Hvad har du sidst købt til dit barn?

Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Nuttede-Nuser » 7. apr 2016, 12:00

Danseprinsesse skrev:Nu har vi efterhånden alt tøjet på plads - mangler egentlig mest nogle heldragter/natdragter, så har bestilt disse fra Next.uk, så kan jeg også se, hvordan kvaliteten af deres tøj er.

Og så har jeg bestilt nogle flere strømper - kom helt i tvivl om, hvor mange par det er nødvendigt at have(?). Men jeg tænker, det er meget rart med lidt forskellige slags, der skal nok være nogen, vi ender med at foretrække over andre.

378-285s2.jpg
378-285s3.jpg
378-285s4.jpg
839-335s.jpg


Jeg er også faldet for det d har hos next.uk syntes der er meget meter fint tøj til drenge derovre.

OFF topic. Hvordan sætter i billeder ind fra nettet?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 7. apr 2016, 12:10

Nuttede-Nuser skrev:
Danseprinsesse skrev:Nu har vi efterhånden alt tøjet på plads - mangler egentlig mest nogle heldragter/natdragter, så har bestilt disse fra Next.uk, så kan jeg også se, hvordan kvaliteten af deres tøj er.

Og så har jeg bestilt nogle flere strømper - kom helt i tvivl om, hvor mange par det er nødvendigt at have(?). Men jeg tænker, det er meget rart med lidt forskellige slags, der skal nok være nogen, vi ender med at foretrække over andre.

378-285s2.jpg
378-285s3.jpg
378-285s4.jpg
839-335s.jpg


Jeg er også faldet for det d har hos next.uk syntes der er meget meter fint tøj til drenge derovre.

OFF topic. Hvordan sætter i billeder ind fra nettet?


Jeg kan godt lide, at man kan bladre i en slags katalog på deres side - det gør det noget mere overskueligt.

Det ved jeg ikke, hvordan man gør - jeg gemmer billederne på min computer og vedhæfter dem derfra. :genert:
0
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Nuttede-Nuser » 7. apr 2016, 12:14

Danseprinsesse skrev:
Nuttede-Nuser skrev:
Danseprinsesse skrev:Nu har vi efterhånden alt tøjet på plads - mangler egentlig mest nogle heldragter/natdragter, så har bestilt disse fra Next.uk, så kan jeg også se, hvordan kvaliteten af deres tøj er.

Og så har jeg bestilt nogle flere strømper - kom helt i tvivl om, hvor mange par det er nødvendigt at have(?). Men jeg tænker, det er meget rart med lidt forskellige slags, der skal nok være nogen, vi ender med at foretrække over andre.

378-285s2.jpg
378-285s3.jpg
378-285s4.jpg
839-335s.jpg


Jeg er også faldet for det d har hos next.uk syntes der er meget meter fint tøj til drenge derovre.

OFF topic. Hvordan sætter i billeder ind fra nettet?


Jeg kan godt lide, at man kan bladre i en slags katalog på deres side - det gør det noget mere overskueligt.

Det ved jeg ikke, hvordan man gør - jeg gemmer billederne på min computer og vedhæfter dem derfra. :genert:

Jeg er også ret vild med deres hjemmeside.
Og kvaliteten er efter min erfaring tætterer på only/villa end hogm. Jeg har stadig noget af det tøj jeg købte i en af deres fysiske butikker derovre for 3 år siden.
0
Brugeravatar
Mittemis
Indlæg: 133
Tilmeldt: 4. jan 2016, 07:20
Kort karma: 27
Likede indlæg: 95

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Mittemis » 15. apr 2016, 13:08

Danseprinsesse skrev:City Elite + regnslag købt i England over nettet - er spændt på hvornår den kommer.

image.jpg


Og en dejlig stor pusletaske fra Gaia og Ko:

image.jpg


Jeg vil lige høre om du har modtaget City eliten? Og om du kan fortælle mig om den er anderledes på nogen måde fra dem der bliver solgt herhjemme?

Jeg skrev nemlig med en dansk butik som prismatcher fra danske og udenlandske butikker. Men de skrev at de ikke prismatcher fra engelske sider, da det ikke er den samme vogn?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 15. apr 2016, 17:51

Mittemis skrev:Jeg vil lige høre om du har modtaget City eliten? Og om du kan fortælle mig om den er anderledes på nogen måde fra dem der bliver solgt herhjemme?

