Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 02:58

Ja, lad her "lir" dække over div. fillers :-D

Tråden er ment som en hyggetråd af en slags, hvor der er plads til spørgsmål og billeder.

Jeg får normalt botox mellem brynene, så jeg ikke går og ser små-vred ud. Har nu ikke fået det siden... i juni, tror jeg det var. Ikke med min gode vilje. Jeg skal have et skud igen, i samme øjeblik som vi lander i Dk :D
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 06:01

Kan man egentlig gøre noget mod rødmen? Jeg får nærmest et rødt overskæg, når jeg tuder eller cykler 10 km i modvind.
...jeg magter nemlig ikke rødt overskæg den dag jeg skal giftes - for jeg kommer ret sikkert til at græde.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 08:57

Jeg fik behandlinger i tirsdags. Jeg får Botox to gange om året og hver anden gang får jeg også Restylane i bekymringsrynken mellem brynene, men min læge sagde i tirsdags, at hun mente, det nok var sidste gang, det var nødvendigt med filler dér, at jeg fremover burde kunne nøjes med Botox. Og det er jo dejligt, men det undrer mig, for Restylane er jo ikke permanent? Jeg sagde bare ok og fik ikke spurgt mere ind til det, for jeg var nok stadig i granatchok over smerten, jeg synes det gør så forbandet ondt. Især Restylanen. Virkelig, virkelig ONDT! Jeg er altid sådan helt tummelumsk bagefter, fordi det har gjort så ondt.

Nå, men det er jo klart det værd. Nu kan sommeren bare komme :cool:
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 09:23

Jeg får lavet øjenbrynsløft + fikset bekymringsrynken med botox et par gange om året.
Brynløftet er ikke sådan voldsomt tydeligt,- det er i hvert fald ikke noget andre lægger mærke til, men JEG kan se det :genert: Og så elsker jeg følelsen af ikke at kunne rynke bryn...når jeg prøver, er det næsen der rynker i stedet :lol:

Restylane gør HELT bestemt mere ondt end botox. For omkring 4 år siden fik jeg fikset hulningerne under øjnene...det gjorde edderbankme naller :nerve: Men det er intet imod hvor ondt det gør, at få filler i læberne :tie:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 09:26

Angelina skrev:
Aima skrev:Jeg fik behandlinger i tirsdags. Jeg får Botox to gange om året og hver anden gang får jeg også Restylane i bekymringsrynken mellem brynene, men min læge sagde i tirsdags, at hun mente, det nok var sidste gang, det var nødvendigt med filler dér, at jeg fremover burde kunne nøjes med Botox. Og det er jo dejligt, men det undrer mig, for Restylane er jo ikke permanent? Jeg sagde bare ok og fik ikke spurgt mere ind til det, for jeg var nok stadig i granatchok over smerten, jeg synes det gør så forbandet ondt. Især Restylanen. Virkelig, virkelig ONDT! Jeg er altid sådan helt tummelumsk bagefter, fordi det har gjort så ondt.

Nå, men det er jo klart det værd. Nu kan sommeren bare komme :cool:


Årh, jeg har også overvejet om jeg skal have "lidt i" bekymringsrynken, synes ikke den går helt væk... gør restylanen ondt? (botox synes jeg jo ikke gør ondt) ... *kaniklitingdergørondt*


Ja, jeg synes Resrylanen gør PISSEondt, men jeg synes også Botox gør meeeeget ondt, ikke helt lige så meget som Restylane, men meget mere ondt end 'et hurtigt prik'. Måske har jeg bare en meget sensitiv pande, for jeg synes fx. også det er ret smertefuldt at få plukket bryn. Det er lidt underligt, for jeg er faktisk generelt ikke pylret eller særligt smertefølsom, jeg har fået en del indsprøjtninger i forbindelse med sygdom de sidste par år, og jeg er også tatoveret og jeg synes virkelig de ting er piece of cake. Så snart det er i ansigtet er det åbenbart bare rent smertehelvede for mig.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 09:29

Pityt skrev:Jeg får lavet øjenbrynsløft + fikset bekymringsrynken med botox et par gange om året.
Brynløftet er ikke sådan voldsomt tydeligt,- det er i hvert fald ikke noget andre lægger mærke til, men JEG kan se det :genert: Og så elsker jeg følelsen af ikke at kunne rynke bryn...når jeg prøver, er det næsen der rynker i stedet :lol:

Restylane gør HELT bestemt mere ondt end botox. For omkring 4 år siden fik jeg fikset hulningerne under øjnene...det gjorde edderbankme naller :nerve: Men det er intet imod hvor ondt det gør, at få filler i læberne :tie:


Var du glad for resultatet af øjnene? Jeg har overvejet det, fordi jeg også har mistet en del collagen dér efter vægttab, men jeg synes godt nok folks erfaringer er noget varierende, så jeg tør ikke rigtigt.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 09:40

Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 09:42

Aima skrev:
Pityt skrev:Jeg får lavet øjenbrynsløft + fikset bekymringsrynken med botox et par gange om året.
Brynløftet er ikke sådan voldsomt tydeligt,- det er i hvert fald ikke noget andre lægger mærke til, men JEG kan se det :genert: Og så elsker jeg følelsen af ikke at kunne rynke bryn...når jeg prøver, er det næsen der rynker i stedet :lol:

Restylane gør HELT bestemt mere ondt end botox. For omkring 4 år siden fik jeg fikset hulningerne under øjnene...det gjorde edderbankme naller :nerve: Men det er intet imod hvor ondt det gør, at få filler i læberne :tie:


Var du glad for resultatet af øjnene? Jeg har overvejet det, fordi jeg også har mistet en del collagen dér efter vægttab, men jeg synes godt nok folks erfaringer er noget varierende, så jeg tør ikke rigtigt.

Meh! Det tog lang tid før det var pænt og jeg måtte ind en enkelt gang og have en indsprøjtning for at fjerne noget af det fordi jeg hævede under venstre øje on and off selv flere måneder efter. Men så blev det også pænt :-D Det holdt til gengæld vildt længe (nok fordi der ikke er så meget bevægelse i det område), så på den måde var det fedt nok.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 09:43

Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?

Jeg var omkring 40, men det var så øjenbrynsløft og altså ikke decideret rynkebehandling.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 09:49

Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?


Botox tager snildt de mimiske linjer, uanset hvor mange man har, og de dybereliggende rynker, eksempelvis dem man får mellem bryn og fra næse til mund og mund til hage, kan i mange tilfælde tages med filler. Når man har Botox i, er man jo bedøvet, og så sættes linje- og rynkedannelsen på stand by, så nogle starter allerede i 20'erne, netop for at forebygge.

Jeg var 31, da jeg fik mine første skud, jeg havde haft et år med permanente smerter i øjnene og det havde gjort min pande ret ujævn på forholdsvis kort tid.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 09:51

Pityt skrev:
Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?

Jeg var omkring 40, men det var så øjenbrynsløft og altså ikke decideret rynkebehandling.


Ah, ok. Jeg synes det lyder belastende med hævelser og den slags. Ville du gøre det igen?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 09:51

Hov! Ovenstående var respons til dit andet indlæg, Pityt :)
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 09:56

Aima skrev:Hov! Ovenstående var respons til dit andet indlæg, Pityt :)

Det fangede jeg godt :lol:
Ja...det ville jeg nok, men det er ret langt nede på listen, så det er ikke noget jeg ville prioritere medmindre jeg f.eks. havde vundet i lotto :lol: Læber og kindben ville være mine førstevalg :fløjt:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 10:17

Pityt skrev:
Aima skrev:Hov! Ovenstående var respons til dit andet indlæg, Pityt :)

Det fangede jeg godt :lol:
Ja...det ville jeg nok, men det er ret langt nede på listen, så det er ikke noget jeg ville prioritere medmindre jeg f.eks. havde vundet i lotto :lol: Læber og kindben ville være mine førstevalg :fløjt:


Ah, ok. Ja, kindben bliver nok aldrig aktuelt her, min venindes veninde, som selv har klinik hvor hun behandler med Botox og fillers, spurgte mig til en fest, hvad jeg fik lavet, og da jeg havde svaret, supplerede hun med "du har også fået lidt i kinderne, ik'?" :lol: Men næh, vi har bare lidt hamster-træk på min mors side af familien :D

Jeg tror ikke, jeg har mod på sådan en tear trough-behandling, til gengæld kunne jeg godt overveje at få filler i linjerne fra næse til mund.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 10:48

Aima skrev:
Pityt skrev:
Aima skrev:Hov! Ovenstående var respons til dit andet indlæg, Pityt :)

Det fangede jeg godt :lol:
Ja...det ville jeg nok, men det er ret langt nede på listen, så det er ikke noget jeg ville prioritere medmindre jeg f.eks. havde vundet i lotto :lol: Læber og kindben ville være mine førstevalg :fløjt:


Ah, ok. Ja, kindben bliver nok aldrig aktuelt her, min venindes veninde, som selv har klinik hvor hun behandler med Botox og fillers, spurgte mig til en fest, hvad jeg fik lavet, og da jeg havde svaret, supplerede hun med "du har også fået lidt i kinderne, ik'?" :lol: Men næh, vi har bare lidt hamster-træk på min mors side af familien :D

Jeg tror ikke, jeg har mod på sådan en tear trough-behandling, til gengæld kunne jeg godt overveje at få filler i linjerne fra næse til mund.

Jeg har egentlig også altid været relativt hamsteragtig, men de sidste par år har været hårde ved mit ansigt (her mangler jeg altså VIRKELIG en dramadronning-smiley :lol: ) og aldringen har fået lidt for meget fart på, så jeg ville godt have noget i kinderne for at give det hele et løft.
Det bliver som regel også ret pænt med filler i de linjer...man ser "blødere" ud :love2:
1
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Skønhed"