har en virkelig god fornemmelse og tror på at det endelig lykkes her 14 måneder efter PB start :kryds:
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 10:36

surreyuk skrev:Tak for alle jeres krydsede fingre, tror det virkede :D Min kæreste havde hvertfald afleveret en prøve med 125 millioner sædceller, så det kunne bare ikke være bedre :klap:

Jeg har en virkelig god fornemmelse og tror på at det endelig lykkes her 14 måneder efter PB start :kryds:


Hvor er det bare dejligt at høre!

Er snart træt at skrive "jeg krydser fingre" i denne tråd, men det gør jeg jo naturligvis endnu en gang!
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 21. apr 2016, 10:41

MyGirl skrev:
surreyuk skrev:Tak for alle jeres krydsede fingre, tror det virkede :D Min kæreste havde hvertfald afleveret en prøve med 125 millioner sædceller, så det kunne bare ikke være bedre :klap:

Jeg har en virkelig god fornemmelse og tror på at det endelig lykkes her 14 måneder efter PB start :kryds:


Hvor er det bare dejligt at høre!

Er snart træt at skrive "jeg krydser fingre" i denne tråd, men det gør jeg jo naturligvis endnu en gang!


Hvis du krydser fingre, krydser jeg tæer :D




og fingre naturligvis - de er konstant krydset for alle jer dejlige damer i tråden :blomst:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 21. apr 2016, 10:42

Dejligt surrey. Håber en af de mange millioner bliver til jeres barn :D

Jeg er så småt holdt op med at bløde efter aborten, er så bare spændt på hvornår jeg kan teste negativ (så syret at håbe på en negativ test) og hvornår jeg får mens så vi kan komme igang igen. Håber der går ligeså "hurtigt" som sidste hvor det tog tre cykli.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 10:44

Æble skrev:Dejligt surrey. Håber en af de mange millioner bliver til jeres barn :D

Jeg er så småt holdt op med at bløde efter aborten, er så bare spændt på hvornår jeg kan teste negativ (så syret at håbe på en negativ test) og hvornår jeg får mens så vi kan komme igang igen. Håber der går ligeså "hurtigt" som sidste hvor det tog tre cykli.


Hvor er det stærkt, du er oppe på hesten igen Æble! Men det er jo nok den eneste vej frem.

Håber snart, systemet melder "go" igen, og at der flytter en blivende spire ind lynhurtigt!
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 21. apr 2016, 10:48

MyGirl skrev:
Æble skrev:Dejligt surrey. Håber en af de mange millioner bliver til jeres barn :D

Jeg er så småt holdt op med at bløde efter aborten, er så bare spændt på hvornår jeg kan teste negativ (så syret at håbe på en negativ test) og hvornår jeg får mens så vi kan komme igang igen. Håber der går ligeså "hurtigt" som sidste hvor det tog tre cykli.


Hvor er det stærkt, du er oppe på hesten igen Æble! Men det er jo nok den eneste vej frem.

Håber snart, systemet melder "go" igen, og at der flytter en blivende spire ind lynhurtigt!


Tak :kys:

Jeg har fået en eller anden mærkelig stædighed ala "det MÅ sq kunne lade sig gøre!" Tør ikke tænke frem på hvor skrækkeligt jeg får det i næste graviditet eller på hvis jeg skulle miste igen, ligenu vil jeg bare gerne være gravid.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 11:07

Æble skrev:
MyGirl skrev:
Tak :kys:

Jeg har fået en eller anden mærkelig stædighed ala "det MÅ sq kunne lade sig gøre!" Tør ikke tænke frem på hvor skrækkeligt jeg får det i næste graviditet eller på hvis jeg skulle miste igen, ligenu vil jeg bare gerne være gravid.


Det er jo også et vigtigt første skridt på vejen, må man sige! Men er stadig fuld af beundring for gå på-modet.

Er sikker på, det nok skal lykkes for dig :kys;
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 21. apr 2016, 11:18

Jeg tror jeg må opgive min krop.. Fik i nat meget stærke æl-agtige smerter, men er på dag cd8 i dag, så det kan ikke rigtig passe. Var det æl er denne cyklus død da vi ikke har haft sex siden mandag-tirsdag og min slimhinde jo umuligt kan nå at være blevet tyk og klar allrede på dag8. Jeg tror jeg må erkende at det bare er umuligt at tolke på min krops smerter. Hvis det ikke lykkes denne cyklus prøver jeg med æl-test i næste :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 11:32

godtnavn skrev:Jeg tror jeg må opgive min krop.. Fik i nat meget stærke æl-agtige smerter, men er på dag cd8 i dag, så det kan ikke rigtig passe. Var det æl er denne cyklus død da vi ikke har haft sex siden mandag-tirsdag og min slimhinde jo umuligt kan nå at være blevet tyk og klar allrede på dag8. Jeg tror jeg må erkende at det bare er umuligt at tolke på min krops smerter. Hvis det ikke lykkes denne cyklus prøver jeg med æl-test i næste :)


Det lyder fornuftigt at prøve tests, hvis kroppens signaler ikke rigtig giver mening. Men irriterende uanset, når den ikke rigtig samarbejder.

Jeg fik æl-smerter omkring middagstid i dag, og jeg er cd. 20 og en lille uge efter æl, så det giver heller ikke meget mening. Gik dog væk efter en times tid, men det er ikke kun din krop, der driller!
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 21. apr 2016, 12:22

MyGirl skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror jeg må opgive min krop.. Fik i nat meget stærke æl-agtige smerter, men er på dag cd8 i dag, så det kan ikke rigtig passe. Var det æl er denne cyklus død da vi ikke har haft sex siden mandag-tirsdag og min slimhinde jo umuligt kan nå at være blevet tyk og klar allrede på dag8. Jeg tror jeg må erkende at det bare er umuligt at tolke på min krops smerter. Hvis det ikke lykkes denne cyklus prøver jeg med æl-test i næste :)


Det lyder fornuftigt at prøve tests, hvis kroppens signaler ikke rigtig giver mening. Men irriterende uanset, når den ikke rigtig samarbejder.

Jeg fik æl-smerter omkring middagstid i dag, og jeg er cd. 20 og en lille uge efter æl, så det giver heller ikke meget mening. Gik dog væk efter en times tid, men det er ikke kun din krop, der driller!


Jeg tror bare det er svært fordi jeg var vant til en nem krop før jeg var gravid, jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning, blødte ikke kraftigt og havde kun småsmerter ved mens og stærke smerter ved ægløsning. Nu er det hele bare forvirrende. Jeg tror egentlig min krop er mere som alle andres nu, jeg var bare heldig førhen :)

Og i slutningen af næste cyklus skal vi på hospitalet, det er faktisk overskueligt tæt på nu :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 21. apr 2016, 12:22

Patrick skrev:
Lull skrev:Med mindre man kan lave en tråd, hvor man kan flytte "moderatorrettighederne" på indlæg 1 til en anden bruger?

@Patrick; er det muligt?
Patrick skrev: tag


Hvis Bøtte har det ok med det, kan jeg ændre forfatter på det første indlæg så det vil se ud som om at en af jer andre har skrevet det, og dermed får rettigheder til at rette det.


Det er bare helt OK med mig :gogo:


Hvorfor får jeg ikke længere besked om at jeg er citeret? :genert:
1

Tilbage til "Graviditet"