Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. apr 2016, 06:23

Nå, jeg har så lidt halvhjertet aftalt en date i dag.

Alligevel har jeg i nat haft en drøm om, at han var sær. Jeg drømte jeg var til en middag og glemte vores date, fordi jeg havde taget fejl af klokken. Og så troppede han op og gav mig (foran øjnene af alle til middagen) en megasviner fordi det var en halv time siden vi skulle havde mødtes.

Nu ligger jeg så lidt og overvejer om det er et hint, og om jeg skal aflyse.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. apr 2016, 07:36

IrmaPigen skrev:Nå, jeg har så lidt halvhjertet aftalt en date i dag.

Alligevel har jeg i nat haft en drøm om, at han var sær. Jeg drømte jeg var til en middag og glemte vores date, fordi jeg havde taget fejl af klokken. Og så troppede han op og gav mig (foran øjnene af alle til middagen) en megasviner fordi det var en halv time siden vi skulle havde mødtes.

Nu ligger jeg så lidt og overvejer om det er et hint, og om jeg skal aflyse.

Jeg tror, det er din underbevidsthed, der spiller dig et puds. Jeg ville tage på daten :)
0
Livslinjen: 70 201 201
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. apr 2016, 07:45

Har også aftalt tid og sted med gutten :nerve:

Må dig erkende, jeg nok ikke regner med at der er match, men at jeg gør det mest for øvelsens skyld, og fordi at jeg ikke bryder mig synderlig meget om at date, men tænker at jeg snart må se at blive lidt bedre til det og nå et stadie, hvor det føles naturligt for mig.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. apr 2016, 08:04

IrmaPigen skrev:Har også aftalt tid og sted med gutten :nerve:

Må dig erkende, jeg nok ikke regner med at der er match, men at jeg gør det mest for øvelsens skyld, og fordi at jeg ikke bryder mig synderlig meget om at date, men tænker at jeg snart må se at blive lidt bedre til det og nå et stadie, hvor det føles naturligt for mig.

Det er også værd at tage med. Selv om jeg aldrig har fået en kæreste eller noget, der ligner, ud af at date, synes jeg altid, det er spændende at lære et menneske at kende. Det er den indstilling, jeg altid hår til det med :)
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 08:28

IrmaPigen skrev:Har også aftalt tid og sted med gutten :nerve:

Må dig erkende, jeg nok ikke regner med at der er match, men at jeg gør det mest for øvelsens skyld, og fordi at jeg ikke bryder mig synderlig meget om at date, men tænker at jeg snart må se at blive lidt bedre til det og nå et stadie, hvor det føles naturligt for mig.


Det er også det, jeg er ved at øve mig i :) Jeg hader at date, og jeg bliver afsindig nervøs, men jeg har været på to dates for nyligt, og jeg tror, det bliver lidt lettere med øvelse.

Gogogo!
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 08:29

Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!
5
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 23. apr 2016, 08:49

Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 08:53

Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Er I kærester, eller dater I eller hvordan? Kender ikk lige forhistorien :)
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 23. apr 2016, 09:18

Viskelæder skrev:
Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Er I kærester, eller dater I eller hvordan? Kender ikk lige forhistorien :)


Vi er ikke kærester. Vi har været på 8 dates. Så det er jo noget. Jeg (vi) skal bare lige finde ud af hvad det er

Min forhistorie er at jeg dummede mig mht min eks og sprang ud i det uden at lytte til mavefornemmelsen. Det kommer ikke til at ske igen :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 23. apr 2016, 10:05

Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Snevejr?! :ad!: Altså jeg ved godt at de har lovet slud, men er det ikke i jylland og der bor du da ikke vel?

Her har vi blå himmel, lidt (hvide) skyer og fuglefløjt i haven :fløjt:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 23. apr 2016, 10:05

Men code, jeg håber i øvrigt at I kan fortsatte hvor I slap :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 23. apr 2016, 10:08

Skralde skrev:
Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Snevejr?! :ad!: Altså jeg ved godt at de har lovet slud, men er det ikke i jylland og der bor du da ikke vel?

Her har vi blå himmel, lidt (hvide) skyer og fuglefløjt i haven :fløjt:


Det har sneet her hos mig de sidste 1,5 time. Først meget kraftigt og nu er det nok mest slud. Lige afløst af lidt hagl. Man MÅ da elske det danske "forår"? :lol:

Mange tak, det håber jeg også vi kan. Det gik rigtig godt inden hun tog afsted og vi har talt eller skrevet sammen hver dag hun var dernede på trods af den store tidsforskel. Så jeg håber også at det er den samme elektricitet når vi skal ses igen. Som jeg håber vi skal i aften.

Hun skal vidst lige komme sig ovenpå den jetlag hehe
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 23. apr 2016, 11:35

Code71 skrev:
Skralde skrev:
Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Snevejr?! :ad!: Altså jeg ved godt at de har lovet slud, men er det ikke i jylland og der bor du da ikke vel?

Her har vi blå himmel, lidt (hvide) skyer og fuglefløjt i haven :fløjt:


Det har sneet her hos mig de sidste 1,5 time. Først meget kraftigt og nu er det nok mest slud. Lige afløst af lidt hagl. Man MÅ da elske det danske "forår"? :lol:

Mange tak, det håber jeg også vi kan. Det gik rigtig godt inden hun tog afsted og vi har talt eller skrevet sammen hver dag hun var dernede på trods af den store tidsforskel. Så jeg håber også at det er den samme elektricitet når vi skal ses igen. Som jeg håber vi skal i aften.

Hun skal vidst lige komme sig ovenpå den jetlag hehe


Jeg bliver gang på gang imponeret over hvor meget vejret kan variere, på blot 50 km.
Jeg x'er for at I får set hinanden i aften :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. apr 2016, 12:59

Viskelæder skrev:Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!

Haha, det er som om han følger et eller andet regelsæt?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 13:00

Code71 skrev:
Viskelæder skrev:
Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Er I kærester, eller dater I eller hvordan? Kender ikk lige forhistorien :)


Vi er ikke kærester. Vi har været på 8 dates. Så det er jo noget. Jeg (vi) skal bare lige finde ud af hvad det er

Min forhistorie er at jeg dummede mig mht min eks og sprang ud i det uden at lytte til mavefornemmelsen. Det kommer ikke til at ske igen :)


Okay, på den måde. Ja, så er det jo en spændende tid, I er i :lun: Jeg håber, I får en virkelig dejlig aften.
2

Tilbage til "Forhold og sex"