Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 12:31

godtnavn skrev:
Jeg tror bare det er svært fordi jeg var vant til en nem krop før jeg var gravid, jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning, blødte ikke kraftigt og havde kun småsmerter ved mens og stærke smerter ved ægløsning. Nu er det hele bare forvirrende. Jeg tror egentlig min krop er mere som alle andres nu, jeg var bare heldig førhen :)

Og i slutningen af næste cyklus skal vi på hospitalet, det er faktisk overskueligt tæt på nu :)


Kan da godt forstå, det er mega træls, hvis det har vendt op og ned på det hele. Men ja - tror der er mange, der har "en krop der ligner din".. Den skal måske stadig bare lige falde lidt på plads? Kan jo godt være, den kommer "tilbage til sig selv".

Ja, tiden har det jo faktisk med at gå, og det er da dejligt, I kan se lys for enden af tunnelen! :)
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 22. apr 2016, 17:54

Ingen baby til os i denne cyklus :nej:

Skal ringe til klinikken i morgen og officielt i gang med behandling.
Sidder med en øv-følelse nu, men til gengæld kan jeg jo så drikke mig lidt bimmelims i morgen.

Er der nogen af jer andre der drømmer om børn (altså som i drømme, om natten)?
Det har altid været en stående vittighed i min familie/omgangskreds, at hvis jeg drømte nogen fik børn, så gjorde de det. Drømmer endda om hvilket køn barnet har og et par gange endda inden for en uge af terminsdato!
Har aldrig drømt om eget/egne børn, indtil for nyligt - har nu 3 gange inden for 2 mdr drømt om en lille buttet pige i en silvercross barnevogn og med en molo flyverdragt!

image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 18:10

Øv Lull! Er ked af, det ikke var din cyklus :( men ja, så giv du den lidt gas i morgen!

Jeg drømmer ikke særlig tit om børn faktisk, men natten til søndag drømte jeg, at jeg havde fået en positiv test.. Vågnede så op og var helt trist over, at det var en drøm.. Det gentog sig tre gange samme nat!! Var helt mast på følelserne dagen efter :( selvfølgelig den dag, jeg skulle til babyshower!

Gad gerne en lille pige i molo flyverdragt :lun:
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 22. apr 2016, 18:21

MyGirl skrev:Øv Lull! Er ked af, det ikke var din cyklus :( men ja, så giv du den lidt gas i morgen!

Jeg drømmer ikke særlig tit om børn faktisk, men natten til søndag drømte jeg, at jeg havde fået en positiv test.. Vågnede så op og var helt trist over, at det var en drøm.. Det gentog sig tre gange samme nat!! Var helt mast på følelserne dagen efter :( selvfølgelig den dag, jeg skulle til babyshower!

Gad gerne en lille pige i molo flyverdragt :lun:


Øv, det lyder ikke rart.
Det er vildt hårdt når man har haft de drømme og så skulle glæde sig på andres vegne lige efter. For selvom man ER glad på deres vegne, så er der også bare den knude i maven over at det ikke er en selv, der står der og er gravid.

Var ved at bestille den flyverdragt dagen efter!
Men den er nu også ret fin
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 18:22

Marioneta skrev:Lull, det var træls, men så er det insemination næste gang, hvor det hele er lidt mere optimeret. Bliver spændende.

Jeg drømte forleden dag, at jeg testede positiv og at det var en dreng. Jeg vågnede, testede og den var negativ :mellow:


Det er bare den slags drømme, der er så øv at vågne fra!
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 22. apr 2016, 18:23

Marioneta skrev:Lull, det var træls, men så er det insemination næste gang, hvor det hele er lidt mere optimeret. Bliver spændende.

Jeg drømte forleden dag, at jeg testede positiv og at det var en dreng. Jeg vågnede, testede og den var negativ :mellow:


Jeg tror det er universet, der forbereder os mentalt på at der kommer en positiv test og en baby inden længe - nemlig så!
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 18:25

Lull skrev:
MyGirl skrev:Øv Lull! Er ked af, det ikke var din cyklus :( men ja, så giv du den lidt gas i morgen!

