Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 21. apr 2016, 05:42

Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:To ord: Deldette + toast

:rulle:

Hva? :gruble:


Kan ikke lægge videoen ind, så hvis I søger på "deldette + toast" så dukker der verdens dummeste citat video op.
Det handler om en mand som får serveret brændt toast af sin kone. Han spiser det og siger at han faktisk elsker brændt toast. Da konen går, spørger deres barn sin far om han virkelig elsker brændt toast. Nej, siger faderen, det er bare noget han sagde fordi moderen havde haft en hård dag og han ville ikke såre hende. Ord sårer nemlig skal man huske.

Spise brændt toast for ikke at såre nogen :rulle: Lav din egen toast hvis din kone er så udmattet.


https://www.facebook.com/17502203785446 ... 480637632/

:klap: "Jeg elsker brændte toaster"
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 21. apr 2016, 06:15

lillebjoern skrev:
Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:To ord: Deldette + toast

:rulle:

Hva? :gruble:


Kan ikke lægge videoen ind, så hvis I søger på "deldette + toast" så dukker der verdens dummeste citat video op.
Det handler om en mand som får serveret brændt toast af sin kone. Han spiser det og siger at han faktisk elsker brændt toast. Da konen går, spørger deres barn sin far om han virkelig elsker brændt toast. Nej, siger faderen, det er bare noget han sagde fordi moderen havde haft en hård dag og han ville ikke såre hende. Ord sårer nemlig skal man huske.

Spise brændt toast for ikke at såre nogen :rulle: Lav din egen toast hvis din kone er så udmattet.


https://www.facebook.com/17502203785446 ... 480637632/

:klap: "Jeg elsker brændte toaster"


Armen dog, den er ENDNU mere sukkersød, end jeg havde forestillet mig :badr:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 21. apr 2016, 07:45

Miss_no_More skrev:
lillebjoern skrev:
Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:To ord: Deldette + toast

:rulle:

Hva? :gruble:


Kan ikke lægge videoen ind, så hvis I søger på "deldette + toast" så dukker der verdens dummeste citat video op.
Det handler om en mand som får serveret brændt toast af sin kone. Han spiser det og siger at han faktisk elsker brændt toast. Da konen går, spørger deres barn sin far om han virkelig elsker brændt toast. Nej, siger faderen, det er bare noget han sagde fordi moderen havde haft en hård dag og han ville ikke såre hende. Ord sårer nemlig skal man huske.

Spise brændt toast for ikke at såre nogen :rulle: Lav din egen toast hvis din kone er så udmattet.


https://www.facebook.com/17502203785446 ... 480637632/

:klap: "Jeg elsker brændte toaster"


Armen dog, den er ENDNU mere sukkersød, end jeg havde forestillet mig :badr:

Åh nej, hvor er det skrækkeligt :lol:
1
...
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OsCoccygis » 21. apr 2016, 08:22

lillebjoern skrev:
Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:To ord: Deldette + toast

:rulle:

Hva? :gruble:


Kan ikke lægge videoen ind, så hvis I søger på "deldette + toast" så dukker der verdens dummeste citat video op.
Det handler om en mand som får serveret brændt toast af sin kone. Han spiser det og siger at han faktisk elsker brændt toast. Da konen går, spørger deres barn sin far om han virkelig elsker brændt toast. Nej, siger faderen, det er bare noget han sagde fordi moderen havde haft en hård dag og han ville ikke såre hende. Ord sårer nemlig skal man huske.

Spise brændt toast for ikke at såre nogen :rulle: Lav din egen toast hvis din kone er så udmattet.


https://www.facebook.com/17502203785446 ... 480637632/

:klap: "Jeg elsker brændte toaster"


Og beskrivelsen af facebooksiden: "Vi poster rørende historier hver dag" :wacko:
3
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 21. apr 2016, 22:19

"I dag er det Jordens dag"..........................WTF Facebook?! :forvirret:
5
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OberstNasig » 22. apr 2016, 10:17

lillebjoern skrev:
Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:To ord: Deldette + toast

:rulle:

Hva? :gruble:


Kan ikke lægge videoen ind, så hvis I søger på "deldette + toast" så dukker der verdens dummeste citat video op.
Det handler om en mand som får serveret brændt toast af sin kone. Han spiser det og siger at han faktisk elsker brændt toast. Da konen går, spørger deres barn sin far om han virkelig elsker brændt toast. Nej, siger faderen, det er bare noget han sagde fordi moderen havde haft en hård dag og han ville ikke såre hende. Ord sårer nemlig skal man huske.