Jeg skrev nemlig med en dansk butik som prismatcher fra danske og udenlandske butikker. Men de skrev at de ikke prismatcher fra engelske sider, da det ikke er den samme vogn?


Den vogn vi har fået er præcis magen til min venindes, som er købt i Kære Børn - og også helt magen til de modeller, vi har set rundt omkring i butikkerne.
Så det lyder ret mærkeligt, gad vide hvad de mener forskellen er. :gruble:
0
Brugeravatar
Mittemis
Indlæg: 133
Tilmeldt: 4. jan 2016, 07:20
Kort karma: 27
Likede indlæg: 95

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Mittemis » 15. apr 2016, 19:02

Danseprinsesse skrev:
Mittemis skrev:Jeg vil lige høre om du har modtaget City eliten? Og om du kan fortælle mig om den er anderledes på nogen måde fra dem der bliver solgt herhjemme?

Jeg skrev nemlig med en dansk butik som prismatcher fra danske og udenlandske butikker. Men de skrev at de ikke prismatcher fra engelske sider, da det ikke er den samme vogn?


Den vogn vi har fået er præcis magen til min venindes, som er købt i Kære Børn - og også helt magen til de modeller, vi har set rundt omkring i butikkerne.
Så det lyder ret mærkeligt, gad vide hvad de mener forskellen er. :gruble:


Jeg skrev tilbage til dem og spurgte om de kunne fortælle hvad forskellen var, og fik følgende svar:


"I England propper de deres børneprodukter med flammehæmmer, som er ulovligt her i EU, så det er nogle vogne de laver KUN til UK. Derfor er det ikke den samme vogn, som herhjemme. Tilgengæld slipper du for de kræftfremkaldende stoffer i vores vogne herhjemme (og andre steder i EU)"

Svarede tilbage, at det lød underligt når nu England også er med i EU.

Det lyder lidt søgt.. jeg tør i hvert fald godt bestille derfra nu. Tror ikke der er nogen forskel på modellerne.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 15. apr 2016, 19:12

Mittemis skrev:
Danseprinsesse skrev:
Mittemis skrev:Jeg vil lige høre om du har modtaget City eliten? Og om du kan fortælle mig om den er anderledes på nogen måde fra dem der bliver solgt herhjemme?

Jeg skrev nemlig med en dansk butik som prismatcher fra danske og udenlandske butikker. Men de skrev at de ikke prismatcher fra engelske sider, da det ikke er den samme vogn?


Den vogn vi har fået er præcis magen til min venindes, som er købt i Kære Børn - og også helt magen til de modeller, vi har set rundt omkring i butikkerne.
Så det lyder ret mærkeligt, gad vide hvad de mener forskellen er. :gruble:


Jeg skrev tilbage til dem og spurgte om de kunne fortælle hvad forskellen var, og fik følgende svar:


"I England propper de deres børneprodukter med flammehæmmer, som er ulovligt her i EU, så det er nogle vogne de laver KUN til UK. Derfor er det ikke den samme vogn, som herhjemme. Tilgengæld slipper du for de kræftfremkaldende stoffer i vores vogne herhjemme (og andre steder i EU)"

Svarede tilbage, at det lød underligt når nu England også er med i EU.

Det lyder lidt søgt.. jeg tør i hvert fald godt bestille derfra nu. Tror ikke der er nogen forskel på modellerne.


:lol:

Men det er sødt, at de ikke tror England er en del af EU.
2
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Nuttede-Nuser » 15. apr 2016, 19:25

En Babybay i hvid, med madras, himmel, sengerand og lagner i Tyskland til 1800kr. Den pris kan jeg godt lide når nu bare selve sengen i dk koster ca 1400kr :banan:
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf vibbsen » 18. apr 2016, 17:52

Mittemis skrev:
Jeg skrev tilbage til dem og spurgte om de kunne fortælle hvad forskellen var, og fik følgende svar:


"I England propper de deres børneprodukter med flammehæmmer, som er ulovligt her i EU, så det er nogle vogne de laver KUN til UK. Derfor er det ikke den samme vogn, som herhjemme. Tilgengæld slipper du for de kræftfremkaldende stoffer i vores vogne herhjemme (og andre steder i EU)"

Svarede tilbage, at det lød underligt når nu England også er med i EU.

Det lyder lidt søgt.. jeg tør i hvert fald godt bestille derfra nu. Tror ikke der er nogen forskel på modellerne.


