Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 25. mar 2016, 10:10

Sangius skrev:Jeg havde den mærkeligste drøm. På sådan en klam måde.

Drømte at jeg blev parteret levende af en eller anden udefinerbar mand. Han saver først min arm af, og derefter mit ben, hvor han sådan må smutte knoglen af, lige som når man piller en kylling :nerve:
Der er bare blod alle vegne, i denne drøm!
Jeg får så overtalt ham til at stoppe, og han bærer mig op på et værelse, og ligger mig på gulvet ved siden af sengen. Så ligger han sig ned ved siden af mig, og så putter vi. Rigtig hyggeligt.

En god del af mine kollegaer mener, at jeg burde finde en plads på den lukkede. :stoned:


Ej, hvor forfærdeligt! :ad!:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 25. mar 2016, 10:18

Jeg nægter at skrive hvad jeg drømte i nat. :blush:

Men for et par nætter siden drømte jeg at det havde sneet så meget at der var nogen der havde bygget et lokomotiv i sneen. 1:1. :8:
Senest rettet af Badesandalen 12. feb 2017, 11:22, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Sevii » 26. mar 2016, 10:23

Jeg havde en virkelig mærkelig drøm. Jeg drømte at jeg kunne gå tilbage i tiden ved at tage en elevator. Knapperne stod for nogle bestemte årstal, men man kunne ikke selv vælge. Det var tilfældigt hvilke årstal der kom frem. Så jeg vendte tilbage til 2010, 2007, 2006 fordi de år betød noget specielt for mig i håb om at ændre noget. Det skete ikke, men det var alligevel interessant at vende tilbage. Der var en del ting jeg ikke har tænkt på før fra den tid som kom frem i drømmen. Mærkeligt. :gruble:
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 31. mar 2016, 13:23

Endnu en drømmerig nat...

Først drømte jeg, at jeg deltog i et realityshow på MTV, hvor en af mine ungdomskærester også deltog. Vi sad så alle deltagere i en rundkreds til en form for møde, hvor man kunne komme ud med sine problemer med de andre. Her blev min ungdomskæreste så anklaget for pædofili, fordi han havde en kæreste på 15... Alle skulle så rundkredsen rundt fortælle om, hvordan de havde det med det. Jeg udmeldte, at det var fint så længe de ikke rørte ved hinanden :stoned:

Dernæst drømte jeg, at jeg skulle deltage i VM i vandrutschebane sammen med en kollega jeg havde, hvor jeg arbejdede under mine studier. Drømmen gik så ud på at finde rundt i en masse forskellige kongrescentre og finde svømmehaller og finde rundt i omklædningsrum osv., så vi kunne træne. Træningen foregik via en kæmpe skibakkelignende skråning, hvor vi rutschede nedad på store gummiringe.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 12. apr 2016, 06:23

Jeg havde mareridt i nat, det har jeg ellers sjældent.

Drømmen startede med, at jeg kom kørende i en form for kortege sammen med to andre biler på motorvejen. Ved en sammenfletning kommer der så en stor kæmpe sort audi med meget høj fart, som brager ind i de to andre biler, som ender på den modsatte side af motorvejen inde i et buskads sammen med audien. Jeg holder ind i nødsporet, og forsøger at få samling på tropperne. Min mor var i den ene forulykkede bil sammen med en pige på en 8 år, som åbenbart var den person, vi skulle fragte et sted hen. Min mor fortæller, at Svend nok ikke er i live - han kørte den anden forulykkede bil (kender inden Svend, men i drømmen blev jeg meget berørt). Jeg holder om pigen og forsøger at trøste hende.

Pludselig vælter det frem med kampklædte politimænd, som råber, at vi skal lægge os på jorden. Jeg er fortvivlet, for vi har jo ikke gjort noget, men gør alligevel som der bliver sagt og forsøger samtidig at skærme pigen. Pludselig kommer manden fra audien ud fra buskadset, det er ham politiet er ude efter, han er åbenbart terrorist. Og han har en pistol. Jeg tænker, at nu dør vi. Men politiet overmander ham og råber til min mor, at hun skal tage pistolen fra terroristen. Det gør hun, og så lyder der tre skud. Jeg kigger først mod terroristen, fordi jeg tror, at min mor har skudt ham som hævn for Svends død. Men han spræller stadig. Pigen er også OK. Og så går det op for mig, at min mor har begået selvmord. Og så vågner jeg. Puuuh, jeg var skidt tilpas...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Miss_no_More » 22. apr 2016, 11:10

