Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 20. apr 2016, 19:18

Jeg har været på date til aften, og jeg synes, det gik rigtig fint :) Han er på en måde sådan lidt svær at regne ud. Altså han var sød, sjov, imødekommende og alt det, men jeg fornemmede ikke sådan åbenlyst, at han bare havde en fest eller var vildt imponeret over mig, og det kan jeg egentligt godt lide :D Jeg får let kvalme over de mænd, der er sådan mega meget på.

Lad os se, hvad der sker. Lige nu føles det bare godt at være hjemme og spise Dumle :D
12
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 20. apr 2016, 21:19

IrmaPigen skrev:Jeg giiiider ikke være single. Men jeg gider heller ikke bruge energi på at finde en.

Det er vel i virkeligheden den allermest ynkelige single, når alt kommer til alt - den som ikke gider det, men som heller ikke gider gøre en indsats for at ændre det.

Jeg har været inde og snage i min eks' sag i dag. Altså jeg vidste godt han var blevet gift, og allerede dengang han blev det, var jeg ligeglad og upåvirket. Men jeg sidder lidt tilbage med en tanke ala "hvorfor er det jeg bliver mere og mere sær og det bliver sværere og sværere for mig at finde en mand, jeg gider"......suk.


Hans sag? Hvad mener du?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. apr 2016, 21:33

ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg giiiider ikke være single. Men jeg gider heller ikke bruge energi på at finde en.

Det er vel i virkeligheden den allermest ynkelige single, når alt kommer til alt - den som ikke gider det, men som heller ikke gider gøre en indsats for at ændre det.

Jeg har været inde og snage i min eks' sag i dag. Altså jeg vidste godt han var blevet gift, og allerede dengang han blev det, var jeg ligeglad og upåvirket. Men jeg sidder lidt tilbage med en tanke ala "hvorfor er det jeg bliver mere og mere sær og det bliver sværere og sværere for mig at finde en mand, jeg gider"......suk.


Hans sag? Hvad mener du?


Ja, det undrede jeg mig også over. Det lyder lidt mystisk...
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. apr 2016, 15:52

Det er noget mærkeligt noget, med de følelser navn slettet. Men kan du slet ikke bare være i det her nye uden at tænke på din eks?
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. apr 2016, 22:54

citater slettet
Tror du ikke, det går over? Jeg har ikke prøvet det, men jeg forestiller mig, at din krop simpelthen forbinder kysse-aktiviteten med den seneste, du har oplevet det med, og at den efterhånden vænner sig til, at du kysser med en ny.

Jeg tror ikke, du skal lægge mere i det :)
5
Livslinjen: 70 201 201
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 22. apr 2016, 05:42

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg giiiider ikke være single. Men jeg gider heller ikke bruge energi på at finde en.

Det er vel i virkeligheden den allermest ynkelige single, når alt kommer til alt - den som ikke gider det, men som heller ikke gider gøre en indsats for at ændre det.

Jeg har været inde og snage i min eks' sag i dag. Altså jeg vidste godt han var blevet gift, og allerede dengang han blev det, var jeg ligeglad og upåvirket. Men jeg sidder lidt tilbage med en tanke ala "hvorfor er det jeg bliver mere og mere sær og det bliver sværere og sværere for mig at finde en mand, jeg gider"......suk.


Hans sag? Hvad mener du?


Ja, det undrede jeg mig også over. Det lyder lidt mystisk...


Ikke mere mystisk end at jeg arbejder et sted, hvor han har en "sag" liggende, fordi han er en del af organisationen.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 22. apr 2016, 06:12

Og den har du lov til at kigge i, fordi??
1
:pompom:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 22. apr 2016, 06:24

In_your_eyes skrev:Og den har du lov til at kigge i, fordi??


Som beskrevet ovenfor. Fordi det er oplysninger jeg skal have adgang til som følge af mit job.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 22. apr 2016, 06:28

Juki skrev:
Zombie skrev:Hieraki pp dén måde, er blevet tilbagevist mange gange. Jeg giver folk muligheden for at blive oplyst, hvis det skyldes uvidenhed, men derefter ser jeg det kun som et udtryk for, at de er idioter med behov for at hævde sig selv på forsvarsløse væsners bekostning. Det gør dem til små tyranner, dem dater man altså ikke.

