Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 23. apr 2016, 18:33

Frkvira skrev:Er der nogen der kender Herome nail hardener, og kan sige om den er god?

Jeg bruger den og synes, at den er super :gogo:
Lige nu er mine negle klippet helt korte (der var en der knækkede langt nede...av :tie: ) og så bruger jeg kun den, men normalt bruger jeg den faktisk som underlak :)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 23. apr 2016, 18:36

Frkvira skrev:Er der nogen der kender Herome nail hardener, og kan sige om den er god?


Den er helt fantastisk .
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 23. apr 2016, 18:44

Frkvira skrev:^Takker de damer, så tror jeg at jeg vil prøve den :gogo:

Har prøvet andre, men har aldrig rigtigt synes de var noget værd

Hvis du har tynde negle, vil jeg anbefale at starte med den mildeste først. Det fik jeg selv anbefalet, da jeg hørte at de godt kunne svide meget ellers. Min ene negl er sådan ret medtaget og har psoriasis i, og der svier den mildeste af dem en smule.
Bare så du ikke tænker at du virkeligt skal have noget for pengene, og så køber den der ekstra stærk.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 23. apr 2016, 18:48

Frkvira skrev:
Filipai skrev:
Frkvira skrev:^Takker de damer, så tror jeg at jeg vil prøve den :gogo:

Har prøvet andre, men har aldrig rigtigt synes de var noget værd

Hvis du har tynde negle, vil jeg anbefale at starte med den mildeste først. Det fik jeg selv anbefalet, da jeg hørte at de godt kunne svide meget ellers. Min ene negl er sådan ret medtaget og har psoriasis i, og der svier den mildeste af dem en smule.
Bare så du ikke tænker at du virkeligt skal have noget for pengene, og så køber den der ekstra stærk.

Jeg vidste slet ikke der var flere forskellige slags. Hvor mange udgaver findes den i?


Mild, stærk og ekstra stærk :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 23. apr 2016, 18:52

Frkvira skrev:
Filipai skrev:
Frkvira skrev:
Filipai skrev:
Frkvira skrev:^Takker de damer, så tror jeg at jeg vil prøve den :gogo:

Har prøvet andre, men har aldrig rigtigt synes de var noget værd

Hvis du har tynde negle, vil jeg anbefale at starte med den mildeste først. Det fik jeg selv anbefalet, da jeg hørte at de godt kunne svide meget ellers. Min ene negl er sådan ret medtaget og har psoriasis i, og der svier den mildeste af dem en smule.
Bare så du ikke tænker at du virkeligt skal have noget for pengene, og så køber den der ekstra stærk.

Jeg vidste slet ikke der var flere forskellige slags. Hvor mange udgaver findes den i?


Mild, stærk og ekstra stærk :)

Åh hvordan dælen finder man ud af hvilken man skal have? Mine negle er ikke tynde de knækker eller flækker bare.

Altså beskrivelsen på den milde er det følgende "Neglehærder sensitiv HvidAnvendes til meget stærke og hårde negle der blot spalter. Binder neglepladerne sammen uden, at forstærke neglen. Kan anvendes så ofte man ønsker. Også som underlak.Skaller ikke af og indeholder IKKE formaldehyde"
Jeg har dog fået meget stærkere negle af det
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 23. apr 2016, 19:39

Wolf & I skrev:Håber på at få et godt råd.
Har ALDRIG tørre læber men jeg er forkølet og har nu fået tørre læber - ved ikke om det hænger sammen.
Tror det er et par år siden mine læber sidst var så tørre at det kan ses så tydeligt. Husker ærlig talt ikke hvad eller om jeg gjorde noget men de er så ømme og svier voldsomt. Jeg mindes at de ikke tåler læbepomade og bliver mere tørre af det - men hvad dælen bruger man så?

