Vi der venter på storken!

S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 22. apr 2016, 22:36

Her er jeg på cd 17 og stadig ikke spor af en positiv ÆL-test og ferien er slut i morgen - havde ellers lige håbet på at det ville falde sammen, nu når vi rigtigt har haft tid til at hygge :slem:
Men nej vi må vente tålmodigt, og det falder sikkert sammen med nogle dage hvor kæresten arbejder og først er hjemme efter midnat :stoned:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 23. apr 2016, 05:40

Marigold skrev:Jamen så hører jeg jo til herinde lige pludselig!
Der går nok lidt tid inden kroppen bliver klar igen. Jeg fødte vores lille pige i lørdags, 20 uger for tidligt.
Ved MD skanning fik vi at vide, at hun led af en sjælden skeletsygdom og at der aldrig ville blive plads i hendes krop til, at lungerne ville kunne folde sig ud efter fødsel. Omtrent alle knogler i kroppen var bygget forkert. Dagen efter den grimme opdagelse havde jeg født :( Fandeme mærkeligt.

Men vi ønsker os jo stadig et barn, så når kroppen er klar igen, håber vi på en ny, og selvfølgelig problemfri graviditet.
Har lige siddet og set en film i tv med Jenifer Lopes der var gravid, og jeg klarede det uden at græde. Følte mig bare mere misundelig og ærgerlig.


Årh æv. Velkommen tilbage. Ønsker for dig at det går nemt og smertefrit denne gang :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. apr 2016, 08:00

S_imse skrev:Her er jeg på cd 17 og stadig ikke spor af en positiv ÆL-test og ferien er slut i morgen - havde ellers lige håbet på at det ville falde sammen, nu når vi rigtigt har haft tid til at hygge :slem:
Men nej vi må vente tålmodigt, og det falder sikkert sammen med nogle dage hvor kæresten arbejder og først er hjemme efter midnat :stoned:


Øv! Jeg håber, den er positiv i morgen, og uanset hvad, så kan et godt forarbejde jo også give gevinst ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. apr 2016, 08:02

Jeg har forresten 'fået' det første indlæg i tråden, så hvis der er nogen, der vil på (eller på igen), eller der er noget, der skal rettes, må I lige give besked :)
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 23. apr 2016, 09:28

Så ringede jeg til riget i morges, som man skal, for at høre hvordan det gik med æggene. Der var fire flotte blastocyster, og de sagde at nu hvor jeg ingen symptomer på overstimulation havde, så var det ikke engang nødvendigt med en ekstra scanning. Så jeg skulle bare komme derop og få lagt en blastocyst op. Da vi så kom derop sad der fire personer inkl en overlæge som beklagede meget at der var sket en fejl, så jeg kunne ikke få lagt op alligevel! Der var sket en kommonikationsfejl mellem Hillerød og riget, hvor jeg var blevet tabt i systemet, så de havde glemt at give mig noget medicin, og det var for sent nu... Hold kæft hvor jeg bare synes det er en rutchebane tur, og hvor er det bare svært at acceptere når det er dem der har lavet en fejl!
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf xxx---xxx » 23. apr 2016, 10:02

Marigold skrev:Jamen så hører jeg jo til herinde lige pludselig!
Der går nok lidt tid inden kroppen bliver klar igen. Jeg fødte vores lille pige i lørdags, 20 uger for tidligt.
Ved MD skanning fik vi at vide, at hun led af en sjælden skeletsygdom og at der aldrig ville blive plads i hendes krop til, at lungerne ville kunne folde sig ud efter fødsel. Omtrent alle knogler i kroppen var bygget forkert. Dagen efter den grimme opdagelse havde jeg født :( Fandeme mærkeligt.

Men vi ønsker os jo stadig et barn, så når kroppen er klar igen, håber vi på en ny, og selvfølgelig problemfri graviditet.
Har lige siddet og set en film i tv med Jenifer Lopes der var gravid, og jeg klarede det uden at græde. Følte mig bare mere misundelig og ærgerlig.