Jeg drømmer ikke særlig tit om børn faktisk, men natten til søndag drømte jeg, at jeg havde fået en positiv test.. Vågnede så op og var helt trist over, at det var en drøm.. Det gentog sig tre gange samme nat!! Var helt mast på følelserne dagen efter :( selvfølgelig den dag, jeg skulle til babyshower!

Gad gerne en lille pige i molo flyverdragt :lun:


Øv, det lyder ikke rart.
Det er vildt hårdt når man har haft de drømme og så skulle glæde sig på andres vegne lige efter. For selvom man ER glad på deres vegne, så er der også bare den knude i maven over at det ikke er en selv, der står der og er gravid.

Var ved at bestille den flyverdragt dagen efter!
Men den er nu også ret fin


Meget fin! Så må vi håbe, at lægerne lynhurtigt kan få smidt en lille pige ind i dig, så den kan blive din!

Jeg har generelt for første gang i denne cyklus været lidt ramt på følelserne. Håber ikke, det skal til at være generelt :D

Fik forresten annonceret endnu en graviditet fra en veninde i går :stoned:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 22. apr 2016, 18:58

Marioneta skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror jeg må opgive min krop.. Fik i nat meget stærke æl-agtige smerter, men er på dag cd8 i dag, så det kan ikke rigtig passe. Var det æl er denne cyklus død da vi ikke har haft sex siden mandag-tirsdag og min slimhinde jo umuligt kan nå at være blevet tyk og klar allrede på dag8. Jeg tror jeg må erkende at det bare er umuligt at tolke på min krops smerter. Hvis det ikke lykkes denne cyklus prøver jeg med æl-test i næste :)


Jeg har også ægløsningssmerter og en klar idé om hvornår jeg har ægløsning. Bortset fra at nu er jeg blevet fulgt i to cyklusser og må indse, at jeg slet ikke har så klar en idé om det alligevel :genert: Jeg troede fx at jeg allerede var ved at have ægløsning i højre side, fordi jeg havde mærket smerter til det, i sidste cyklus på dag 8 og blev scannet og der var ikke noget at bemærke. Jeg endte med at have ægløsning i venstre side den cyklus. Så nogen gange er det ikke helt, som man tror :)


Den måned jeg blev gravid havde jeg eksamner og var stresset, og kæresten var ude at rejse noget af cyklussen. Så medmindre jeg havde ægløsning 2 dage efter mens stoppede, eller 4 dage før jeg testede positivt så havde jeg ægløsning da jeg følte det, for vi ahvde kun sex én gang udover lige efter mens og kort før positiv test. Vi havde sex om morgenen, fik smerter om aftenen, og to uger efter testede jeg positivt.

Tilgengæld havde jeg stort set ingen udflåd før aborten, nu her kan jeg mærke det lidt på udflåd, altså at jeg begynder at få mere op mod æglæsning (tror jeg, for er slet ikke sikker på hvornår ægløsning er mere) og det stopper helt efter, og kommer så igen 2 dages tid før mens.


Og dagens positive ting, hende jeg ikke har lyst til at møde (fordi hun lige har født og vi var gravide samtidig og hun flere gange ytrede hun ikke ønskede barnet) kommer alligevel ikke til den "fest" jeg skal til i morgen så ingen dum mor og nyfødt baby :banan:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 19:11

Marioneta skrev:Det er nu 10 dage siden inseminationen og jeg tester negativt. Men i princippet kan det jo stadig nås. Jeg er jo kun 3+3, hvis jeg er gravid. Ingen optræk til menstruation, men den plejer jeg først også at mærke, når den er i gang, så det siger ikke så meget. Sidste gang fik jeg menstruation 11 dage efter, så måske menstruationen kommer i morgen.

Det kribler for at teste hele tiden :genert:


Ja så kan det jo sagtens nås endnu :)

Ihhh, det er spændende!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 19:25

Marioneta skrev:Må vist indrømme, at jeg er testoman, da jeg tester to gange i døgnet :genert: Men jeg kunne teste bedst om aftenen de første par dage med min søn. Men de test jeg tager nu er så bragende negative som de kan blive. Hvis nu bare min menstruation kom, så sparede jeg lidt penge på alle de test, jeg bliver ved med at købe :lol2:


To gange om dagen, det er også imponerende :lol: men ja, det kan blive en dyr hobby!

