Kilix skrev:Jeg er PÆNT stolt af mig selv.
Jeg fik lavet tre nemme huer til mine nevøer til Februar. Og en test hue, som min kæreste synes var fin, så den fik han.
Så fik jeg en ide at jeg ville lave et lille tæppe til kærestens bedstemors. Det tog 25 timer, men jeg er ret glad for slut resultatet, inklusive alle de fejl der blev lavet (Drops Nepal garn, 5mm nål)
Derefter så jeg et reel på youtube om en "Hexagon Cardigan" Det lød dejligt nemt, så sådan en tænkte jeg at jeg ville lave til mig selv, gerne i bomuld og lidt luftig så jeg kan bruge den her til sommer. Så den her er jeg lige blevet færdig med (Drops Safran, 5mm nål, +temmelig meget -ikke særligt gennemtænkt- freestyling, og nogen gedigene fejl hist og her). Hvis nogen har ideer til hvordan jeg kan lave cardiganen lidt mere... samlet, så kom bare med dem
Alt i alt er jeg egentligt ret glad for de ting jeg har fået lavet. Jeg vil lave yderligere en lille hexagon cardigan (i nogen af de samme farver) til kærestens niece som lige har lært at gå, så hun er dejligt lille og det bliver derfor ikke helt så omstændigt
Jeg er totalt fjollet med det tæppe der