Ej det virker jo som det dummeste spørgsmål når jeg sidder her og skriver det - men som sagt har aldrig behov for at bruge noget :genert:

Locobase Repair (http://locobaserepair.dk/om-locobase-repair) eller Decubal lips & dry spots balm (http://decubal.dk/produkt/lips-dry-spots-balm/) Jeg har prøvet alt pga. eksem, og de her to er dem der virker allerbedst på mig. Begge kan fås på apoteket og koster vist 50-60 kr. :)
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Whoosh » 25. apr 2016, 22:21

No1 skrev:
EBay matte lipsticks: Ikke de få kroner værd. Farven ryger relativt hurtigt af. Så vil jeg hellere give ekstra kroner for noget andet. :D

Imagic?
Jeg har lige bestilt to. :(
0
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 26. apr 2016, 04:59

Frkvira skrev:
Filipai skrev:
Frkvira skrev:
Filipai skrev:
Frkvira skrev:
Filipai skrev:
Frkvira skrev:^Takker de damer, så tror jeg at jeg vil prøve den :gogo:

Har prøvet andre, men har aldrig rigtigt synes de var noget værd

Hvis du har tynde negle, vil jeg anbefale at starte med den mildeste først. Det fik jeg selv anbefalet, da jeg hørte at de godt kunne svide meget ellers. Min ene negl er sådan ret medtaget og har psoriasis i, og der svier den mildeste af dem en smule.
Bare så du ikke tænker at du virkeligt skal have noget for pengene, og så køber den der ekstra stærk.

Jeg vidste slet ikke der var flere forskellige slags. Hvor mange udgaver findes den i?


Mild, stærk og ekstra stærk :)

Åh hvordan dælen finder man ud af hvilken man skal have? Mine negle er ikke tynde de knækker eller flækker bare.

Altså beskrivelsen på den milde er det følgende "Neglehærder sensitiv HvidAnvendes til meget stærke og hårde negle der blot spalter. Binder neglepladerne sammen uden, at forstærke neglen. Kan anvendes så ofte man ønsker. Også som underlak.Skaller ikke af og indeholder IKKE formaldehyde"
Jeg har dog fået meget stærkere negle af det

Tror det bliver den i første omgang. Tak for hjælpen :gogo:

Husk en god negleolie også, mine negle spalter mere hvis jeg ikke bruger den samtidigt.
0
:pompom:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf StripesAddict » 26. apr 2016, 08:49

Wolf & I skrev:
Chachacha skrev:
Wolf & I skrev:Håber på at få et godt råd.
Har ALDRIG tørre læber men jeg er forkølet og har nu fået tørre læber - ved ikke om det hænger sammen.
Tror det er et par år siden mine læber sidst var så tørre at det kan ses så tydeligt. Husker ærlig talt ikke hvad eller om jeg gjorde noget men de er så ømme og svier voldsomt. Jeg mindes at de ikke tåler læbepomade og bliver mere tørre af det - men hvad dælen bruger man så?

Ej det virker jo som det dummeste spørgsmål når jeg sidder her og skriver det - men som sagt har aldrig behov for at bruge noget :genert:

Locobase Repair (http://locobaserepair.dk/om-locobase-repair) eller Decubal lips & dry spots balm (http://decubal.dk/produkt/lips-dry-spots-balm/) Jeg har prøvet alt pga. eksem, og de her to er dem der virker allerbedst på mig. Begge kan fås på apoteket og koster vist 50-60 kr. :)

Tusind tak - må jeg prøve.


Håber det er blevet bedre - ellers ville jeg prøve kokosolie :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 27. apr 2016, 13:36

Liseletpåtå skrev:
No1 skrev:Magasin afholder super bazar. Bla 20 % rabat på urban decay


Er du sikker, jeg kan ikke se det på hjemmesiden


Det er fra 19-23 :)
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 27. apr 2016, 14:29

Liseletpåtå skrev:
Filipai skrev:
Liseletpåtå skrev:
No1 skrev:Magasin afholder super bazar. Bla 20 % rabat på urban decay


Er du sikker, jeg kan ikke se det på hjemmesiden


Det er fra 19-23 :)


I aften kun?


Jeps. Jeg har også fået et par mails med det. Og det står på facebook :D
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrøkenM » 27. apr 2016, 14:52

Det der Magasin må da undersøges :D

Ikke fordi jeg mangler noget, men lidt nyt kan man altid bruge :fløjt:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 27. apr 2016, 14:53

Liseletpåtå skrev:Pokkers, så bliver det ikke denne gang jeg skal have noget. Var ellers ret lun på Vice XX


Det gælder også online :)
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 27. apr 2016, 15:07

Hvorfor kommer den slags tilbud altid sidst på måneden? :træt3:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 27. apr 2016, 15:47

Apropos magasin. Er der nogen der ved om Lyngby stadig har naked paletterne. De havde dem i julen, men de fører ellers ikke UD produkter. Så mon de stadig har dem?
0

Tilbage til "Skønhed"