Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 22. apr 2016, 21:12

Delfin skrev:Så blev det ved den søde grød også slettet.


Hvilket?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 22. apr 2016, 21:31

Daine skrev:
Delfin skrev:Så blev det ved den søde grød også slettet.


Hvilket?


Jeg kan af gode grunde ikke linke til det, men det var nogle let ophedede indlæg, hvor der røg et par finker af fadet begge veje.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 22. apr 2016, 21:47

Delfin skrev:
Daine skrev:
Delfin skrev:Så blev det ved den søde grød også slettet.


Hvilket?


Jeg kan af gode grunde ikke linke til det, men det var nogle let ophedede indlæg, hvor der røg et par finker af fadet begge veje.


Okay :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 23. apr 2016, 06:47

At jeg blev vækket kl. 7.15 fordi en håndværker der skulle ind til naboen ringede på dørtelefonen :rulle: Hvor svært kan det være at trykke på klokken ud for det rigtige navn? :evil:
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aima » 23. apr 2016, 08:27

Delfin skrev:
Daine skrev:
Delfin skrev:Så blev det ved den søde grød også slettet.


Hvilket?


Jeg kan af gode grunde ikke linke til det, men det var nogle let ophedede indlæg, hvor der røg et par finker af fadet begge veje.


Er det i den der tråd om voldtægt? Jeg kan slet ikke regne ud, hvorfor der bare er efterladt en masse kommentarer om slettede citater. Er det en debattør der har bedt om at få slettet alle sine indlæg i tråden, eller er det mod-teamet der selv har vurderet hvad der skulle slettes? Det er godt nok forvirrende og forstyrrende når det ikke efterlades med en forklaring.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 23. apr 2016, 11:29

Aima skrev:
Delfin skrev:
Daine skrev:
Delfin skrev:Så blev det ved den søde grød også slettet.


Hvilket?


Jeg kan af gode grunde ikke linke til det, men det var nogle let ophedede indlæg, hvor der røg et par finker af fadet begge veje.


Er det i den der tråd om voldtægt? Jeg kan slet ikke regne ud, hvorfor der bare er efterladt en masse kommentarer om slettede citater. Er det en debattør der har bedt om at få slettet alle sine indlæg i tråden, eller er det mod-teamet der selv har vurderet hvad der skulle slettes? Det er godt nok forvirrende og forstyrrende når det ikke efterlades med en forklaring.


Ja det er den tråd, og jeg går ud fra, at det er mods, der har været på spil. Begge debattører skrev nogle personrettede ting, og det kunne deltagerne i tråden sikkert have klaret selv, hvis man havde fået chancen. Hvis der absolut skal modereres, og det skal der jo nok af og til (men helst ikke for meget), vil jeg foretrække, at moderator kommer med en henstilling i tråden, og retter man så ikke ind, kan det følges op med yderligere henvendelser til de implicerede parter, men sletning er bare træls, og som du selv skriver, er det forstyrrende.
4
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 23. apr 2016, 12:05

Den unge der sad for ende af kassen, og da ikke gad flytte sig.. + jeg var ved at skvatte, da en i den anden kø havde skubbet sin barnevogn helt over i "min" kø

At "min" fakta, sjældent har hvad de reklamere med.. Ville have købt 2 blå altanpotter der kan sidde på gelænderet (måske 3, hvis de var små), men de var der selvfølgelig ikke-- så købte en zinkkasse med holder i Rema istedet
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 23. apr 2016, 12:23

Tildens....
Nej! Det hedder tendens, God dammit :sur:
10
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 12:26

Det irriterer mig nok ikke ligefrem grænseløst men det er dælme træls at have reserveret en vare i en butik i storcenteret, har været derude tidligere i dag og et par timer efter man kommer hjem... får man en SMS om at varen nu er kommet hjem og klar til afhentning :rulle: Det må vente til mandag. Der var åndssvagt mange derude så det gider jeg ikke ud i igen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 23. apr 2016, 13:40

kidkomb skrev:Tildens....
Nej! Det hedder tendens, God dammit :sur:


Hele bundtet er sikkert høreskadede af at vokse op med musikdimser i ørerne.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 23. apr 2016, 17:55

Fio skrev:Apoteket. De havde igen udleveret forkert medicin til Tullemissen, hun skal have 1/8 af en pille daglig, da det ikke findes til katte, og det står på recepten, hvilken dosis det skal gives i, da det er til kat.
Det er nemmest at administrere med en rund pille i pilledeler, men stadig meget meget småt, jeg åbner så et glas med...glaserede ovale piller i dag. Da jeg ringer ind vedr. problemet, får jeg at vide at de ikke bytter åbnet medicin, men altså hvordan kan jeg vide at pillerne er runde, før jeg åbner glasset, hvilket farmakonomen (?) er trods alt er enig i, men det er så stadig et ubrydeligt princip og et problem, og de kan i øvrig ikke heller ikke finde recepten. Det varede næsten en halv time at nå frem til, at de da godt ville bytte glasset smh. Var ved at opgive ærindet og ringe til min dyrlæge efter en ny recept/høre om han havde medicinen.


Næste gang du køber, så bed dem tjekke medicinen på deres computer, inden du afslutter handlen. Der kan de godt se, hvordan pillerne ser ud.
Det kan du i øvrigt også selv. Når du scroller næsten ned i bunden, kan du se billeder af pillerne her. http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/670
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 23. apr 2016, 18:37

Min svigerfamilie. Jeg er i berlin med min kæreste, svigermor og kærestens lillebror. Min svigermor ævler konstant med total tomgangssnak og min kærestes lillebror har aspergers og han kan ikke gøre for det, men når man når dag 3 bliver det bare lidt trættende...
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 23. apr 2016, 23:51

En myg i vores soveværelse. Har den mistænkt for at være synderen, der sidste weekend gav mig tre myggestik.
Jeg har i tre dage forsøgt at klaske den, men den laver det klassiske trick med at hyle i mit øre så snart jeg slukker lyset. Når jeg tænder det igen er den pist væk?!

Nu så jeg den så lige for halvanden time siden og har forsøgt at klaske den. Har ramt den tre gange, men lortet lever videre i bedste velgående.. muligvis fordi den er kæmpe stor og jeg er bange for alt der flyver, så mine slag er ret vattede.
Men jeg skal nok få den!
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 24. apr 2016, 10:37

Mit ene øje løber hele tiden, og huden omkring det er begyndt at blive lidt irriteret. Jeg tror det er mine brillers skyld, og det irriterer mig endnu mere, for der har ikke været andet end bøvl med dem. Jeg skulle have ventet med at købe nye.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14801
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24908

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 25. apr 2016, 07:57

Det føles hele tiden som om, at jeg skal nyse, og venstre side af næsen er lidt lukket.

Og så har jeg fået en kæmpe, øm "byld" i lysken.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"