Herre jemini, er lige vågnet fra en morfar på sofaen og jeg drømte om Debatten :-D
Jeg havde lavet et indlæg men istedet for at skrive, havde jeg bare smidt en video op af mig selv :wacko: Da jeg så genså den efter nogle timer, ser jeg, at jeg havde lyserød læbestift smurt ud over HELE munden + jeg lød som Bamse (& Kylling) der i :tie: :nerve: Og så er helt gearet op på en træls måde, sådan virkelig: "HEEEEJ DEBATTEN!......." :shock:

Det må være min underbevidsthed der frygter, at jeg bliver udstillet sådan :whine:
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Kommodedyret » 22. apr 2016, 12:01

Drømte mig en drøm i nat, om et overjordisk lækkert stykke wienerbrød. Og det findes ikke i virkeligheden! :sur:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. maj 2016, 11:51

Jeg drømte at en gammel exkæreste vendte tilbage og han gik bare ud fra at vi var kærester igen.
Ikke nok med det, men så kørte han i en gammel lortebil, så han blev nødt til at konstruere en dims der sparkede bilen igang fordi den ikke kunne starte selv. Til dette projekt brugte han mit massageapparet stukket ind i en støvsuger, som så skulle stå inde i bilen så alle passagerer kunne se det. Æv hvor nedern.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 27. maj 2016, 09:16

Jeg drømte at jeg skulle til mundtig eksamen i dansk, og det forgik i en stor sal foran alle de andre elever. Jeg trak så emnet "Morgenmad" som jeg skulle snakke om, og så fik jeg udleveret en bøf og noget tilbehør. Alt den tid jeg havde til at forberede mig i brugte jeg på at lave maden, fordi jeg først lige skulle finde et komfur, og bøffen skulle have rigtig lang tid, så da jeg endelig skulle op havde jeg slet ikke forberedt hvad jeg skulle sige. Jeg begynder lidt at fortælle om hvorfor det er vigtigt at spise morgenmad, men censor afbrød mig for at sige "Bøffer er altså ikke morgenmad" og så fik jeg et fem tal.
5
...
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 27. maj 2016, 10:02

Jeg drømte, at min kæreste og jeg var blevet gift og sad ved bordet til festen. Han havde bestemt menuen,. og jeg var møgsur over, at vi skulle have hønsesalat både til forret, hovedret og dessert :stoned:
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. aug 2016, 23:39

Jeg drømte at jeg igennem længere tid blev mere og mere sur på min næsten-kæreste over at han ikke hørte efter hvad jeg sagde og bare ignorerede mig.
Det endte med at jeg sagde at så måtte vores forhold stoppe.
Han døde af sorg (storhedsvanvid? :lol: )
Herefter kunne jeg så få lov til at overtage hans krop for en tid, der var ikke nogen forklaring i drømmen på hvorfor man dog ville noget så markabert.
Så fandt jeg ud af (da jeg var i hans krop) at han rent faktisk var døv. Det var derfor han ikke hørte efter. :s

The End.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mangoness » 3. aug 2016, 07:40

Jeg havde lige fået et lille blåt vand-væsen som ven...og jeg savner virkelig at have en ven :(

..men den døde, og jeg prøvede at lave hjertemassage på den - men den blev ikke levende igen :(
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf lillebjoern » 3. aug 2016, 07:42

Jeg drømte at min kæreste og jeg var i Indien, og at der kom en lommetyv og stak allemulige tilfælde mennesker ned. Dernæst kom han hen og stak min kæreste ihjel :( Jeg vågnede faktisk grædende. Men jeg har virkelig mange mærkelige drømme for tiden...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 16. aug 2016, 06:09

Jeg havde den mærkeligste sexdrøm i nat... Jeg drømte, at jeg arbejdede for djævlen i Helvede med at... tage imod de nyankomne med ond ond sex. Men pludselig bliver jeg træt af det, så jeg forsøger at hjælpe en pige, som jeg ikke mener hører til, med at flygte. Resten af drømmen pakker vi bare vores ting, husker ikke hvordan det gik. :stoned:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Tricolette » 16. aug 2016, 08:06

Jeg sad og læste hele aftenen i går, og natten blev så brugt på at digte videre på bogen - tror nu ikke, det, jeg oplevede i nat, stemmer helt overens med resten af bogen.....
0

Tilbage til "Generelt"