Puha hvor må det bare være hårdt. Jeg håber i er okay trods omstændighederne. :(
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf xxx---xxx » 23. apr 2016, 10:04

PinkPowerPrincess skrev:Så ringede jeg til riget i morges, som man skal, for at høre hvordan det gik med æggene. Der var fire flotte blastocyster, og de sagde at nu hvor jeg ingen symptomer på overstimulation havde, så var det ikke engang nødvendigt med en ekstra scanning. Så jeg skulle bare komme derop og få lagt en blastocyst op. Da vi så kom derop sad der fire personer inkl en overlæge som beklagede meget at der var sket en fejl, så jeg kunne ikke få lagt op alligevel! Der var sket en kommonikationsfejl mellem Hillerød og riget, hvor jeg var blevet tabt i systemet, så de havde glemt at give mig noget medicin, og det var for sent nu... Hold kæft hvor jeg bare synes det er en rutchebane tur, og hvor er det bare svært at acceptere når det er dem der har lavet en fejl!


:nerve: what. Hvordan kan sådan noget overhoved ske?
Burde de ikke føre en masse kontrol med hele forløbet?
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 23. apr 2016, 11:28

Xxx---Xxx: tænker jeg også. Men altså det er selvfølgelig menneskeligt at fejle, og de beklagede også meget. Men jeg er godt nok træt af det. Føler også bare jeg bliver nødt til selv at sætte mig 100 % ind i alt fra nu af, og så hele tiden spørge ind for at tjekke op på om alt er som det skal være. Det ville jo bare være federe hvis man kunne være i trygge hænder..
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf xxx---xxx » 23. apr 2016, 12:11

PinkPowerPrincess skrev:Xxx---Xxx: tænker jeg også. Men altså det er selvfølgelig menneskeligt at fejle, og de beklagede også meget. Men jeg er godt nok træt af det. Føler også bare jeg bliver nødt til selv at sætte mig 100 % ind i alt fra nu af, og så hele tiden spørge ind for at tjekke op på om alt er som det skal være. Det ville jo bare være federe hvis man kunne være i trygge hænder..


Du har helt ret. Det er menneskeligt at fejle. Men lige med sådan et forsøg der tænker jeg at noget så simpelt bare ikke må gå galt.

Der er i hvertfald ikke noget at sige til at man selv begynder at sørger for at alt er okay.

Hvad gør de så med dine æg? Fryser de dem eller er de gået tabt :(
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. apr 2016, 12:38

Ihhh PPP, hvor er det godt gammeldags træls :( nu kørte det jo lige så godt.

Vil egentlig også gerne vide, hvad de gør med æggene?
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 23. apr 2016, 13:05

MyGirl; du må gerne sætte mig på forsiden


Brugernavn: Lull
Alder: 36
Beskæftigelse: Produktionskoordinator
Fars/farmands alder: 41 / 41
Fars/farmands beskæftigelse: Psykolog / Selvstændig
Børn: 0
Bor: Sjælland
Prøvet siden: September 2015
Evt. Andet: Jeg er single, men far og far har været sammen i ca 15 år
Desuden har jeg en hjertefejl, der gør at hvis det lykkedes at blive gravid, vil jeg blive fulgt på Rigshospitalets afdeling for gravide hjertepatienter
Starter i fertilitetsbehandling april/maj 2016
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. apr 2016, 13:40

Lull skrev:MyGirl; du må gerne sætte mig på forsiden


Brugernavn: Lull
Alder: 36
Beskæftigelse: Produktionskoordinator
Fars/farmands alder: 41 / 41
Fars/farmands beskæftigelse: Psykolog / Selvstændig
Børn: 0
Bor: Sjælland
Prøvet siden: September 2015
Evt. Andet: Jeg er single, men far og far har været sammen i ca 15 år
Desuden har jeg en hjertefejl, der gør at hvis det lykkedes at blive gravid, vil jeg blive fulgt på Rigshospitalets afdeling for gravide hjertepatienter
Starter i fertilitetsbehandling april/maj 2016


Du er hermed på forsiden :)

velkommen til også i officiel form - må du snart ryge derfra igen!
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 23. apr 2016, 14:06

De fire blastocyster er frosset ned :) så næste gang bliver et fryseforsøg, uden ægudtagning, hvor de bare ligger en af de optøede blastocyster op. :)
3
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf xxx---xxx » 23. apr 2016, 17:36

FruDulle skrev:Apropos fejl, en af mine venner, de mistede deres 7 blasocytter fordi at de ved en fejl blev smidt ud :rulle:



:nerve: jeg ved godt det er menneskeligt at fejle. Men hold da kæft det er ikke i orden.
Det må være så hårdt når man i forvejen er i behandling.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 23. apr 2016, 18:30

Æv PPP :(.
1

Tilbage til "Graviditet"