Spise brændt toast for ikke at såre nogen :rulle: Lav din egen toast hvis din kone er så udmattet.


https://www.facebook.com/17502203785446 ... 480637632/

:klap: "Jeg elsker brændte toaster"



Undskyld mit franske, men SHIT, hvor er det grinagtigt ringe. Kommentarerne er værre endnu. Der er mange, der er fan af denne perle af en historie.
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Firebird » 23. apr 2016, 12:25

Også har vi demo imod grænsekontrollen her i Pladderpaddelandsby. Det interesserer ingen her. Pladderpaddelandsby er dødstille, bortset fra de små 100 demonstranter. Velkommen til DF land. :rulle:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 18:58

Rosa Espinosa skrev:Som en med en "usynlig sygdom", så bliver jeg mere stødt over sådan noget palaver, end hvordan folk dømmer en.

Enig. Og så er den bare klam den der med "hvem af mine RIGTIGE venner vil kopiere?" :badr: Så hvis man har fornuft nok til ikke at lave lemminge effekten og dele, så er man ikke en "rigtig" ven? Der må hurtigt blive ryddet ud på vennelisten
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 19:03

Jailbird skrev:
Rosa Espinosa skrev:Som en med en "usynlig sygdom", så bliver jeg mere stødt over sådan noget palaver, end hvordan folk dømmer en.

Jeg var lige på vej herind for at poste den. Og kommentere på den mærkelige pærevælling af "usynlige" sygdomme.

Jeg spekulerer over hvornår ordblindhed er blevet en sygdom :gruble:
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 23. apr 2016, 19:04

Rosa Espinosa skrev:Som en med en "usynlig sygdom", så bliver jeg mere stødt over sådan noget palaver, end hvordan folk dømmer en.


Jeg er åbenbart ikke og bliver aldrig nogens rigtige ven. Ikke om jeg så fik penge for det, ville jeg sætte sådan noget lort på min væg.
6
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 23. apr 2016, 19:34

Jeg tror på deg, Breivik, når du sier at du lider under isolasjon.
Jeg tror på deg når du sier at du lider fordi du har vært helt avskåret fra kontakt med andre mennesker.
Jeg tror på deg når du sier at du lider fordi du ikke får kommunisere med andre mennesker.
Jeg tror på deg når du sier at din psykiske helsetilstand ikke tas tilstrekkelig hensyn til.

Men, Breivik, tro du på meg når jeg sier at jeg også har lidd under isolasjon.
Tro på meg når jeg sier at på grunn av angsten du alene har påført meg, har jeg sittet isolert hjemme.
Tro på meg når jeg sier at jeg har lidd fordi du har avskåret meg, og mange andre, kontakt med mine venner. Fordi du drepte dem. Tro du på meg når jeg sier at jeg har kjempet hardt for at min psykiske helsetilstand skal tas hensyn til.
Tro på meg når jeg sier at, på grunn av deg, har jeg og mange andre lidd. Mye.

Tro på meg når jeg sier at jeg er uendelig stolt av å bo i et land som til og med gir jævler som deg en rettferdig rettergang.

Men unnskyld meg for at jeg gir så totalt faen i hvor mye du lider og kommer til å lide i fremtiden. Jeg håper du aldri får se et annet menneske noen gang igjen
12
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Firebird » 24. apr 2016, 09:34

HAHAHAHHRDR :lol2: :D :lol: Det er ellers god humor Rikke. :P Nu får du et like for at have lagt den op her på Debatten.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 24. apr 2016, 09:36

Jeg grinede også :genert:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 24. apr 2016, 10:05

Det gjorde jeg også :genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 24. apr 2016, 10:59

Billede
20
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Generelt"