Altså jeg ved at England har noget lidt specielle regler omkring flammehæmmer. F.eks. skal madrasser og stofmøbler være behandlet med disse. Så der er noget om snakken. Det lyder ikke usandsynligt der er samme krav til barnevogn/klapvogne....Så det kan sagtens være en vogn specielt produceret til UK.

Men at sige at man slipper for "kræftfremkaldende stoffer" hvis man køber sin vogn andre steder end i UK er måske nok liiiige at overdrive lidt på hvad det er man behandler disse vogne med....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Mittemis
Indlæg: 133
Tilmeldt: 4. jan 2016, 07:20
Kort karma: 27
Likede indlæg: 95

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Mittemis » 19. apr 2016, 07:07

vibbsen skrev:
Altså jeg ved at England har noget lidt specielle regler omkring flammehæmmer. F.eks. skal madrasser og stofmøbler være behandlet med disse. Så der er noget om snakken. Det lyder ikke usandsynligt der er samme krav til barnevogn/klapvogne....Så det kan sagtens være en vogn specielt produceret til UK.

Men at sige at man slipper for "kræftfremkaldende stoffer" hvis man køber sin vogn andre steder end i UK er måske nok liiiige at overdrive lidt på hvad det er man behandler disse vogne med....


Okay. Det kan godt være. Men jeg tror nu godt jeg tør købe en vogn med lidt ekstra flammehæmmer tilsat. I hvert fald er det lidt meget at sige at det ikke er den samme model man køber. Det er jo stadig den samme vogn.
2
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Minionine » 24. apr 2016, 05:08

Jeg er lige kommet hjem fra Madrid, og gik lidt amok i Primark :D det er jo latterligt billigt derinde, og så var meget endda på tilbud.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Minionine » 24. apr 2016, 05:11

Mere Primark
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 24. apr 2016, 16:19

Jeg endte med at bruge mit gavekort (+ lidt ekstra) på en Wheely Bug:

Wheely_Bug__Mariehoene_-_lille.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Nuttede-Nuser » 24. apr 2016, 16:29

:D Jeg ved ikke om det er mest til bassen eller til moderen, men det er udstyr der skal bruges når han kommer til verden, så det gælder vel lidt som køb til ham. :fløjt:

Jeg har købt pusletasken, for snart tre år siden vidste min veninde mig hendes ny indkøbte pusletaske, og jeg har bare sværmet for den lige siden. Den ville jeg bare have. Storksaks Elizabeth pusletaske i sort vasket læder. 2300 er mange penge til n pusletaske, så jeg har kigget efter tilbud MANGE gange, og pludselig i fredags fandt jeg den, til 1300kr så der blev den bestilt. Og jeg glæder mig som et lille barn til at den kommer hje. Eneste minus er at den er bestil på Jollyroom, og kan se på deres hjemmeside at der har været nogle blandede anmeldelser. Men jeg er positiv og optimistisk.

Det her er min nye skønhed :ivrig: :love: http://www.storksak.com/product.php?sho ... iantid=152
3
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 24. apr 2016, 16:39

Nuttede-Nuser skrev::D Jeg ved ikke om det er mest til bassen eller til moderen, men det er udstyr der skal bruges når han kommer til verden, så det gælder vel lidt som køb til ham. :fløjt:

Jeg har købt pusletasken, for snart tre år siden vidste min veninde mig hendes ny indkøbte pusletaske, og jeg har bare sværmet for den lige siden. Den ville jeg bare have. Storksaks Elizabeth pusletaske i sort vasket læder. 2300 er mange penge til n pusletaske, så jeg har kigget efter tilbud MANGE gange, og pludselig i fredags fandt jeg den, til 1300kr så der blev den bestilt. Og jeg glæder mig som et lille barn til at den kommer hje. Eneste minus er at den er bestil på Jollyroom, og kan se på deres hjemmeside at der har været nogle blandede anmeldelser. Men jeg er positiv og optimistisk.

Det her er min nye skønhed :ivrig: :love: http://www.storksak.com/product.php?sho ... iantid=152


Tillykke med den, den ser fin ud. :)

Pusletasken er totalt yndlingsindkøb til baby, en perfekt undskyldning for at få en ny taske - den må godt være lidt lækker. Jeg har det ligesom dig, jeg glæder mig også helt vildt til at tage min i brug, fordi jeg bare synes den er helt perfekt.
1

Tilbage til "Børn"