Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 13:01

Planten skrev:
Viskelæder skrev:Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!

Haha, det er som om han følger et eller andet regelsæt?



Ja måske? :lol2: Et irriterende regelsæt...
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. apr 2016, 13:01

Jeg har det som om, jeg har holdt bryllup - har købt masser af køkkenmaskiner :lol: Røremaskine, nespresso maskine med mælkeskummer og vaffeljern :-D
6
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 13:03

Planten skrev:Jeg har det som om, jeg har holdt bryllup - har købt masser af køkkenmaskiner :lol: Røremaskine, nespresso maskine med mælkeskummer og vaffeljern :-D



Lyder da som et fantastisk bryllup :D
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. apr 2016, 13:44

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Jeg har det som om, jeg har holdt bryllup - har købt masser af køkkenmaskiner :lol: Røremaskine, nespresso maskine med mælkeskummer og vaffeljern :-D



Lyder da som et fantastisk bryllup :D


Kunne også godt tage bryllupsnatten med, hvis nu det var muligt :lol:
2
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. apr 2016, 16:25

Nåmen det var så den date.

Ved ikke helt, hvad jeg skal mene. Men sådan har jeg det ofte. Jeg skal nok lige se ham (an) en gang til inden jeg kan beslutte mig om han kan være noget for mig.
2
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 23. apr 2016, 16:27

Viskelæder skrev:Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!


Jeg ville blive så irriteret! Det er fair nok, at man ikke svarer med det samme, fx venter til efter arbejde, men jeg ville ikke have tålmodighed til konsekvent at vente et døgn!
1
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 23. apr 2016, 16:28

Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Det bliver spændende. Nu skrev du selv om mavefornemmelse, så hvad siger den så?
1
Brugeravatar
Ea_m
Indlæg: 39
Tilmeldt: 16. feb 2016, 20:14
Kort karma: 8
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 127

Re: Singletråden

Indlægaf Ea_m » 23. apr 2016, 16:33

Nå nu melder jeg mig officielt ind i single tråden.
Jeg har været i et forhold i 8 år og vi splittede her for 1,5 år siden, vi er stadig de bedste venner så der er ikke noget der, vi ses stadig som venner og sammen med hans nye kæreste.
Efterhånden er jeg nået et punkt hvor jeg savner lidt mandligt selskab ind i mellem, men hvordan fanden gør man?! Jeg har været et par så længe så at jeg ikke har datet rigtigt siden mine teenage år, hvor man tog i byen og drak sig fuld og faldt i snak med folk på den måde.
Der er jo altid net dating men er ikke sikker på jeg er helt klar på netdating kødmarkedet (eller er det bare mig der forstiller mig at det er sådan)
Men hvor helvede møde man mænd henne i en alder af 32, hvis man ikke tyr til netdating? Føler mig meget hmm nervøs for hvordan jeg nu kommer igang med det her dating projekt. Så håbede de søde mennesker herinde villegive lidt opbakning og gode råd?
Ja som sagt håber jeg i hvert fald at I har nogen gode råd.
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 23. apr 2016, 16:46

MOGA skrev:
Code71 skrev:Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D


Det bliver spændende. Nu skrev du selv om mavefornemmelse, så hvad siger den så?


Den siger at min mavefornemmelse nok er blevet en anelse koldere. Men jeg tror også det er naturligt, når man ikke ses i 6 uger på så tidligt et tidspunkt i forløbet. Så jeg håber da bare at kemien stadig er der når vi ses

Inden hun tog afsted var den god, synes jeg :-)
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 17:03

MOGA skrev:
Viskelæder skrev:Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!


Jeg ville blive så irriteret! Det er fair nok, at man ikke svarer med det samme, fx venter til efter arbejde, men jeg ville ikke have tålmodighed til konsekvent at vente et døgn!


Jamen nemlig! Det ville heller ikke gøre mig noget, hvis der ind i mellem gik et døgn eller nogle dage, hvor han ikke svarer, man kan jo have travlt. Men at han konsekvent venter et døgn med at svare :forvirret2: :boo:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. apr 2016, 17:15

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!

