Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Krølle » 22. apr 2016, 10:59

Ladies, jeg er overbevist og hopper nok på (minimum) pølsegiftholdet ift de lodrette linjer mellem brynene - men for hulen, hvor er billederne? Jeg er jo meganysherrig (og lidt en kylling), så hvis I har mod på at dele, vil jeg elske at se billeder. Så skal jeg nok love selv at bidrage, når det bliver aktuelt :-D

De seneste år har været temmelig hårde fysisk og jeg er simpelthen så TRÆT af at se træt ud. Det er blevet meget bedre det sidste år, men de der dybe riller trænger til en hjælpende hånd for at kunne slappe ordentligt af og forhåbentlig ende på et mere moderat niveau.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Fru Sunshine » 22. apr 2016, 11:23

Jeg er klar til botox igen. Og jeg synes, det gør monsterondt, lige som at få piercet ører.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 12:44

Aima skrev:
Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?


Botox tager snildt de mimiske linjer, uanset hvor mange man har, og de dybereliggende rynker, eksempelvis dem man får mellem bryn og fra næse til mund og mund til hage, kan i mange tilfælde tages med filler. Når man har Botox i, er man jo bedøvet, og så sættes linje- og rynkedannelsen på stand by, så nogle starter allerede i 20'erne, netop for at forebygge.

Jeg var 31, da jeg fik mine første skud, jeg havde haft et år med permanente smerter i øjnene og det havde gjort min pande ret ujævn på forholdsvis kort tid.


Jeg har nemlig aldrig fået det, men kunne godt tænke mig det en dag (i panden). Jeg bliver 30 i år, så tænkte over, om det var bedst at starte forholdsvis snart. Jeg bruger dog altid mine penge på at rejse, når jeg har dem, så derfor kunne jeg godt forestille mig, det først ville blive om nogle år :)
Hvor længe synes du/I, det holder?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 12:48

Jeg troede ikke, det gjorde så ondt, som I skriver :forvirret2:

Så dog en veninde få lavet læber (har ikke forstand på det, ved ikke om det var botox, filler, Restylane), og det så så smertefuldt ud, at jeg næsten fik ondt.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 22. apr 2016, 12:59

Jeg synes det holder længere og længere jo flere behandlinger, jeg får. Min Botox holder efterhånden 7-8 måneder og Restylanen ved jeg faktisk ikke... Det er vist næsten et år siden jeg sidst fik Restylane mellem brynene, og da jeg fik et nyt skud i tirsdags, var man kun lige begyndt at kunne ane bekymringsrynken igen.

Jeg har i øvrigt intet imod at flashe, men jeg har ingen før-billeder, jeg har jo fået behandlinger i flere år, og mine panderynker når kun lige at give et lillebitte livstegn, før jeg får dem lagt i koma igen, så jeg ser jo bare ud som jeg plejer.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 13:01

Tak for svar, Aima :)
Hvad tror I, det ville koste, hvis jeg gerne ville have lavet de to lodrette mellem brynene og så få lidt i de vandrette i panden?
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 13:14

Viskelæder skrev:Jeg troede ikke, det gjorde så ondt, som I skriver :forvirret2:

Så dog en veninde få lavet læber (har ikke forstand på det, ved ikke om det var botox, filler, Restylane), og det så så smertefuldt ud, at jeg næsten fik ondt.

Jeg synes ikke, at botox er SÅ smertefuldt. Ja...de stikker en nål i ens fjæs og det kan mærkes, men ikke noget der ikke er til at holde ud.
Jeg ved ikke hvor ondt det gør at få restylane i f.eks. kindben eller linjer mellem næse og mund, men i læberne og oppe omkring øjnene gør det nullernaller :gisp:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 13:20

Pityt skrev:
Viskelæder skrev:Jeg troede ikke, det gjorde så ondt, som I skriver :forvirret2:

Så dog en veninde få lavet læber (har ikke forstand på det, ved ikke om det var botox, filler, Restylane), og det så så smertefuldt ud, at jeg næsten fik ondt.

Jeg synes ikke, at botox er SÅ smertefuldt. Ja...de stikker en nål i ens fjæs og det kan mærkes, men ikke noget der ikke er til at holde ud.
Jeg ved ikke hvor ondt det gør at få restylane i f.eks. kindben eller linjer mellem næse og mund, men i læberne og oppe omkring øjnene gør det nullernaller :gisp:


Puha. Det lyder smertefuldt :genert: Det må være noget med, at man lige i læberne og ved øjnene er så følsom.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 13:35

Viskelæder skrev:
Pityt skrev:
Viskelæder skrev:Jeg troede ikke, det gjorde så ondt, som I skriver :forvirret2:

Så dog en veninde få lavet læber (har ikke forstand på det, ved ikke om det var botox, filler, Restylane), og det så så smertefuldt ud, at jeg næsten fik ondt.