Hvordan går det med dig? Kan huske du skrev på et tidspunkt for nylig at du nok snart blev single :kram:


Der er de sidste krampetrækninger nu. Vi havde årsdag i tirsdags, og det var en farce... Men vi hyggede os da.
Jeg tror dog, det ender med at jeg flytter tilbage i egen lejlighed fra primo maj, og så må vi snakke om hvad der skal ske ift. den lejlighed vi officielt overtager sammen fra 1. juni.
Min kæreste kan dog ikke bo i den, da han snart er færdiguddannet. Og jeg har nok råd til at sidde alene i den. Han skulle alligevel flytte fra sin bolig nu her efter studiet og har mange muligheder ift. at bo hos familie m.m. Men jeg aner jo ikke, om han også ser sådan på det.
0
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 22. apr 2016, 06:35

Ej, puha Zombie, vidste ikke I havde anskaffet jer ny fælles lejlighed. (forhåbentlig "bare" leje)

Det er da noget skidt... :kram:
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 22. apr 2016, 07:28

Sophaya skrev:Min date i dag kom forbi i går i stedet og er først lige gået. Vi har kysset hele natten, og det var hyggeligt, men nu han er gået er jeg bare trist, fordi jeg lige synes jeg blev mindet om min eks. Det er sgu noget mærkeligt noget med de følelser.


Det er frustrerende, det kan jeg godt forstå. Men jeg tror ikke at det er så unormalt. Jeg gik selv fra min ekskæreste og var meget afklaret med det, men alligevel så tænkte jeg stadigvæk på ham da jeg næsten et år efter kyssede med en anden jeg syntes var sød - det var jo mærkeligt og føltes lidt som at være utro.
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 22. apr 2016, 07:29

Zombie skrev:
Juki skrev:
Zombie skrev:Hieraki pp dén måde, er blevet tilbagevist mange gange. Jeg giver folk muligheden for at blive oplyst, hvis det skyldes uvidenhed, men derefter ser jeg det kun som et udtryk for, at de er idioter med behov for at hævde sig selv på forsvarsløse væsners bekostning. Det gør dem til små tyranner, dem dater man altså ikke.

Hvordan går det med dig? Kan huske du skrev på et tidspunkt for nylig at du nok snart blev single :kram:


Der er de sidste krampetrækninger nu. Vi havde årsdag i tirsdags, og det var en farce... Men vi hyggede os da.
Jeg tror dog, det ender med at jeg flytter tilbage i egen lejlighed fra primo maj, og så må vi snakke om hvad der skal ske ift. den lejlighed vi officielt overtager sammen fra 1. juni.
Min kæreste kan dog ikke bo i den, da han snart er færdiguddannet. Og jeg har nok råd til at sidde alene i den. Han skulle alligevel flytte fra sin bolig nu her efter studiet og har mange muligheder ift. at bo hos familie m.m. Men jeg aner jo ikke, om han også ser sådan på det.



Jeg er ked af at det er endt sådan for jer :ae:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 22. apr 2016, 08:03

IrmaPigen skrev:
In_your_eyes skrev:Og den har du lov til at kigge i, fordi??


Som beskrevet ovenfor. Fordi det er oplysninger jeg skal have adgang til som følge af mit job.


Jo jo, jeg har også adgang til personfølsomme oplysninger, men jeg må ikke kigge på dem af private årsager, og i professionel forstand ville jeg være inhabil. Det lyder til, at du er ude på et skråplan.
10
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 22. apr 2016, 10:29

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:
In_your_eyes skrev:Og den har du lov til at kigge i, fordi??


Som beskrevet ovenfor. Fordi det er oplysninger jeg skal have adgang til som følge af mit job.


Jo jo, jeg har også adgang til personfølsomme oplysninger, men jeg må ikke kigge på dem af private årsager, og i professionel forstand ville jeg være inhabil. Det lyder til, at du er ude på et skråplan.


Det er ikke relevant i forhold til tråden og heller ikke i forhold til mit indlæg. Så jeg ser faktisk ingen grund til at kommentere yderligere på det.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. apr 2016, 20:57

Zombie skrev:
Juki skrev:
Zombie skrev:Hieraki pp dén måde, er blevet tilbagevist mange gange. Jeg giver folk muligheden for at blive oplyst, hvis det skyldes uvidenhed, men derefter ser jeg det kun som et udtryk for, at de er idioter med behov for at hævde sig selv på forsvarsløse væsners bekostning. Det gør dem til små tyranner, dem dater man altså ikke.

Hvordan går det med dig? Kan huske du skrev på et tidspunkt for nylig at du nok snart blev single :kram:


Der er de sidste krampetrækninger nu. Vi havde årsdag i tirsdags, og det var en farce... Men vi hyggede os da.
Jeg tror dog, det ender med at jeg flytter tilbage i egen lejlighed fra primo maj, og så må vi snakke om hvad der skal ske ift. den lejlighed vi officielt overtager sammen fra 1. juni.
Min kæreste kan dog ikke bo i den, da han snart er færdiguddannet. Og jeg har nok råd til at sidde alene i den. Han skulle alligevel flytte fra sin bolig nu her efter studiet og har mange muligheder ift. at bo hos familie m.m. Men jeg aner jo ikke, om han også ser sådan på det.

Øv, det lyder hårdt :(
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"