Haha, det er som om han følger et eller andet regelsæt?



Ja måske? :lol2: Et irriterende regelsæt...

:lol2: :boo:
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 23. apr 2016, 17:39

Viskelæder skrev:
MOGA skrev:
Viskelæder skrev:Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!


Jeg ville blive så irriteret! Det er fair nok, at man ikke svarer med det samme, fx venter til efter arbejde, men jeg ville ikke have tålmodighed til konsekvent at vente et døgn!


Jamen nemlig! Det ville heller ikke gøre mig noget, hvis der ind i mellem gik et døgn eller nogle dage, hvor han ikke svarer, man kan jo have travlt. Men at han konsekvent venter et døgn med at svare :forvirret2: :boo:

Du er mere tolerant end jeg er. Hvis man gerne vil lære hinanden at kende, så svarer man da? Hvis jeg sendte en sms til en date, og han så ventede 1-2 døgn med at svare, så ville jeg tolke det som, at han ikke var interesseret.
3
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Singletråden

Indlægaf *smb* » 23. apr 2016, 18:39

Ea_m skrev:Nå nu melder jeg mig officielt ind i single tråden.
Jeg har været i et forhold i 8 år og vi splittede her for 1,5 år siden, vi er stadig de bedste venner så der er ikke noget der, vi ses stadig som venner og sammen med hans nye kæreste.
Efterhånden er jeg nået et punkt hvor jeg savner lidt mandligt selskab ind i mellem, men hvordan fanden gør man?! Jeg har været et par så længe så at jeg ikke har datet rigtigt siden mine teenage år, hvor man tog i byen og drak sig fuld og faldt i snak med folk på den måde.
Der er jo altid net dating men er ikke sikker på jeg er helt klar på netdating kødmarkedet (eller er det bare mig der forstiller mig at det er sådan)
Men hvor helvede møde man mænd henne i en alder af 32, hvis man ikke tyr til netdating? Føler mig meget hmm nervøs for hvordan jeg nu kommer igang med det her dating projekt. Så håbede de søde mennesker herinde villegive lidt opbakning og gode råd?
Ja som sagt håber jeg i hvert fald at I har nogen gode råd.


Single gruppe på Facebook
Sådan noget speeddating er der vidst
Single ferier
(Har kun prøvet Facebook men det andet var bare lige hvad jeg kunne komme på :) )
Og 32 er ikke gammelt, jeg bliver 33 og mødte min kæreste for halvandet år siden, inklusiv 2 børn i pakken.. og så hopper jeg lige tilbage til at lure :)
Senest rettet af *smb* 23. apr 2016, 18:41, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 18:40

MOGA skrev:
Viskelæder skrev:
MOGA skrev:
Viskelæder skrev:Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!


Jeg ville blive så irriteret! Det er fair nok, at man ikke svarer med det samme, fx venter til efter arbejde, men jeg ville ikke have tålmodighed til konsekvent at vente et døgn!


Jamen nemlig! Det ville heller ikke gøre mig noget, hvis der ind i mellem gik et døgn eller nogle dage, hvor han ikke svarer, man kan jo have travlt. Men at han konsekvent venter et døgn med at svare :forvirret2: :boo:

Du er mere tolerant end jeg er. Hvis man gerne vil lære hinanden at kende, så svarer man da? Hvis jeg sendte en sms til en date, og han så ventede 1-2 døgn med at svare, så ville jeg tolke det som, at han ikke var interesseret.


Jamen det er også det, jeg tænker nu.
Før vi mødtes i onsdags, havde vi skrevet sammen on/off i et helt år, og det var egentligt mest min skyld, at vi aldrig havde fået set hinanden, så jeg synes, det var forståeligt, at han ikke viste konstant interesse. Men nu har vi mødt hinanden, og det gik godt, og så fortsætter han med at vente et døgn med at svare? Kan mærke jeg bliver vred og får lyst til at skrive, at så kan det bare være lige meget.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 18:46

Hvis jeg nu ikke vil lukke den helt endnu, men gerne vil give udtryk for min utilfredshed, hvad kan jeg så skrive til ham?
0

Tilbage til "Forhold og sex"