Jeg synes ikke, at botox er SÅ smertefuldt. Ja...de stikker en nål i ens fjæs og det kan mærkes, men ikke noget der ikke er til at holde ud.
Jeg ved ikke hvor ondt det gør at få restylane i f.eks. kindben eller linjer mellem næse og mund, men i læberne og oppe omkring øjnene gør det nullernaller :gisp:


Puha. Det lyder smertefuldt :genert: Det må være noget med, at man lige i læberne og ved øjnene er så følsom.

Nemlig. Men altså...jeg kender en del mennesker, som ikke synes det er voldsomt smertefuldt, så oplevelsen kan være ret forskellig fra person til person.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 14:40

Angelina skrev:
Annione skrev:Kan man egentlig gøre noget mod rødmen? Jeg får nærmest et rødt overskæg, når jeg tuder eller cykler 10 km i modvind.
...jeg magter nemlig ikke rødt overskæg den dag jeg skal giftes - for jeg kommer ret sikkert til at græde.


Jeg lover ikke at pege, kalde dig tudefjæs og række dig en pakke kiks :D Men lige den dag du skal giftes tænker jeg makeup er løsningen.


Make-up dækker ikke. Medmindre jeg tager en hel maske på :tie: Hvilket jeg overvejer :-D
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 14:45

Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?


Jeg var 33.
Min rynke var permanent - om sommeren, fordi jeg er meget lysfølsom.
Det fjernede min.
1
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Anigav » 22. apr 2016, 14:56

Jeg skal til forundersøgelse i næste uge, angående filler i linjerne ned fra næsen mod munden. Og så kan jeg forhåbentlig få en tid hurtig efter. Er SÅ træt af dem, især på billeder, er de bare alt for tydelige. Bliver dog lidt skræmt, når I skriver hvor ondt det gør :genert:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 15:49

Jeg synes ikke botox gør ondt. Det stikker lidt, men ellers - nej.

Restylane gør ondt. Men jeg synes det gør mere ondt at få klemt en finger... Og det gør kun ondt de første par sekunder, hvorefter det lokalbedøvende i restylanen sparker ind (det var i hvertfald det jeg fik at vide).
Jeg har 2 gange fået filler i linierne mellem næse og mundvige.
2. gang jeg fik det hævede jeg lidt op i ansigtet - og det gjorde ondt, hvis jeg smilte eller grinte. En anden gang vil jeg få det lavet før en fridag uden planer.
- nu er jeg så blevet lidt tykkere, så jeg behøver slet ikke restylane mere :lol: :rulle:

Min botox i bekymringsrynkerne holder meget længere efter jeg er begyndt at sove med frownies. Selv nu, på 11. måned uden botox synes jeg ikke mine rynker sidder fast. Men jeg sover også med frownies HVER nat. Jeg ligger nemlig og er pissesur hele natten og rynker ansigt som havde jeg spist citron. Jeg burde virkelig have en face-bra :-D
Jeghar fået botox i snart 4 år, og har ca. fået hver 5. måned.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 15:56

Annione skrev:Jeg synes ikke botox gør ondt. Det stikker lidt, men ellers - nej.

Restylane gør ondt. Men jeg synes det gør mere ondt at få klemt en finger... Og det gør kun ondt de første par sekunder, hvorefter det lokalbedøvende i restylanen sparker ind (det var i hvertfald det jeg fik at vide).
Jeg har 2 gange fået filler i linierne mellem næse og mundvige.
2. gang jeg fik det hævede jeg lidt op i ansigtet - og det gjorde ondt, hvis jeg smilte eller grinte. En anden gang vil jeg få det lavet før en fridag uden planer.
- nu er jeg så blevet lidt tykkere, så jeg behøver slet ikke restylane mere :lol: :rulle:

Min botox i bekymringsrynkerne holder meget længere efter jeg er begyndt at sove med frownies. Selv nu, på 11. måned uden botox synes jeg ikke mine rynker sidder fast. Men jeg sover også med frownies HVER nat. Jeg ligger nemlig og er pissesur hele natten og rynker ansigt som havde jeg spist citron. Jeg burde virkelig have en face-bra :-D
Jeghar fået botox i snart 4 år, og har ca. fået hver 5. måned.


Hvad er frownies? :)
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf avdotja » 22. apr 2016, 16:21

Aima skrev:
Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?


Botox tager snildt de mimiske linjer, uanset hvor mange man har, og de dybereliggende rynker, eksempelvis dem man får mellem bryn og fra næse til mund og mund til hage, kan i mange tilfælde tages med filler. Når man har Botox i, er man jo bedøvet, og så sættes linje- og rynkedannelsen på stand by, så nogle starter allerede i 20'erne, netop for at forebygge.

Jeg var 31, da jeg fik mine første skud, jeg havde haft et år med permanente smerter i øjnene og det havde gjort min pande ret ujævn på forholdsvis kort tid.

Fra næse til mund? Hvordan kan man rynke der, der buler man jo nærmest udad, gør man ikke :gruble:
0

Tilbage til "Skønhed"