Er lige tre dage efter dig, men skal vi ikke lige aftale at vi afslutter april med maner? ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 20:19

Marioneta skrev:
MyGirl skrev:To gange om dagen, det er også imponerende :lol: men ja, det kan blive en dyr hobby!

Er lige tre dage efter dig, men skal vi ikke lige aftale at vi afslutter april med maner? ;)


Det synes jeg lyder som en god plan. Jeg har også fødselsdag på fredag. Min mor er den eneste, som giver mig gave og hun har allerede givet mig, så jeg ser gerne min krop sørger for en gave til mig :D


Det ville også kun være fair! :)

Håber dog ikke, jeg skal vente helt til oktober med min gave på denne front :genert:
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 22. apr 2016, 20:20

Marioneta skrev:Må vist indrømme, at jeg er testoman, da jeg tester to gange i døgnet :genert: Men jeg kunne teste bedst om aftenen de første par dage med min søn. Men de test jeg tager nu er så bragende negative som de kan blive. Hvis nu bare min menstruation kom, så sparede jeg lidt penge på alle de test, jeg bliver ved med at købe :lol2:



E-Bay :fløjt:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 22. apr 2016, 20:54

Jamen så hører jeg jo til herinde lige pludselig!
Der går nok lidt tid inden kroppen bliver klar igen. Jeg fødte vores lille pige i lørdags, 20 uger for tidligt.
Ved MD skanning fik vi at vide, at hun led af en sjælden skeletsygdom og at der aldrig ville blive plads i hendes krop til, at lungerne ville kunne folde sig ud efter fødsel. Omtrent alle knogler i kroppen var bygget forkert. Dagen efter den grimme opdagelse havde jeg født :( Fandeme mærkeligt.

Men vi ønsker os jo stadig et barn, så når kroppen er klar igen, håber vi på en ny, og selvfølgelig problemfri graviditet.
Har lige siddet og set en film i tv med Jenifer Lopes der var gravid, og jeg klarede det uden at græde. Følte mig bare mere misundelig og ærgerlig.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 21:09

Marigold skrev:Jamen så hører jeg jo til herinde lige pludselig!
Der går nok lidt tid inden kroppen bliver klar igen. Jeg fødte vores lille pige i lørdags, 20 uger for tidligt.
Ved MD skanning fik vi at vide, at hun led af en sjælden skeletsygdom og at der aldrig ville blive plads i hendes krop til, at lungerne ville kunne folde sig ud efter fødsel. Omtrent alle knogler i kroppen var bygget forkert. Dagen efter den grimme opdagelse havde jeg født :( Fandeme mærkeligt.

Men vi ønsker os jo stadig et barn, så når kroppen er klar igen, håber vi på en ny, og selvfølgelig problemfri graviditet.
Har lige siddet og set en film i tv med Jenifer Lopes der var gravid, og jeg klarede det uden at græde. Følte mig bare mere misundelig og ærgerlig.


Puha Marigold :ae: det lyder godt nok barskt! Det sidste man ønsker er jo at se nogen af 'os' tilbage i denne tråd. 1000 gode tanker herfra, og håber, du kommer nogenlunde hel igennem og snart bliver begavet med en ny og rask spire, når kroppen er klar igen :kys:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 22. apr 2016, 22:32

Marigold skrev:Jamen så hører jeg jo til herinde lige pludselig!
Der går nok lidt tid inden kroppen bliver klar igen. Jeg fødte vores lille pige i lørdags, 20 uger for tidligt.
Ved MD skanning fik vi at vide, at hun led af en sjælden skeletsygdom og at der aldrig ville blive plads i hendes krop til, at lungerne ville kunne folde sig ud efter fødsel. Omtrent alle knogler i kroppen var bygget forkert. Dagen efter den grimme opdagelse havde jeg født :( Fandeme mærkeligt.

Men vi ønsker os jo stadig et barn, så når kroppen er klar igen, håber vi på en ny, og selvfølgelig problemfri graviditet.
Har lige siddet og set en film i tv med Jenifer Lopes der var gravid, og jeg klarede det uden at græde. Følte mig bare mere misundelig og ærgerlig.


Åh nej, det er jeg ked af at høre :kram:
0

Tilbage til "Graviditet"